LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bewindvoerder BBIB te Nieuwegein

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
NIEUWEGEIN1971

Re: Bewindvoerder BBIB te Nieuwegein

Ongelezen bericht door NIEUWEGEIN1971 »

Heel erg vervellend allemaal Rietje maar ik herken nog steeds niet de genoemde bewindvoerder, Ik heb vanaf dag 1 tot de laatste dag er boven op gezeten en ik ben niet makkelijk. Gemeente Nieuwegein is bij mij de gene die er voor gezorgd heeft dat het hele traject te lang liep. Ik hoop voor je dat je er nu uit bent ik inmiddels wel en nog steeds als ik de BBIB bel met een vraag word ik netjes te woord gestaan

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

NIEUWEGEIN1971 schreef:Heel erg vervellend allemaal Rietje maar ik herken nog steeds niet de genoemde bewindvoerder, Ik heb vanaf dag 1 tot de laatste dag er boven op gezeten en ik ben niet makkelijk. Gemeente Nieuwegein is bij mij de gene die er voor gezorgd heeft dat het hele traject te lang liep. Ik hoop voor je dat je er nu uit bent ik inmiddels wel en nog steeds als ik de BBIB bel met een vraag word ik netjes te woord gestaan
U zit er goed bovenop, na anderhalf jaar nog reageren hier.

ASH/15

Ongelezen bericht door ASH/15 »

Willen mensen die slechte/goede ervaringen hebben met bewindvoerders, mij mailen?Dan stuur ik hen mijn enquête toe zodat ik er politiek gezien its aan doen. Zie ook mijn topic: slechte ervaringen met bewindvoerders.

Mailen naar [email protected]

Gesloten