LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Simkaart van Telfort ontvangen terwijl ik geen klant ben

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
im_nito
Contacteer:

Simkaart van Telfort ontvangen terwijl ik geen klant ben

Ongelezen bericht door im_nito »

Hallo,

Vorige week kreeg ik vanuit het niets een prepaid simkaartje van Telfort via de post opgestuurd. Het gekke is echter dat ik nooit mijn naam of adresgegevens heb gedeeld met Telfort. Dus ik vraag mij af hoe ze zomaar aan mijn gegevens komen. Op de enveloppe stonden namelijk mijn naam en adresgegevens. Volgens Telfort is dit bij meerdere mensen zomaar gebeurd, maar ze weten niet hoe dit kan. Ook weten ze niet of ze überhaupt hierachter kunnen komen.

Hoe kan een bedrijf waar je zelf nog nooit klant bent geweest en overigens nog nooit contact mee hebt gehad zomaar een prepaid kaartje opsturen zonder uitleg en met mijn naam en adresgegevens? Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt?

NeoDutchio

Re: Simkaart van Telfort ontvangen terwijl ik geen klant ben

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

im_nito schreef:Hallo,

Vorige week kreeg ik vanuit het niets een prepaid simkaartje van Telfort via de post opgestuurd. Het gekke is echter dat ik nooit mijn naam of adresgegevens heb gedeeld met Telfort. Dus ik vraag mij af hoe ze zomaar aan mijn gegevens komen. Op de enveloppe stonden namelijk mijn naam en adresgegevens. Volgens Telfort is dit bij meerdere mensen zomaar gebeurd, maar ze weten niet hoe dit kan. Ook weten ze niet of ze überhaupt hierachter kunnen komen.

Hoe kan een bedrijf waar je zelf nog nooit klant bent geweest en overigens nog nooit contact mee hebt gehad zomaar een prepaid kaartje opsturen zonder uitleg en met mijn naam en adresgegevens? Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt?
Zo moeilijk is het niet om aan een naam en adres te komen, daar zijn zelfs hele boeken over gedrukt in het verleden: telefoonboek. Dat een telefoniste van een callcenter niet weet hoe het gebeurt is wil natuurlijk niet zeggen dat niemand het weet. Ergens in de keten is een foutje gemaakt. U belt netjes op om het te melden en klaar, opgelost.

renewouters

Re: Simkaart van Telfort ontvangen terwijl ik geen klant ben

Ongelezen bericht door renewouters »

Als ik naar het bellentableau van mijn appartementencomplex loop heb ik de NAW gegevens van minstens 100 mensen. Daar kan ik dus best leuke geintjes mee uithalen....

Aangezien het een prepaidkaartje is zou ik me er niet zo druk om maken. Gewoon in de la leggen en verder vergeten.

Gesloten