Wat is dat nou weer voor een non-excuus? Het printen van een pakbon is geen reden om het herroepingsrecht niet na te leven. De klant herroept en jij zult ervoor moeten zorgen dat het volledige aankoopbedrag binnen 14 kalenderdagen op de rekening van de klant staat. Doe je dat niet, ben je niet alleen het aankoopbedrag verschuldigd aan de klant maar mag de klant ook wettelijke rente over de dagen dat het bedrag te laat is in rekening brengen en een nieuwe (redelijke) termijn stellen. Dat ook nog verzuimen betekent dat de klant incassokosten in rekening mag gaan brengen. Die richting ga je nu wel op.FidgetSpinnerNL schreef:Het aankoopbedrag terugstorten is helaas niet mogelijk, omdat alle pakbonnen reeds zijn geprint en uw bestelling waarschijnlijk al is verzonden.
Ook is het nogal raar dat jullie stellen dat de bestelling waarschijnlijk al is verzonden. Als jullie dat al niet weten, hoe kunnen jullie dan garanderen dat een klant de bestelling krijgt en waar komt die 78% van uitgeleverde bestellingen dan vandaan?
Een koopovereenkomst staat niet boven de wet.De resterende orders worden zo snel mogelijk verwerkt, binnen de daarvoor overeengekomen termijn in de koopovereenkomst.
Care Commerce levert zo spoedig mogelijk – in beginsel uit voorraad- op het opgegeven adres. Indien 20 dagen niet haalbaar is, ontvangt de klant daarover zo spoedig mogelijk bericht. Indien vanaf de bestelling 30 dagen zijn verstreken, mag de klant de overeenkomst ontbinden.
Zo werkt dat niet. Jij moet binnen 30 dagen leveren, anders lever je een wanprestatie. De klant kan ten alle tijde de koopovereenkomst ontbinden wanneer het product nog niet is geleverd. Niet pas als jullie het niet voor elkaar krijgen de bestelling niet op tijd te leveren.
3 dagen is geen redelijk termijn. Tevens is een forum geen manier om schriftelijk de koopovereenkomst te ontbinden.hdg.cube schreef:Ik eis dan ook nogmaals annulering van mijn bestelling en het complete bedrag inclusief verzendkosten retour binnen de redelijke termijn van 3 dagen.
Dat is absoluut niet wat valsheid in geschrifte inhoudt. Hier zou dan slechts spraken zijn van misleiding of bedrog en dat is wel even heel iets anders.Vals aangeven dat je de officiële resellers bent en de originele verkoopt, je verkoopt lucht en als er al wat komt is het waarschijnlijk via aliexpress geleverd. Dat heet valsheid in geschrift volgens mij.
Nogal dom van je om dit te zeggen. Ook al gaat het niet helemaal goed in het bedrijf, dreigen op een dergelijke manier is nooit correct. Dat kan het je allemaal nog wel eens moeilijker maken dan je het nu al hebt.daarnaast wordt er druk naar je gezocht en geloof me gevonden wordt je.
Nee, dat is geen oplichting.Willem2007 schreef:En als je dan je spullen krijgt blijken het dus geen fidget spinners te zijn maar beschadigde neppers.. is dat geen oplichting?
Als je de definitie van een woord niet kent, is het raadzaam het woord niet te gebruiken. Iemand beschuldigen van oplichting is een zware aantijging en kan gezien worden als smaad of laster. Hiervan zou een verkoper vervolgens aangifte kunnen doen. Zou je dat willen?