Met wat voor reden weet ik niet, maar ik heb al een tijdje problemen met het incasso bureau Buckaroo, die namens T-Mobile de incassering voor de betaling van T-Mobile thuis verzorgd. T-Mobile schijnt al een paar maanden de automatische incasso van mijn T-Mobile Thuis abonnement niet te kunnen doen. Daarvan krijg ik dan een e-mail bericht met een I-deal link waarmee ik vervolgens het verschuldigde bedrag direct kan overboeken en dat gaat dus via Buckaroo.
Ik begreep enkel niet waar die betalingsachterstand vandaan kwam en ben daar dus maar eens even ingedoken.
Zo beweerd T-Mobile dat het geld is overgemaakt naar T-Mobile mobiel en niet naar T-Mobile thuis. Rara, zij sturen mij een betalingslink!
Maar T-Mobile thuis kan die betalingen niet inzien. Dat gaat via de mail bij [email protected].
Dus al mijn afschrijvingen bij elkaar gezocht en een mail verstuurd. Blijkt Buckaroo te incasseren voor T-Mobile met 4 verschillende bankrekeningnummers! Een Deutsche Bank nummer eindigend op 366, eentje eindigend op 439, dan nog een COBA nr. eentje van de Rabobank en een van de ABN Amro. Lekker overzichtelijk. Vervolgens krijg ik als antwoord van T-Mobile dat het DEUTnr. niet van hen is en of ik maar even contact wil opnemen hierover met mijn bank.
Zo gezegd zo gedaan. Bij de bank snappen ze er helemaal niets van en aangezien je een bedrag binnen 56 dagen moet terugvorderen, kunnen zij niets voor me betekenen, behalve de incasso van Buckaroo te blokkeren.
Met dit bericht weer contact op genomen met de afdeling zoekgeraakte betaling. Krijg ik een bericht terug dat het DEUTnr. eindigend op 366 niet van T-Mobile is. En dat ik contact op moet nemen met mijn bank.
Vervolgens krijg ik doodleuk het bericht van T-mobile dat er een rekening voor me klaar ligt en dat ik die wel even tijdig moet betalen, want anders komen ze weer met het incasso bureau op de proppen. Pardon ik krijg nog bijna 200 euro van jullie! Ze zijn overigens ineens wel overgestapt op een ander incasso bureau.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] incassobureau Buckaroo
Re: incassobureau Buckaroo
Waarom is de incasso van T mobile thuis mislukt?
En waarom gebruiken ze meerdere nummers?
Ik zou niet meer betalen en echte aanbieder zoeken.
Laat ze eerst zelf maar eens foutloze administratie opzetten en die link, heb je die nog als bewijs, want daarmee kun je aantonen dat jij aan hun voorwaarden hebt voldaan.
En waarom gebruiken ze meerdere nummers?
Ik zou niet meer betalen en echte aanbieder zoeken.
Laat ze eerst zelf maar eens foutloze administratie opzetten en die link, heb je die nog als bewijs, want daarmee kun je aantonen dat jij aan hun voorwaarden hebt voldaan.
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: incassobureau Buckaroo
Buckaroo is geen incasso bureau maar een partij die digitale betalingen uitvoert voor verschillende partijen.ivy2000 schreef:Met wat voor reden weet ik niet, maar ik heb al een tijdje problemen met het incasso bureau Buckaroo, die namens T-Mobile de incassering voor de betaling van T-Mobile thuis verzorgd.
Ik zie bij Buckaroo niet T-Mobile als klant van hun staan, wel vele andere partijen.ivy2000 schreef: T-Mobile schijnt al een paar maanden de automatische incasso van mijn T-Mobile Thuis abonnement niet te kunnen doen. Daarvan krijg ik dan een e-mail bericht met een I-deal link waarmee ik vervolgens het verschuldigde bedrag direct kan overboeken en dat gaat dus via Buckaroo.
Zo beweerd T-Mobile dat het geld is overgemaakt naar T-Mobile mobiel en niet naar T-Mobile thuis. Rara, zij sturen mij een betalingslink!ivy2000 schreef:
Ik begreep enkel niet waar die betalingsachterstand vandaan kwam en ben daar dus maar eens even ingedoken.
Maar T-Mobile thuis kan die betalingen niet inzien. Dat gaat via de mail bij [email protected].
Dus al mijn afschrijvingen bij elkaar gezocht en een mail verstuurd. Blijkt Buckaroo te incasseren voor T-Mobile met 4 verschillende bankrekeningnummers! Een Deutsche Bank nummer eindigend op 366, eentje eindigend op 439, dan nog een COBA nr. eentje van de Rabobank en een van de ABN Amro. Lekker overzichtelijk. Vervolgens krijg ik als antwoord van T-Mobile dat het DEUTnr. niet van hen is en of ik maar even contact wil opnemen hierover met mijn bank.[/quote]
Maar concreet komt de link wel van T-Mobile? Heb je Buckaroo al eens benaderd?
Als je via I-Deal hebt betaald kun je het bedrag niet terugvorderen, enkel met automatische incasso kan dit.ivy2000 schreef:
Zo gezegd zo gedaan. Bij de bank snappen ze er helemaal niets van en aangezien je een bedrag binnen 56 dagen moet terugvorderen, kunnen zij niets voor me betekenen, behalve de incasso van Buckaroo te blokkeren.
Als T-Mobile zegt het nummer niet te kennen dan is het vermoedelijk niet van hun, heb je al contact opgenomen met Buckaroo hoe dit zit?ivy2000 schreef:
Met dit bericht weer contact op genomen met de afdeling zoekgeraakte betaling. Krijg ik een bericht terug dat het DEUTnr. eindigend op 366 niet van T-Mobile is. En dat ik contact op moet nemen met mijn bank.
Nogmaals het is geen incasso bureau en gezien je de betaling naar een niet T-Mobile rekening hebt overgemaakt heb je inderdaad een achterstand en krijg je dus geen geld van T-Mobile. Ik zou beginnen bij Buckaroo en navragen wat er met de betaling is gebeurd.ivy2000 schreef: Vervolgens krijg ik doodleuk het bericht van T-mobile dat er een rekening voor me klaar ligt en dat ik die wel even tijdig moet betalen, want anders komen ze weer met het incasso bureau op de proppen. Pardon ik krijg nog bijna 200 euro van jullie! Ze zijn overigens ineens wel overgestapt op een ander incasso bureau.
Zo als ik het nu lees lijkt het wel dat je hebt gereageerd op scam mailtjes, mede omdat je geen idee hebt waarom de automatische incasso van T-Mobile niet is gelukt in eerste instantie. Normaal zijn er maar twee redenen waarom een automatische incasso niet lukt.
1. Onvoldoende saldo
2. Je hebt incasso geblokkeerd