LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziggo forse prijsverhoging
Ziggo forse prijsverhoging
Als u het al weet en anders nog niet Google even. De prijzen van Ziggo stijgen met 2.55 per maand wat flink oploopt voor een heel jaar. Ze geven aan dit ivm internet wat ze al onjuist aanbieden sport wat ze al aanbieden waar je al een flink extra bedrag per maand voor betaald als je dat wilt en films waar je al voor moet betalen. Hoe denken jullie erover en over Ziggo. Want heel veel mensen hebben vaak problemen met Ziggo lees en hoor ik hier en daar ze kosten bakken met geld en wat krijg je ervoor. Misschien prima een verhoging maar zoveel. Daarnaast hebben heel veel al glasvezel Ziggo niet en maken ze nu weer gebruik om kosten te verhogen terwijl ze er gewoon veel te laat mee aankomen met glasvezel en dat voor zo'n grote provider. Zelf ook al veel problemen gehad met Ziggo daarnaast vaak ook onvriendelijke medewerkers die helpen daarnaast monteurs die vaak pas na een week of langer kunnen langskomen. Als ze nou gewoon de boel eens goed regelen heben we geen gedoe en zijn de meeste blij. Ziggo jaagt naar mijn mening nogal eens wat mensen weg. En service is ook niet meer wat ooit vriendelijk en echt geholpen worden service was.
Re: Ziggo forse prijsverhoging
Foute berichtgeving het moet zijn, de prijzen stijgen met 1 tot 2,55 euro. Ziggo heeft ruim 4 miljoen adressen als er een tiende procent klachten heeft zijn dat 4000 moet niet nodig zijn, maar is waarschijnlijk onvermijdelijk. Bovendien zijn er altijd mensen die nog niet tevreden zijn met 110 procent dienstverlening, die maken er een hobby van om te zoeken naar mogelijke foutjes. Nee ik ben geen medewerker van Ziggo, maar wel een zeer tevreden klant, inclusief de voorgangers van de huidige Ziggo bijna 20 jaar.Plopjepop schreef: De prijzen van Ziggo stijgen met 2.55 per maand wat flink oploopt voor een heel jaar..
Re: Ziggo forse prijsverhoging
of een prijsstijging veel of weinig is, is natuurlijk relatief. Persoonlijk vind ik een stijging van 2,55 euro niet heel veel als je rekent dat een beetje pakket bij ziggo al gauw 50 euro kost, hebben we het over een stijging van 5%.Plopjepop schreef:Als u het al weet en anders nog niet Google even. De prijzen van Ziggo stijgen met 2.55 per maand wat flink oploopt voor een heel jaar. Ze geven aan dit ivm internet wat ze al onjuist aanbieden sport wat ze al aanbieden waar je al een flink extra bedrag per maand voor betaald als je dat wilt en films waar je al voor moet betalen. Hoe denken jullie erover en over Ziggo. Want heel veel mensen hebben vaak problemen met Ziggo lees en hoor ik hier en daar ze kosten bakken met geld en wat krijg je ervoor. Misschien prima een verhoging maar zoveel. Daarnaast hebben heel veel al glasvezel Ziggo niet en maken ze nu weer gebruik om kosten te verhogen terwijl ze er gewoon veel te laat mee aankomen met glasvezel en dat voor zo'n grote provider. Zelf ook al veel problemen gehad met Ziggo daarnaast vaak ook onvriendelijke medewerkers die helpen daarnaast monteurs die vaak pas na een week of langer kunnen langskomen. Als ze nou gewoon de boel eens goed regelen heben we geen gedoe en zijn de meeste blij. Ziggo jaagt naar mijn mening nogal eens wat mensen weg. En service is ook niet meer wat ooit vriendelijk en echt geholpen worden service was.
Als u problemen heeft met de dienstverlening van Ziggo, betekent een dergelijke wijziging voor u dat er een reden voor opzegging bestaat, en dat die opzegging nu ook in principe gedaan kan worden, mocht u nog niet buiten uw vaste contractsperiode zitten, is dit reden om te ontbinden. Of de prijzen nu wel of niet stijgen, dat staat los van uw problemen, en deze moeten ongeacht een prijswijziging natuurlijk gewoon opgelost worden.
Re: Ziggo forse prijsverhoging
TS schrijft een over een aantal die zaken die hij van horen zeggen heeft of over gelezen heeft op 'het internet'.
Ziggo heeft de prijsverhoging gewoon staan op hun eigen site, daar heb je geen Google voor nodig.
En natuurlijk staan er fora vol met klachten over Ziggo. Mensen die geen klachten hebben gaan niet op het internet zoeken naar mensen die ook geen klachten hebben. En die zullen dat ook niet schrijven op fora waar mensen klagen over Ziggo.
De klantenservice zoals ik die ken wordt bemensd met vriendelijke en behulpzame mensen (maar dat kan ook komen doordat ik ook gewoon vriendelijk ben). In de tijd van de samenvoeging van Ziggo en UPC zijn er inderdaard problemen geweest maar die kwamen grotendeels door de kwaliteit van de bekabeling die de mensen thuis gebruikten. Ik had daar ook last van maar met goede kabels en juiste connectoren waren mijn problemen opgelost.
Overigens wil ik zeker niet zeggen dat er bij Ziggo nooit iets mis gaat want bij Ziggo werken er (in tegenstelling van wat sommigen denken) gewoon mensen en waar mensen werken worden nu eenmaal fouten gemaakt. En soms als er iets fout gaat blijkt het ook heel moeilijk op te lossen en die mensen hebben alle reden tot klagen.
Ziggo geeft overigens zelf aan dat je naar aanleiding van deze prijsverhoging je contract gewoon mag beëindigen. Dus stap over nu het kan. Want bij de andere providers zijn tenslotte nooit problemen en gaat alles altijd perfect toch. En daar worden de prijzen ook nooit verhoogd toch. En die hebben dus alleen maar tevreden klanten die bijna niets betalen voor een perfect werkende infrastructuur. Dus wat let je om over te stappen?
En nee ik werk niet bij een van die bedrijven waar op dit Forum over geschreven wordt en dus ook niet bij Ziggo.
Ziggo heeft de prijsverhoging gewoon staan op hun eigen site, daar heb je geen Google voor nodig.
En natuurlijk staan er fora vol met klachten over Ziggo. Mensen die geen klachten hebben gaan niet op het internet zoeken naar mensen die ook geen klachten hebben. En die zullen dat ook niet schrijven op fora waar mensen klagen over Ziggo.
De klantenservice zoals ik die ken wordt bemensd met vriendelijke en behulpzame mensen (maar dat kan ook komen doordat ik ook gewoon vriendelijk ben). In de tijd van de samenvoeging van Ziggo en UPC zijn er inderdaard problemen geweest maar die kwamen grotendeels door de kwaliteit van de bekabeling die de mensen thuis gebruikten. Ik had daar ook last van maar met goede kabels en juiste connectoren waren mijn problemen opgelost.
Overigens wil ik zeker niet zeggen dat er bij Ziggo nooit iets mis gaat want bij Ziggo werken er (in tegenstelling van wat sommigen denken) gewoon mensen en waar mensen werken worden nu eenmaal fouten gemaakt. En soms als er iets fout gaat blijkt het ook heel moeilijk op te lossen en die mensen hebben alle reden tot klagen.
Ziggo geeft overigens zelf aan dat je naar aanleiding van deze prijsverhoging je contract gewoon mag beëindigen. Dus stap over nu het kan. Want bij de andere providers zijn tenslotte nooit problemen en gaat alles altijd perfect toch. En daar worden de prijzen ook nooit verhoogd toch. En die hebben dus alleen maar tevreden klanten die bijna niets betalen voor een perfect werkende infrastructuur. Dus wat let je om over te stappen?
En nee ik werk niet bij een van die bedrijven waar op dit Forum over geschreven wordt en dus ook niet bij Ziggo.
Re: Ziggo forse prijsverhoging
Ik vind dat u erg overdreven doet over deze relatief kleine verhoging van de prijzen. Jarenlang heeft ZIGGO juist grote verbeteringen aangebracht (bv veel sneller internet,meer HD zenders etc etc) en daar helemaal niets voor gerekend.Plopjepop schreef:Als u het al weet en anders nog niet Google even. De prijzen van Ziggo stijgen met 2.55 per maand wat flink oploopt voor een heel jaar. Ze geven aan dit ivm internet wat ze al onjuist aanbieden sport wat ze al aanbieden waar je al een flink extra bedrag per maand voor betaald als je dat wilt en films waar je al voor moet betalen. Hoe denken jullie erover en over Ziggo. Want heel veel mensen hebben vaak problemen met Ziggo lees en hoor ik hier en daar ze kosten bakken met geld en wat krijg je ervoor. Misschien prima een verhoging maar zoveel. Daarnaast hebben heel veel al glasvezel Ziggo niet en maken ze nu weer gebruik om kosten te verhogen terwijl ze er gewoon veel te laat mee aankomen met glasvezel en dat voor zo'n grote provider. Zelf ook al veel problemen gehad met Ziggo daarnaast vaak ook onvriendelijke medewerkers die helpen daarnaast monteurs die vaak pas na een week of langer kunnen langskomen. Als ze nou gewoon de boel eens goed regelen heben we geen gedoe en zijn de meeste blij. Ziggo jaagt naar mijn mening nogal eens wat mensen weg. En service is ook niet meer wat ooit vriendelijk en echt geholpen worden service was.
Als u de ZIGGO prijzen vergelijkt met andere aanbieders krijg je bij ZIGGO het meeste waar voor je geld.
Veel mensen hebben vaak problemen die aan zichzelf (oude bekabeling) ligt. ZIGGO lost storingen juist erg goed en snel op (uitzonderingen daar gelaten, want er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen).
Onvriendelijke ZIGGO medewerkers ben ik nog nooit tegen gekomen!! Integendeel, de medewerkers van ZIGGO klantenservice behoren tot de beste van Nederland! Het zal waarschijnlijk liggen aan de manier waarop u ze zelf benaderd..
U bent vooringenomen en erg slecht geïnformeerd Ik raad u aan om uzelf eerst eens goed te gaan informeren voordat u een bedrijf de grond in probeert te schrijven..
Re: Ziggo forse prijsverhoging
Een prijsstijging van 5% lijkt mij eerder op inflatiecorrectie en volgens de voorwaarden die TS heeft getekend mag Ziggo dit gewoon doen. Op grond van een inflatiecorrectie mag je volgens mij je contract niet zomaar laten ontbinden.
Re: Ziggo forse prijsverhoging
Ik vind dat #Boesta de TS behoorlijk aanvalt en blijkbaar dus nooit iets met Ziggo heeft gehad.
Ik heb ook een aantal jaren een abonnement bij Ziggo gehad. Zolang het goed gaat is er ook niets aan de hand en zou je zeker tevreden kunnen zijn. Helaas is er ook een grote groep klanten bij Ziggo die geen goede ervaringen heeft. Ik was er een van.
Ja, was! Ik ben bij Ziggo weggegaan vanwege de slechte bereidheid om mijn verbindingsprobleem op te lossen. Onbeschofte medewerkster aan de telefoon en moeilijke bereikbaarheid van het bedrijf als je er met de helpdeskmedewerker niet uit komt.
Er gaat ontzettend veel mis bij Ziggo. Voor een bedrijf met zoveel klanten en ervaring mag dat niet. Ze hadden hun serviceniveau allang kunnen aanpassen aan de moderne tijd. Onderhand een keer stoppen met het 'kabeltje' in huis wat je eerst moet vervangen.
Ze vervangen eerst hun eigen kabeltje maar eens. De kabels van de aansluiting waar ik over heb geklaagd zijn aangelegd in de tijd dat er alleen een signaal van een buurt-antennesysteem overheen moest. Nu wil Ziggo heel veel data over diezelfde kabel sturen. Dat schreeuwt om storingen. Maar ja, het mag natuurlijk niets kosten.
Ik zit al geruime tijd naar volle tevredenheid bij Caiway. Veel goedkoper dan Ziggo en wel snel en goedwerkend glasvezel. Het kan dus wel.
Ik heb ook een aantal jaren een abonnement bij Ziggo gehad. Zolang het goed gaat is er ook niets aan de hand en zou je zeker tevreden kunnen zijn. Helaas is er ook een grote groep klanten bij Ziggo die geen goede ervaringen heeft. Ik was er een van.
Ja, was! Ik ben bij Ziggo weggegaan vanwege de slechte bereidheid om mijn verbindingsprobleem op te lossen. Onbeschofte medewerkster aan de telefoon en moeilijke bereikbaarheid van het bedrijf als je er met de helpdeskmedewerker niet uit komt.
Er gaat ontzettend veel mis bij Ziggo. Voor een bedrijf met zoveel klanten en ervaring mag dat niet. Ze hadden hun serviceniveau allang kunnen aanpassen aan de moderne tijd. Onderhand een keer stoppen met het 'kabeltje' in huis wat je eerst moet vervangen.
Ze vervangen eerst hun eigen kabeltje maar eens. De kabels van de aansluiting waar ik over heb geklaagd zijn aangelegd in de tijd dat er alleen een signaal van een buurt-antennesysteem overheen moest. Nu wil Ziggo heel veel data over diezelfde kabel sturen. Dat schreeuwt om storingen. Maar ja, het mag natuurlijk niets kosten.
Ik zit al geruime tijd naar volle tevredenheid bij Caiway. Veel goedkoper dan Ziggo en wel snel en goedwerkend glasvezel. Het kan dus wel.
Re: Ziggo forse prijsverhoging
Dus u vindt dat Ziggo maar lukraak overal de straat open moet breken om de bestaande kabels te vervangen. Zullen uw buren blij mee zijn, dat ze niks kunnen omdat u zo nodig een nieuwe kabel naar uw huis wilt hebben. Zoiets is natuurlijk iets waar de gemeente voor verantwoordelijk is in samenwerking met de providers. En Caiway gebruikt nieuwe glasvezelkabels, die zullen er ook ingelegd zijn in overleg met de gemeente.
Re: Ziggo forse prijsverhoging
Onder het mom van: Investeren in de toekomst...
"De kosten om ons netwerk stabiel en veilig te houden, stijgen. Net als de kosten voor series, films en sport op tv. We investeren steeds in een toekomstvast netwerk. Daarom passen we onze prijzen aan." en dit keer met 2,55 per maand... Ze maken misbruik van de monopoly positie op het kabelnetwerk. Ik hoef al die series, films en sport niet van Ziggo. Daar heb ik een andere leverancier voor: Netflix. Laat de klanten die dit willen, er vrijwillig voor kiezen en ook zelf betalen. Gedwongen winkelnering... bah...Betalen voor producten die ik niet hoef, hou ik niet van.
Ben benieuwd wanneer het kabelnetwerk wordt vrijgegeven voor concurrentie, net als op het koper- en glasvezelnet....
"De kosten om ons netwerk stabiel en veilig te houden, stijgen. Net als de kosten voor series, films en sport op tv. We investeren steeds in een toekomstvast netwerk. Daarom passen we onze prijzen aan." en dit keer met 2,55 per maand... Ze maken misbruik van de monopoly positie op het kabelnetwerk. Ik hoef al die series, films en sport niet van Ziggo. Daar heb ik een andere leverancier voor: Netflix. Laat de klanten die dit willen, er vrijwillig voor kiezen en ook zelf betalen. Gedwongen winkelnering... bah...Betalen voor producten die ik niet hoef, hou ik niet van.
Ben benieuwd wanneer het kabelnetwerk wordt vrijgegeven voor concurrentie, net als op het koper- en glasvezelnet....
Re: Ziggo forse prijsverhoging
dus? Is coax door de jaren heen veranderd dan?Rinustp schreef:De kabels van de aansluiting waar ik over heb geklaagd zijn aangelegd in de tijd dat er alleen een signaal van een buurt-antennesysteem overheen moest.
waarom? De kabels in huizen zijn vaker van inferieure kwaliteit dan de kabels die in de straat liggen.Rinustp schreef:Onderhand een keer stoppen met het 'kabeltje' in huis wat je eerst moet vervangen.
Ze vervangen eerst hun eigen kabeltje maar eens.
Re: Ziggo forse prijsverhoging
Guido, maar waarom betaalt u dan voor tv als u het niet wilt kijken?
Re: Ziggo forse prijsverhoging
Dan is het, bij mij althans, al een verhoging van €4,55 dit jaar. In het begin van dit jaar kreeg ik een verhogong van €2,- omdat HBO niet meer doorgegeven werd, maar het abonnement wat ik heb veranderde in Movies / Series XL. Daar zitten dan een aantal series van HBO bij waar ik voor moet betalen. (Of helemaal opzeggen natuurlijk). Maar ik weet niet of ik de enige ben maar waar ik woon is Ziggo alleenheerser voor wat betreft internetsnelheid. Ik heb alle providers met alles-in-1 abonnementen bekeken op hun site maar de hoogste snelheid wat ze kunnen aanbieden op mijn adres is 12 Mbit per seconde terwijl ik nu 150 Mbit download snelheid heb. Dus hoezo opzeggen en naar een ander gaan?
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Ziggo forse prijsverhoging
Na de overname van Ziggo door UPC heeft er een wijziging plaatsgevonden in de manier van doorgeven van het signaal, hierdoor hadden duizenden klanten (dus niet uitzondering daargelaten) opeens problemen met het ontvangt van het signaal. Ziggo erkende de problemen niet en gaf de bekabeling de schuld. Indirect hebben ze gelijk, klanten met goede bekabeling hadden geen problemen. Echter werden de problemen veroorzaakt door een wijziging van Ziggo. Het heeft ze enorm veel abonnees gekost omdat de klantenservice de problemen niet erkende en geen actie ondernomen, veelal waren ze ook onbereikbaar.Boesta schreef: Veel mensen hebben vaak problemen die aan zichzelf (oude bekabeling) ligt. ZIGGO lost storingen juist erg goed en snel op (uitzonderingen daar gelaten, want er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen).
De helpdesk van Ziggo behoort zeker niet tot de beste van Nederland. De beste van Nederland is XS4ALL dit is al jaren zo. De 1ste lijns van Ziggo heeft geen kennis en bij complexe problemen ga je van de ene lijn naar de andere lijn. Laatste keer contact gehad met Ziggo voor een klant. Na 30 minuten de zakelijke helpdesk te pakken. "Sorry meneer u heeft een duurdere verbinding, dus ik ga u doorverbinden met die afdeling" hierna weer 30 minuten moeten wachten, daarna trouwens prima geholpen.Boesta schreef: Onvriendelijke ZIGGO medewerkers ben ik nog nooit tegen gekomen!! Integendeel, de medewerkers van ZIGGO klantenservice behoren tot de beste van Nederland! Het zal waarschijnlijk liggen aan de manier waarop u ze zelf benaderd..
Eerder wel eens contact gehad met Ziggo toen kreeg ik het antwoord "Ik heb het nagevraagd bij onze specialist, maar wij ondersteunen geen routering op onze consumenten verbinding". Meisje van de helpdesk raakte erg van slag dat toen ik vroeg "Maar jullie leveren toch internet?". Probleem is nooit opgelost en verbinding is opgezegd.
Ziggo was altijd een goede provider en UPC was slecht. Helaas is sinds de overname door UPC dit UPC beleid overgenomen en is Ziggo gewoon een hele slechte provider geworden. Op Twitter werden klachten gewoon genegeerd, tienduizenden klanten namen afscheid. TS is dus niet slecht geïnformeerd maar benoemd gewoon de ontevredenheid onder de Ziggo klanten, dit is niet de eerste prijsverhoging.Boesta schreef: U bent vooringenomen en erg slecht geïnformeerd Ik raad u aan om uzelf eerst eens goed te gaan informeren voordat u een bedrijf de grond in probeert te schrijven..
De prijsverhoging zie je bij alle providers en de kosten nemen toe. Voorheen had Ziggo monopolie op snelle verbindingen maar met de komst van VVDSL wat beschikbaar is in 80% van alle woningen en glasvezel moeten ze zich gaan onderscheiden want op snelheid zijn ze niet meer bijzonder. Dit doet Ziggo door middel van Ziggo Sport en HBO content, maar dit is niet gratis, alle klanten van Ziggo betalen hier aan mee en dit kost miljoenen per jaar.
Re: Ziggo forse prijsverhoging
gelukkig begint dit monopolie af te nemen met de komst van snellere verbindingen via andere technieken zoals glasvezel en xdsl, waarvan de laatste ook steeds sneller wordt, maar helaas ook nog voor een groot deel afhankelijk geweest van de afstand vanaf de woning tot de centrale.Jaap060 schreef:Maar ik weet niet of ik de enige ben maar waar ik woon is Ziggo alleenheerser voor wat betreft internetsnelheid. Ik heb alle providers met alles-in-1 abonnementen bekeken op hun site maar de hoogste snelheid wat ze kunnen aanbieden op mijn adres is 12 Mbit per seconde terwijl ik nu 150 Mbit download snelheid heb. Dus hoezo opzeggen en naar een ander gaan?
Re: Ziggo forse prijsverhoging
Dit is gewoon de wet van de grote getallen. Bedrijven zonder klantklachten hebben geen klanten.Plopjepop schreef:Want heel veel mensen hebben vaak problemen met Ziggo lees en hoor ik hier en daar ze kosten bakken met geld en wat krijg je ervoor.
Glas en koper zijn slechts de fysieke media. Tot aan de wijkverdeelkast heeft Ziggo ook glas liggen. Voor dat laatste stukje maakt het niet uit of je glas of koper in de meterkast krijgt. Bijkomend voordeel van koper is dat er nog gewoon analoge TV wordt meegestuurd, zodat je meerdere TV's aan kan sluiten zonder extra spullen.Plopjepop schreef: Daarnaast hebben heel veel al glasvezel Ziggo niet en maken ze nu weer gebruik om kosten te verhogen terwijl ze er gewoon veel te laat mee aankomen met glasvezel en dat voor zo'n grote provider.
De enkele keren dat ik een probleem had met Ziggo werd ik snel en vriendelijk geholpen.Plopjepop schreef: Zelf ook al veel problemen gehad met Ziggo daarnaast vaak ook onvriendelijke medewerkers die helpen daarnaast monteurs die vaak pas na een week of langer kunnen langskomen.
Ik neem aan dat jij perfect weet hoe je zo'n bedrijf met alle bedrijfsprocessen kan inrichten op een zodanige manier dat er een foutloze service wordt geleverd. Ik weet zeker dat Ziggo openstaat voor jouw waardevolle adviezen, want als er werkelijk zoveel ellende is als jij beschrijft kost ze dat klauwen met geld. Dat willen ze ongetwijfeld verbeteren. Stel je voor: bakken met inkomsten en geen mensen meer nodig om problemen op te lossen. Dat wil iedere investeerder toch? Als jij een goed voorstel hebt dan willen ze zonder problemen een paar honderd euro per uur voor jouw consultancydiensten betalen.Plopjepop schreef: Als ze nou gewoon de boel eens goed regelen heben we geen gedoe en zijn de meeste blij. Ziggo jaagt naar mijn mening nogal eens wat mensen weg. En service is ook niet meer wat ooit vriendelijk en echt geholpen worden service was.
Re: Ziggo forse prijsverhoging
waar moet je naar toe veel keus is er niet
Re: Ziggo forse prijsverhoging
Het gaat om series, films en sport die naast het normale televisiezenders zoor Ziggo wordt aangeboden. Ik kijk dus wel tv, maar niet al die poespas daar omheen. Ik hoef geen formule 1 te kijken, een ander misschien wel. Laat die dan betalen en geef mij een echt BASIS abonnement, zonder versluierde kosten...Nijogeth schreef:Guido, maar waarom betaalt u dan voor tv als u het niet wilt kijken?
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: Ziggo forse prijsverhoging
Dat maakt wel degelijk verschil dat laatste stukje koper/coax is funest voor de latency en snelheid. Via glasvezel kun je eenvoudig 10Gbit/s aan snelheid geleverd krijgen (dit wordt alleen niet aan consumenten geleverd). Via koper/coax is dit gewoon niet haalbaar.GJvdZ schreef: Glas en koper zijn slechts de fysieke media. Tot aan de wijkverdeelkast heeft Ziggo ook glas liggen. Voor dat laatste stukje maakt het niet uit of je glas of koper in de meterkast krijgt. Bijkomend voordeel van koper is dat er nog gewoon analoge TV wordt meegestuurd, zodat je meerdere TV's aan kan sluiten zonder extra spullen.
Daarnaast is koper/coax veel storing gevoeliger dan glasvezel. En nbog een groot nadeel wat enkel op coax betrekking heeft is dat je de coax kabel tot aan de glasvezel kabel met al je buren deelt, dit gaat ten koste van de maximale snelheid van dat stuk coax welke je deelt met anderen.
Coax en koper zijn achterhaalde technieken. Ziggo spendeert geen euro aan glasvezel tot woningen van consumenten en ondanks dit klaagt iedereen over KPN die al miljoenen hebben geïnvesteerd hierin. Het enige wat ZIggo doet is glasvezel initiatieven kapot maken door extreem veel marketing in zetten om geen klanten te verliezen hierbij verkondigen ze ook veel onzin.
Re: Ziggo forse prijsverhoging
Half nederland doet het niet ,volgens omr brabant . ziggo ontkent het . Dochter vraagt pap mijn internet doet het niet op Fb dus heel veel reaktie van vrienden
Re: Ziggo forse prijsverhoging
gosewijn schreef:Half nederland doet het niet ,volgens omr brabant . ziggo ontkent het . Dochter vraagt pap mijn internet doet het niet op Fb dus heel veel reaktie van vrienden
Daarom de prijsverhoging?
Kan je bijdrage ff niet volgen.