LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gedupeerden op ramkoers!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Marja

Re: Gedupeerden op ramkoers!

Ongelezen bericht door Marja »

Gedupeerde die zijn inleg terugheeft, van harte gefeliciteerd!!!
Ook Piet gefeliciteerd!
Dit is ook geweldig nieuws voor ons allemaal!
Hopelijk horen we spoedig de details, zodat ook andere gedupeerden hier mee geholpen kunnen worden.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Marja

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

De uitspraak is van de sector Kanton in Tilburg.

Deze mensen stonden op het punt om toe te geven aan dexia en te gaan betalen.
Ook de advocaat die zij op dat moment hadden adviseerde om te betalen.
De dagvaarding die zij ontvingen kwam aan als een mokerslag en brak hun weerstand.
Na een lang en emotioneel telefonisch gesprek heb ik hun moed ingesproken en geadvisserd om een andere advocaat te nemen en hun doorverwezen naar Mr Oversier.
Hij kwam direct in actie en tekende protest aan bij de rechtbank in Breda en vroeg om behandeling door de Kantonrechter.
Dit werd toegewezen en de zaak is vervolgens behandeld door de sector Kanton in Tilburg.

Doorzettingsvermogen, samenwerking en steun is de basis voor dit succes.
Ik heb vanmiddag contact gehad met de advocaat en de gedupeerden die hun geld terugkrijgen.

Dit is een overwinning die gevierd gaat worden en is hopelijk de basis is voor meer gunstige uitspraken!

Het geeft mij een goed en emotioneel gevoel dat ik nu moeilijk kan omschrijven.
ik hoop dat het ook steun en energie geeft aan diegene die nog twijfelen.

Tevens hoop ik dat het de ommekeer wordt in onze strijd tegen dexia.

Samen staan we sterk.

Groeten,
Piet

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Doorgaan tot het "gaatje" Piet! :lol:

Marja

Mr. Oversier,

Mijn complimenten!!!!! Van harte!!
yes, yes, yes!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Mag ik even na een dag lusteloos en depri. velen malen op het forum gekeken te hebben!!!
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :D :D :D :D :D
Ik neem een borrel op Mr. Oversier!!!!

Marja

Uiteraard neem ik ook een borrel voor jouw piet, dit moet een enorme opsteker voor je zijn, geweldig!!! Vele van ons zijn er nog lang niet natuurlijk maar dit is ook een beloning voor jouw enorme doorzettings vermogen en kracht!!
Moge het recht zegvieren voor uiteindelijk ons allemaal!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Van harte gefeliciteerd!!
Marja

pentagonia

Ongelezen bericht door pentagonia »

Piet, dank voor alle moeite. Zoals de Geuzen optrokken naar Leiden zo zullen wij datzelfde doen richting Dexia. Houd moed en vertrouwen. Groet!

Hans A

Ongelezen bericht door Hans A »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Dit doet mij goed!!!! Dexia die een koekje van eigen deeg krijgt!!!!
Als dit de lijn is die de rechtbanken gaan volgen dan moet dit wel een ommekeer betekenen.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

JS

Ongelezen bericht door JS »

Wat een opsteker voor eenieder die het af en toe niet meer ziet ziten (moi b.v.), geweldig resultaat!
Chapeau Piet, Mr. Oversier en gedupeerden!
Gefeliciteerd,
mvg JS

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Piet,

Bedankt voor je goede en wijze verhaal. Dit geeft ons nog meer zelf vertrouwen om de strijd voor te zetten tegen het gezwel dat DEXIA heet.
Ik zelf ben ook gestopt met alle betalingen aan hun dit in overleg met mijn advocaat, ik krijg regelmatig brieven van incasso buro's en aanmaningen van DEXIA, mijn advocaat zegt leg ze maar op de hoop, er komt een andere tijd.
En wat DUBIO betreft, solliciteer bij DEXIA die hebben misschien nog een goed baantje voor je, dan heb je tenminste geen tijd meer om ons gedupeerde het leven nog meer te vergallen

Ton

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

De eerste van velen, Piet, TOP, Mr. Oversier, TOP

Ton

Pikant

Ongelezen bericht door Pikant »

Geplaatst op 17 Nov 2004 16:07 door Piet

--------------------------------------------------------------------------------

de eerste uitspraak na het Landelijk overleg van de rechtbanken.

De rechtbank in Tilburg wijst de vordering van dexia af en kent de vordering in verweer toe van de gedupeerde.

Gedupeerde krijgt volledige inleg van 4100 euro terug!!!
Dan wil dit dus nog niet zeggen, dat de beslissing huurkoop is. Tot € 5.000 behandelt de kantonrechter ook zaken. Kan het ook zorgplicht etc. zijn.

In ieder geval een leuk resultaat :D Leuke kantonrechter :lol:

En gedupeerde gefeliciteerd :wink:

dido

Ongelezen bericht door dido »

Hoi, Piet en alle andere gedupeerden.Ik heb altijd al gedacht dat wij zouden gaan winnen. Dexia geeft niet toe. Daar zijn ze veel te laf voor.
Stelletje oplichters. Snap eigenlijk niet dat ze nog steeds winst maken.
Natuurlijk zal dit wel de rente zijn van ons geld.Ik hoop dat de rechtzaken nu allemaal veel sneller zullen verlopen. :wink:

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Goeie zaak, Piet. Eindelijk loon naar werken.

Onze collectieve zaak loopt ook naar het einde. Eindelijk. Men verwacht binnen nu en 4 weken een uitspraak. De kantonrechter heeft reeds door laten schemeren dat de uitspraak wel huurkoop zal wordenn. Vraag is nu even of het vonnis bij voorraad wordt uitgesproken. Onze advocaat heeft hier wel om gevraagd omdat het risico anders aanwezig is dat de spreekwoordelijke kale kip niet meer geplukt kan worden.

Enfin, het is nog afwachten natuurlijk en de huid van de beer niet verkopen voordat het kalf (lees:Dexia) verdronken is. Maar eindelijk krijg ik het gevoel dat het dominospel is begonnen. Laat maar vallen die steentjes!

Groet,
Jan

sannie

Ongelezen bericht door sannie »

dit is in een woord geweldig nieuws!!!nu de rest van ons nog,t gaat allemaal goed komen,yes!! :lol: :lol: :lol:

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Piet,

Ere wie ere toekomt! Bravo!!!!!!!

Maar goed dat er 'een' persoon is die op deze manier het voortouw neemt!

Laten we hopen dat dit Lease-gebeuren vooral mede door de tomeloze inzet van 'jou' tot een posietief resultaat leid!

Bedankt,
Pluutje

janssendelimpens

Ongelezen bericht door janssendelimpens »

Ik wil zeker niet nalaten om Piet een hart onder de riem te steken.Voor velen ben je een steun met je zakelijke informatie op dit forum.
Ga a.u.b.door,velen zijn je er dankbaar voor!
mvrgr.
janssendelimpens

studex

Ongelezen bericht door studex »

Uit mijn vertrouwelijke bronnen heb ik inmiddels vernomen dat de kanton rechtbank te tilburg een groep gedupeerden al zijn geld terug heeft gegeven .

Jan

Ongelezen bericht door Jan »

Meldt de vertrouwelijke bron ook of het geld inderdaad reeds fysiek is teruggegeven (bij voorraad) of dient eerst nog het hoger beroep afgewacht te worden?

Jan.

ant

Ongelezen bericht door ant »

Mr.Oversier hartelijk gefeliciteerd.

Piet,Pieter,Payback ook gefeliciteerd.

Ant

leeuwen

Ongelezen bericht door leeuwen »

Sinds wij Oversier als advocaat hebben slapen we een stuk beter. Onze zaak is in goede handen, dat bewijst deze uitspraak! Oversier is een echte pitbull die het uiterste doet om het recht te laten zegevieren en zo hoort het ook, daar hebben wij best wat geld voor over. Lieve mede gedupeerden, laat de moed niet zakken en - voor zover nog niet gedaan - onderneem aktie en laten we die Belgen een koekje van eigen deeg geven, zoals een spreekwoord zegt. Het mag dan even duren, maar het komt helemaal goed!
Groeten,
Piet en Ineke

Gesloten