| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afstudeeronderzoek Respondenten - Hoe Producten kiezen?
-
lars.sessink
Afstudeeronderzoek Respondenten - Hoe Producten kiezen?
Een paar vragen beantwoorden. Zo helpt u mij met de laatste stap op weg naar één Master in Economics and Business.
In dit onderzoek krijgt u €25,- om uit te geven aan de producten die u graag gratis thuis bezorgd krijgt (Chocolade, Bier, een donatie of toch die handige fietsverlichting?).
Wanneer dit experiment binnen 2 weken sluit, worden er compleet willekeurig 2 personen uitgekozen die alle geselecteerde producten gratis bezorgd krijgen.
U helpt me in slechts enkele minuten tijd aan de data die ik nodig heb om mijn onderzoek af te ronden. Alvast erg bedankt voor de hulp.
Via deze link komt u op de pagina met vragen.
https://erasmusuniversity.eu.qualtrics. ... p1QmDwE3dg…
In dit onderzoek krijgt u €25,- om uit te geven aan de producten die u graag gratis thuis bezorgd krijgt (Chocolade, Bier, een donatie of toch die handige fietsverlichting?).
Wanneer dit experiment binnen 2 weken sluit, worden er compleet willekeurig 2 personen uitgekozen die alle geselecteerde producten gratis bezorgd krijgen.
U helpt me in slechts enkele minuten tijd aan de data die ik nodig heb om mijn onderzoek af te ronden. Alvast erg bedankt voor de hulp.
Re: Afstudeeronderzoek Respondenten - Hoe Producten kiezen?
Het gaat gelijk al fout. Ik moet inloggen met een of ander Erasmus ID. Even goed checken dus of alles klopt voordat je iets op het forum kwakt.
Overigens lijkt het onderwerp me interessant als de titel echt klopt. ALS jij het antwoord op die vraag gaat vinden ben jij miljarden waard en zal elk bedrijf vechten om je te mogen employen.
Overigens lijkt het onderwerp me interessant als de titel echt klopt. ALS jij het antwoord op die vraag gaat vinden ben jij miljarden waard en zal elk bedrijf vechten om je te mogen employen.
-
witte angora
Uiteraard ligt het aan jou, breien, net zoals het aan Olaf en aan mij ligt.
De link in zijn geheel kopiëren en 'plakken en gaan' werkt trouwens ook niet.
De link in zijn geheel kopiëren en 'plakken en gaan' werkt trouwens ook niet.
-
hänschen klein
Ik had 10 seconden nodig om vast te kunnen stellen dat ik niets gewonnen had ... waarom dan nog twee weken wachten? 
Maar hoe laat je een donatie thuisbezorgen?lars.sessink schreef:Een paar vragen beantwoorden. Zo helpt u mij met de laatste stap op weg naar één Master in Economics and Business.
En iemand heeft de ingekorte URL gewoon botweg geplakt. Echt heel slim ben je dan niet als student.
-
Mucha
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
-
NeoDutchio
Kan er niet eerst gescreend worden op de enquetes hier. Het aantal die werkelijk bruikbaar zijn is nihil. Ook deze weer, zonde van onze tijd.
En TS laat zich niet meer zien. Jammer. Je moet zo'n site toch monitoren als je een enquete aanbiedt
-
witte angora
Ach Olaf, afstuderen moet ook niet teveel moeite en tijd kosten, of wel dan. Zeker niet in het weekend.