Nu op 5 oktober realiseer ik mij bij het nakijken van de bankgegevens dat er nooit een termijn afgeschreven is sinds 1 juli??!!
Met de verhuizing en alle kosten die daarmee gepaard gaan is dat niet eerder opgevallen (het geld gaat toch wel op
Ik bel dus keurig de Nuon op om dit te melden. Na 2x 15 minuten in de wacht te hebben gehangen krijg ik eindelijk iemand aan de lijn die me geen steek verder kan helpen behalve dan te melden "het is in behandeling".
Geef me dan degene die het in behandeling heeft opper ik nog naief.
"nee dat kan niet, ik weet niet wie dat is". Geef me dan een leidinggevende, ik wil NU weten wat mijn maandtermijn wordt en hoe die overbrugging plaats gaan vinden van de niet betaalde 3 maanden... wees verdorie blij dat ik bel!!!
"nee dat kan niet... er is hier niemand die dat weet!"
Pardon????? ik bel de Nuon en er is niemand die mijn dossier in behandeling heeft? Wat is dat nou voor 'n gekkenhuis?
"Sorry maar sommige dingen worden ook extern gedaan mevrouw".
Oke geef me daar het nummer dan maar van.
"nee dat kan niet... ik weet niet wie dat doet".
Grrrrrr ondertussen staat er ook nog een bedrag open (van het oude huis) wat gecrediteerd moet worden op mijn rekening.
Het schrijven hierover wordt 25 oktober!! verstuurd naar ons huis.
Dat kon mevrouw in de computer zien. Hoe kan dit nou??? die afrekening is afgehandeld maar moet nog 20 dagen blijven liggen om verstuurd te kunnen worden?
Ik snap er niets meer van....