LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prettige ervaring.

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Mart

Prettige ervaring.

Ongelezen bericht door Mart »

Een zeer prettig gevoel heb ik overgehouden aan keukencentrum
Het Schouw in Almere Buiten(New Yorkweg Doemere)
Een vrij onbekende naam binnen de keukenwereld maar van een ongekende klasse.
Deze mensen combineerden een stuk vakmanschap met vriendelijkheid en persoonlijke aandacht voor de klant.
Wat ik bijvoorbeeld miste bij het aangrenzende Bruijnzeel Keukens, alwaar het afstandelijke personeel in maatkostuum je met een neerbuigende blik aankeek en je absoluut niet het gevoel gaven dat je van harte welkom was.
Ook de nazorg van de Schouw was positief te noemen.Een en ander bewijst maar weer, dat onbekend niet altijd onbemind hoeft te zijn.

arnold

Re: Prettige ervaring.

Ongelezen bericht door arnold »

omdat je bij die zaak werkt hoef je nog geen reclame voor die zaak temaken en kraak dan een andere zaak nooit af, de groeten een bruynzeel medewerker.

boutje

Re: Prettige ervaring.

Ongelezen bericht door boutje »

Wij hebben hier een keuken gekocht en zijn dik tevreden.

Mart

Re: Prettige ervaring.

Ongelezen bericht door Mart »

Ik werk niet bij deze zaak Arnold.
Het enige wat ik hiermee wil benadrukken, da het vaak meer de moeite loont een wat kleiner bedrijf op te zoeken omdat men daar nog persoonlijke aandacht aan de klant schenkt.
Klanten uit Almere Hout moeten maar naar Bruijnzeel.
Ik heb trouwens van meer mensen gehoord, dat er bij Bruijnzeel erg neerbuigend gedaan wordt tegenover de wat minder gefortuneerde medemens.Zal dus niet aan mij liggen

Dikkiedik

Re: Prettige ervaring.

Ongelezen bericht door Dikkiedik »

:oops: Het is niet goed als een klant de beleving heeft van een neerbuigende sfeer van medewerkers. Echter dit hoeft geen feit te zijn. We praten wel over mensen (wat keukenverkopers tenslotte zijn...) die fouten maken, hun dag wel eens niet hebben enz.....
Eerlijker is als je deze ervaring nuanceert in het licht van het bovenstaande. Ik ken Bruynzeel als een zeer betrouwbare leverancier, niet altijd foutloos maar in ieder geval altijd bereid om de klant terwille te zijn. Dit geldt voor alle klanten met een grote en kleine beurs.
:arrow: Een Bruynzeel medewerker

Moe

Re: Prettige ervaring.

Ongelezen bericht door Moe »

Bruynzeel is toch speciaal voor de wat kleinere beurs ??
Projectblokken gelijk aan een Bribus en Keller ? HN , Atlas ed )
Verkopers die met dit soort merken hun brood verdienen, worden nu niet bepaald erg hoog aangeschreven in de keukenbranche.
( Eerst maar eens cursussen en workshops volgen "mannen")

willy59
Berichten: 432
Lid geworden op: 05 feb 2004 17:49

Re: Prettige ervaring.

Ongelezen bericht door willy59 »

Ik heb mijn keuken bij mandemakers gekocht wat toch een zeer grote jongen is. Ik werd goed geholpen rn in een rustig gesprek met de verkoper ben ik tot overeenstemming gekomen tot het kopen van de keuken naar mijn wensen. Als ik nu terug kijk denk ik dat ik de juiste beslissing heb genomen om hem bij mandemakers te kopen. De keuken zit er inmiddels bijna 3 jaar in. Mocht ik nog gaan verhuizen of er moet over een tijd een nieuwe keuken in dan is mandemakers wat mij betrefd de eerste zaak waar ik naar toe zal gaan.

Gesloten