Wie heeft er ook last van de nieuwe website en/of app van NPO?
Mij lukt het niet meer om programma's (terug) te kijken. Op Facebook zag ik dat er heel veel mensen last van hebben. Ik heb daar een berichtje gezet en ik heb via de website een bericht/vraag gesteld. Daarop wel een automatische beantwoordmail gehad, dank u wel voor uw vraag, blablabla etc., maar daarna niets meer gehoord.
Voor de vernieuwing nooit last.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuwe website en app van NPO
Re: Nieuwe website en app van NPO
Ik kan op de website in ieder geval zo een aflevering van ik vertrek aanklikken en bekijken, dus dat werkt bij mij goed. Kan het zijn dat je browser even geupdate moet worden ofzo?Pieternell schreef:Wie heeft er ook last van de nieuwe website en/of app van NPO?
Mij lukt het niet meer om programma's (terug) te kijken. Op Facebook zag ik dat er heel veel mensen last van hebben. Ik heb daar een berichtje gezet en ik heb via de website een bericht/vraag gesteld. Daarop wel een automatische beantwoordmail gehad, dank u wel voor uw vraag, blablabla etc., maar daarna niets meer gehoord.
Voor de vernieuwing nooit last.
-
Mijn browser is up to date en heel veel mensen hebben dezelfde klachten, las ik op de npo pagina op Facebook. Ook veel mensen in het buitenland die vaak gebruik maken van programma gemist.( En toen ik gisteren via de npo functie op mijn tv wilde kijken, kreeg ik wel een programma gestart, maar viel er om de 2 secondes het beeld weg. Ook daar heb ik al klachten van anderen over gelezen.)
Ik las al over problemen met google chrome, en firefox en ik zelf dus met safari. Zijn toch gangbare browsers.
Wat me vooral stoort is de houding. Blijkbaar werkt het allemaal niet naar behoren. Spreek dat dan uit.
Ik heb gelukkig geen betaalde versie.
Ik las al over problemen met google chrome, en firefox en ik zelf dus met safari. Zijn toch gangbare browsers.
Wat me vooral stoort is de houding. Blijkbaar werkt het allemaal niet naar behoren. Spreek dat dan uit.
Ik heb gelukkig geen betaalde versie.
-
Werkt prima bij mij. Op laptop met Google Chrome, op Androidphone en via Chromecast op televisie.
Als er nog bugs in zitten moeten ze die verhelpen, maar je kan niet verwachten dat ze aan de hand van een paar facebookreacties (waar alles en iedereen over van alles klaagt) gelijk in de houding springen. De boodschap is vast wel aangekomen, maar zo'n probleem is niet zomaar binnen 24 uur opgelost.
Als er nog bugs in zitten moeten ze die verhelpen, maar je kan niet verwachten dat ze aan de hand van een paar facebookreacties (waar alles en iedereen over van alles klaagt) gelijk in de houding springen. De boodschap is vast wel aangekomen, maar zo'n probleem is niet zomaar binnen 24 uur opgelost.
Actuele versie chrome werkt hier goed, Firefox 45 niet, maar dat is zeker niet meer de actuele versie. en in IE 11 gaat het ook niet lekker (silverlight protected content melding etc) Edge en Safari kan ik even niet testen. Kortste klap lijkt me dus Chrome installeren op je systeem, dat lijkt de minste problemen te geven. Wat betreft Safari, dat heeft een wereldwijd aandeel van krap 14%, dus dat zal navenant hoog (naja, laag) op de issuelijst van de NPO ontwikkelaars staan denk ik.