Ondanks alle uitspraken over de huurkoop neemt dexia geen genoegen met de vernietigingsbrief die mijn vrouw naar hun heeft toegezonden. Nu ben ik verplicht om een advocaat te nemen om dexia te dagvaarden waarbij alle kosten verhaaldt zullen worden op dexia. Ze vergeten dus gewoon dat ze op deze manier voor hogere kosten komen te staan. Het blijven zeer arrogrante mensen daar. Ik persoonlijk had best wel willen schikken met dexia maar daar is nu geen sprake meer van want als ze oorlog willen dan kunnen ze dat krijgen. Ook maken ze nog eens kosten voor het inhuren van een incasso bedrijf, daar zullen ze ook zelf voor moeten opdraaien.
Ook begrijp ik de stichting eagalease niet omdat die de mensen adviseert om gewoon te blijven betalen, dadelijk is het vogeltje weggevlogen en is er niets meer te halen. Dus daarom begrijp ik er niets meer van.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik begrijp dexia niet
Re: Ik begrijp dexia niet
volgens mij, ben geen eegaleaser, moet je de ontbinding via de rechter doen. De brief zelf is niet afdoende, een rechter moet de gronden van ontbinding vaststellen en bevestigen dat deze rechtswege geldig zijn.
Dit is een soort "garantie" voor beide partijen, anders zou iedereen zomaar alles kunnen ontbinden wanneer het hem/haar uitkomt.
De brief is naar mijn weten de 1e stap in de procedure tot ontbinding.
Dit is een soort "garantie" voor beide partijen, anders zou iedereen zomaar alles kunnen ontbinden wanneer het hem/haar uitkomt.
De brief is naar mijn weten de 1e stap in de procedure tot ontbinding.
Dexia speculeert vooral bij de lagere restschulden dat men vanwege de kosten geen advocaat neemt. Op die manier proberen ze toch nog zoveel mogelijke geld binnen te halen.
Hou het maar op treitereien en geestelijke dwang om mensen onder druk te houden zodat ze misschien alsnog gaan betalen en zij redeneren daarna "hebben is hebben en krijgen is de kunst". Qua praktijk zullen ze zich zeer senang voelen bij de Italiaanse bank, want die Italianen doen ook altijd offers one can't refuse.