LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schoenen besteld bij 'Garagebedrijf de Goudvis'
Re: Schoenen besteld bij 'Garagebedrijf de Goudvis'
Maar in dit geval zijn er wel schoenen ontvangen. Zijn deze al teruggestuurd?
-
Dat er situaties bekend zijn dat er terug betaald wordt klopt, maar enkele zijn niet iedereen. Waar u het idee vandaan haalt dat ik geen kennis en ervaring zou hebben ontgaat mij volledig. Dat u een reaktie van Visa niet gelezen hebt is niet mijn probleem en ga het niet nogmaals vermelden. Iemand die zijn gegevens open en bloot aanbiedt aan iemand anders is niet per definitie verzekerd.Klaas Jan schreef:Hallo @JanvandeW, het maakt niet uit wat u als antwoord geeft. Deze persoon heeft de inhoud van de berichten zelf bedacht en heeft verder geen kennis en ervaring op dit gebied. Zelfs als enkelen goed resultaten vermelden van teruggave van geld blijft de naald in de zelfgeperste grammofoonplaat. Ook nog nooit een link of verwijzing naar onderbouwing voor deze loze beweringen gezien overigens. Ze vinden hun oorsprong denk ik in een moreel oordeel zoals u ok al aangeeft. Gelukkig begrijpt u wel hoe deze verzekeringen werken.JvandeW schreef:Creditcardmaatschappijen zijn hier helemaal niet kritischer op geworden. Hoe kom je erbij? Dit zeg je puur voor eigen gewin omdat jij het blijkbaar oneerlijk vindt dat jij mee moet betalen aan de onwetendheid van anderen. Maar dit is gewoon hoe verzekeringen werken.NeoDutchio schreef:En ja, creditcardmaatschappijen worden wel steeds kritischer, juist omdat hier een stuk eigen verantwoordelijk in zit. Wij als andere klanten moeten het geld ophoesten vanwege dommigheid van anderen. Misschien klinkt het hard als ik het zo zeg, maar als je denkt kleding te kunnen kopen bij een garagebedrijf doe je echt iets goed fout. En ik moet dus mee betalen aan zo iemand.
Straks ga je zieke mensen nog vertellen dat ze gewoon niet naar de dokter moeten gaan zodat jij straks lagere premies hebt.
Ook een vergelijking met zieke mensen is werkelijk walgelijk. Niemand kiest er zelf voor om ziek te worden, mensen kiezen er zelf wel voor om niet op te letten wat ze doen. Kleding kopen bij een garagebedrijf en alle waarschuwingen in de wind slaan kan een reden zijn als verzekeraar simpelweg niet uit te keren.
Ik weet het nog net zo niet. Hoe kan het dat dit Chinese bedrijf de creditcard als betaalmiddel kan aanbieden? Mij lijkt dat de screening van dit bedrijf door de creditcardmaatschappij of payment service provider ontoereikend is geweest en dat de creditcardmaatschappij wel degelijk ook nalatig heeft gehandeld.
Ik zou zeker proberen om het geld van de creditcardmaatschappij terug te vorderen.
Ik zou zeker proberen om het geld van de creditcardmaatschappij terug te vorderen.
-
Waren het trouwens werkschoenen?
Omdat die ook niet bestaat?NeoDutchio schreef:Dat u een reaktie van Visa niet gelezen hebt is niet mijn probleem en ga het niet nogmaals vermelden.
Precies!JvandeW schreef:Omdat die ook niet bestaat?NeoDutchio schreef:Dat u een reaktie van Visa niet gelezen hebt is niet mijn probleem en ga het niet nogmaals vermelden.
'Nogmaals' is een volstrekt verkeerd woord want die reactie is er nooit geweest. Geen verwijzing, geen links naar zogenaamde reacties van VISA. En die is er ook inderdaad helemaal niet.
Behalve in iemands hoofd dan...