Sinds kort heb ik zon adsl plus en het valt me op dat bij deze provider vaak snelheids verlies heeft.
Hier voor had ik een abonnement bij planet internet, waar ik overigens nooit last van zo iets had.
Ik ben overgestapt omdat zonnet 29,95 kost met zontel (korting op je telefoonkosten) en planet internet kost 54,95 voor bijna de zelfde snelheid, dat scheelt dus nog al.
Maar misschien is goedkoop duurkoop, ik hoop het niet.
En bij hun service lijn is het ook al niet geweldig, laten ze je 30 minuten bellen voor 70 cent per minuut en krijg je ook nog verkeerde gegevens over de instelling van je modem.
In andere forems las ik dat versatel problemen heeft met haar netwerk, ik hoop het niet anders ben ik hier zo weer weg
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zon Adsl Plus en Snelheids verlies
-
Re: Zon Adsl Plus en Snelheids verlies
Kijk maar uit met een Zonnet family abonnement.
Deze provider heeft momenteel zijn zaakjes helemaal niet op orde.
De snelheid 's avonds is erbarmelijk laag en de klantenservice is ook om te huilen Kijk maar eens op het forumvan zonnet: http://forum.zonnet.nl en niet te vergeten bij mededelingen. Daar staat al weken hetzelfde, nl. er zijn storingen en we zullen het zo spoedig mogelijk oplossen.
En juist nu zijn ze met zo'n intensieve revlame campagne bezig.
Onbegrijpelijk.
Deze provider heeft momenteel zijn zaakjes helemaal niet op orde.
De snelheid 's avonds is erbarmelijk laag en de klantenservice is ook om te huilen Kijk maar eens op het forumvan zonnet: http://forum.zonnet.nl en niet te vergeten bij mededelingen. Daar staat al weken hetzelfde, nl. er zijn storingen en we zullen het zo spoedig mogelijk oplossen.
En juist nu zijn ze met zo'n intensieve revlame campagne bezig.
Onbegrijpelijk.
Ik heb zelf al 3 jaar een Family abonnement en nergens last van .
Afgezien van dat ik zelf om een prijsverlaging moest gaan vragen dus niks negatiefs.
Maar als je leest in het forum van hun gaat het inderdaad niet zo goed .
Is wel goed van ze dat ze de negative verhalen allemaal laten staan maar het lost niks op.
Planet vind ik inderdaad erg duur en daar is ook wel eens wat mis mee.
En over de belkosten:
Zonnet heeft twee nummers:
0900-0440440 kost 0.70 euro per minuut.
Bel 0900-2021898 dat kost 1.15 euro per gesprek .
Afgezien van dat ik zelf om een prijsverlaging moest gaan vragen dus niks negatiefs.
Maar als je leest in het forum van hun gaat het inderdaad niet zo goed .
Is wel goed van ze dat ze de negative verhalen allemaal laten staan maar het lost niks op.
Planet vind ik inderdaad erg duur en daar is ook wel eens wat mis mee.
En over de belkosten:
Zonnet heeft twee nummers:
0900-0440440 kost 0.70 euro per minuut.
Bel 0900-2021898 dat kost 1.15 euro per gesprek .
Ik heb een zonnet family abo en heb al 2 maanden een zeer slecht internet.
Het zon forum en hier het forum staat bol van de klachten hierover.
Er zijn zelfs abo houders die een eigen forum hebben geopend voor de klachten van zon om zo onze krachten te bundelen.
Het is bedroevend zoals nu ik dit type met een download van 15,6 kbyte/s te moeten werken.
Zon doet of zijn neus bloeid en doet er niets aan, ja je geld van de rekening afschrijven.
D.laseur
Het zon forum en hier het forum staat bol van de klachten hierover.
Er zijn zelfs abo houders die een eigen forum hebben geopend voor de klachten van zon om zo onze krachten te bundelen.
Het is bedroevend zoals nu ik dit type met een download van 15,6 kbyte/s te moeten werken.
Zon doet of zijn neus bloeid en doet er niets aan, ja je geld van de rekening afschrijven.
D.laseur
Ook ik heb ADSL plus, gelukking niet meer! en na de snelheidupgrade heb ik nooit meer een stabiele upload verbinding gehad. ipv 512000 varieerde het tussen de 32000 en 336000. Bellen naar de helpdesk heeft geen zin tenzij je een complete nitwit bent en onder het niveau zit van de zonnet helpdesk. maar goed, zoals ik al zei het is voorbij. nu nog "ff" het signaal van versatel eraf krijgen en dan bbned maar eens proberen, voor hetzelfde geld maar ipv 2048/512 een 8-2mb/1024 verbinding....