LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Unibet betaalt niet uit
-
Unibet betaalt niet uit
Hallo ik ben Romy Rensen en ik heb gespeeld op Unibet en heb een leuk bedrag gewonnen van boven de 1000 euro. Nu vroegen ze voor me ID en. Bankafschriften die heb ik opgestuurd en alsnog heb ik niks gekregen ik zag ook dat dit bij meer mensen gebeurden dus dit vind ik niet kunnen graag hulp
-
Re: Unibet betaalt niet uit
Aan wie vraagt u die hulp? Er is hier geen helpdesk die u kunt inschakelen.
Wanneer heeft u uw id en bankafschriften opgestuurd? Overigens niet slim om al uw gegevens naar een onbekende partij te sturen, maar dat is mijn mening. Wat gaven ze voor reden aan dat ze dat nodig hebben? Een rekeningnummer moet voldoende zijn om uit te betalen.
Wanneer heeft u uw id en bankafschriften opgestuurd? Overigens niet slim om al uw gegevens naar een onbekende partij te sturen, maar dat is mijn mening. Wat gaven ze voor reden aan dat ze dat nodig hebben? Een rekeningnummer moet voldoende zijn om uit te betalen.
-
Je dient sowieso meerderjarig te zijn om uitbetaald te krijgen van Unibet. Er gaat ook een paar dagen overheen voor je het geld krijgt. Ook kijken ze of je met geldige gegevens hebt geregistreerd op de site.
Voor vragen kan je ze altijd bellen. Ze beantwoorden ze ook in het Nederlands.
Voor vragen kan je ze altijd bellen. Ze beantwoorden ze ook in het Nederlands.
Let op, Zat je bij Unibet zelf of via tussen persoon, want daar gaat het vaker fout.
Naast grote bedragen niet betalen ook fraude met gestuurde gegevens dus was je bij Unibet of tussenpersoon ....?
Naast grote bedragen niet betalen ook fraude met gestuurde gegevens dus was je bij Unibet of tussenpersoon ....?