Begin juli heb ik meegedaan aan een wekelijkse prijsvraag bij RTL4 Life & Cooking.
Verrast was ik toen ik het volgende bericht ontving:
Gefeliciteerd! Je bent één van de vijf weekwinnaars van de Life &
Cookingcursus Italiaans en daarom heb je een Italiaanse filmpakket met Sofia Loren in de hoofdrol gewonnen.
Maar om je prijs op te kunnen sturen hebben we nog wel je adresgegevens nodig. Zou je daarom je naam, adres, postcode en woonplaats naar [email protected] willen sturen? Je kunt ook gewoon op deze e-mail replyen.
Als wij je gegevens hebben binnengekregen, dan zullen wij je prijs zo snel mogelijk naar je toesturen!
Bedankt voor je medewerking.
Het Life & Cooking team
Natuurlijk onmiddellijk mijn gegevens doorgegeven en nu maar wachten op de prijs.
Die moet ik echter nog steeds ontvangen....
Op alle mogelijke manieren al gereageerd., o.a. schriftelijk via mail en met een gewone brief.
Er wordt gewoon niet gereageerd, een mailtje terug of een antwoordbrief wordt niet verstuurd en zelfs een telefoontje terug kan er niet af.
Ik heb twee vragen:
1. Wat moet ik doen om mijn prijs alsnog te ontvangen?
2. Heeft iemand soortgelijke ervaringen met RTL4 of soortgelijke omroepen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gewonnen prijs bij RTL4 Life & Cooking nooit ontvangen
Re: Gewonnen prijs bij RTL4 Life & Cooking nooit ontvangen
Ik heb al een aantal prijzen niet ontvangen... Bij Yorin en TMF heb ik zulke ervaringen! Nooit meer wat van gehoord...!