LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reklame upc \ chello

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Thom
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 nov 2004 15:51

reklame upc \ chello

Ongelezen bericht door Thom »

Hoe vinden jullie de reklame van chello ?

Te leuk om te stoppen

kan je niet stoppen word je gewoon gestopt door hun met je limiet.

Hasjroker1

Re: reklame upc \ chello

Ongelezen bericht door Hasjroker1 »

De Reclame is al jaren misleidend. Ze maken niks waar. Ze zijn er ook al meerdere malen juridisch op veroordeeld. Ze leren het toch nooit.. [/i]

Thom
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 nov 2004 15:51

Re: reklame upc \ chello

Ongelezen bericht door Thom »

word dus tijd dat de overheid er es mee gaat bemoeien zou ik zeggen of iedereen overstappen op een ander provider wat ik dus wel ga doen

hcm

Re: reklame upc \ chello

Ongelezen bericht door hcm »

hoi,
ik heb al 2 jaar xs4all zonder 1 cent problemen.dacht slim te zijn en over te stappen naar chello plus ( 80 euro p/m!) die veel sneller is.dus vaste telefoon eruit en voor dezelfde kosten een snellere internet verbinding.dus even bellen naar chello voor de voorwaarden etc.en jawel de eerste maand gratis proberen en daarna pas betalen zegt men.Ideaal!! kan ik voor de zekerheid nog xs4all houden voor het geval het niet mocht bevallen.dus 1 maand dubbel internet aansluiting voor de prijs van 1 ( zo had chello het me ook verteld!)4 nov ontvang ik de spullen,echter zonder login gegevens.3x gebeld en 3 x zou men die opsturen.11 nov weer gebeld,nog nix ontvangen en nog geen gebruik kunnen maken van truy and buy.Nu kreeg ik telefonisch de codes.hehe ik kon internetten!! 2 dagen later storing.weer gebeld.er zou over 5 dagen!!!!! een monteur komen.die kwam en lostte het probleem op.inmiddels is het 18 november en heb ik al 2 dagen met chello kunnen internetten!.30 november krijg ik een factuur van 172,00 euro voor chello plus over november en december die van mijn rekening afgeschreven wordt op 2 december terwijl mijn truy periode tot 4 december zou lopen??weer gebeld.blijkt de truy maand alleen gratis als je besluit het na die maand niet te willen houden.wil je het houden dan ook betalen! als ik zeg het geld terug te zullen boeken die 2 december word ik bedreigd en verteld dat ik dan grote problemen krijg.dus gelijk schriftelijk die zooi weer opgezegd gelukkig nog binnen de 30 dagen.waarvan ik er maar een paar echt kon internetten en toch het volle pond moest betalen.MENSEN BEGIN ER NIET AAN!! de reclame 3 maanden gratis betekent ook niet dat je na die 3 maanden kan opzeggen.na de eerste maand ben je gelijk een jaar lid!!!!OPLICHTERS MET MISLEIDENDE RECLAME!!!!!!!!
groetjes
Eddy

Gast

Re: reklame upc \ chello

Ongelezen bericht door Gast »

Ja maar je had het kunnen weten als je bij de reclame had opgelet: je wordt opgescheept met de tokkies, maar daar kom je pas achter als je je nieuwe aankoop staat te bewonderen... 'ik sjei al tejgen hanna, ut motte wel nette mensje sjein'.

Gast

Re: reklame upc \ chello

Ongelezen bericht door Gast »

@hasjroker:

Bij mijn weten is UPC nog niet 'veroordeeld' door de Reclame Code Commissie.

Hoewel ook ik een hekel heb aan het bedrijf, vind ik wel dat je er geen dingen bij moet gaan verzinnen.

neptunus1963
Berichten: 246
Lid geworden op: 06 nov 2004 14:41

Re: reklame upc \ chello

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

alloes waar 'te' voorstaat is too much you know. ERn dan zie je dat het te ergelijk is om eraan te beginnen. Ik heb Chello Plus. Ik kan nog geeneens beginnen en dan sta ik al op die zwakker snelheid. Daar betaal ik dan 79,95 per maand voor. Ze zeggen dat die nieuwe snelheid er is, nou mooi niet, want ik heb hem nog steeds niet en ik heb alles al vooruitbetaalt, dus aan de betalingen kan het niet liggen. Dus dan zie je; ze leveren ook niet die snelheid die ze aan allen beloven. En wanneer ik klaar ben met dit jaar krijg ik dezelfde snelheid internet als die van de Chello Plus, maar dan van compuserve en dan via 8 Mb kabel. Heerlijk. Dan heb ik geen zwakke datalimiet meer.

groet,

Nep.

Gesloten