LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BCC 7 weken later nog niet gerepareerd

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Cuneyt1907

BCC 7 weken later nog niet gerepareerd

Ongelezen bericht door Cuneyt1907 »

Homeknop van mijn zoons Ipad was defect dus naar BCC Utrecht gebracht. Viel onder garantiedekking dus ipad is opgestuurd naar de reparatiedienst van BCC nadat alle locks zijn verwijderd. 2 weken later kreeg ik een bericht van BCC dat de "find my ipad" lock er nog op zit. Op afstand de lock alsnog eraf kunnen halen. Paar dagen later een bericht van BCC gekregen dat de ipad gerepareerd en geretourneerd is naar de vestiging. Toen ik het ging ophalen kreeg ik te horen dat de ipad niet gerepareerd is doordat "find my ipad" lock er nog op zat. Bij reparatiedienst waren ze vergeten verbinding te maken met internet zodat wijzigingen opgehaald kunnen worden. Verkoper heeft vervolgens verbinding gemaakt met de wifi waardoor we (ik en nog 2 verkoopmedewerkers) konden zien dat de lock is verwijderd dus opnieuw opgestuurd naar de reparatie dienst. Nu komt het: 3 weken later kreeg ik weer een bericht dat de ipad niet gerepareerd is doordat "find my ipad" lock er nog op zat!!! Ik was in schok! We zullen binnen 4 dagen op vakantie gaan en mijn zoontje is niet te troosten omdat hij zijn ipad niet mee kan nemen. Aangezien we naar Italië gaan met de auto (12 uur rijden) moet ik nu iets anders verzinnen om hem bezig te houden.
Vandaag op eigen initiatief contact gelegd met de reparatiedienst van BCC. Zij geven aan dat zij van BCC niet teruggekoppeld hebben gekregen dat de locks eraf zijn toch wilde ze met me mee denken. Aan de telefoon heeft de dame van de externe reparatiedienst stap voor stap doorgenomen of alles er nu vanaf is zodat de reparatie voortgezet kan worden. Gelukt maar we vrezen dat de ipad niet terug is vóór onze vertrek. BCC laat in deze kwestie meerdere malen zien dat zij hebben gefaald..
Ik heb eerder problemen gehad met de dienstverlening van BCC waardoor ik had afgezworen om ooit nog bij BCC iets te kopen maar dit ging om een product met lopende garantie. BCC heeft mijn beslissing weer eens bevestigd!
Bij deze een zeer koude douche voor BCC Utrecht.

hänschen klein

Re: BCC 7 weken later nog niet gerepareerd

Ongelezen bericht door hänschen klein »

TIP: Rijdt 's nachts en laat uw kleine lekker slapen (zonder speelgoed), wanneer BCC niet meer op tijd levert!

Cuneyt1907

hänschen klein schreef:TIP: Rijdt 's nachts en laat uw kleine lekker slapen (zonder speelgoed), wanneer BCC niet meer op tijd levert!

Dankjewel voor de tip Hans. Ik rijd liever overdag omdat mijn planning zo beter uitkomt en omdat ik minder goede nachtzicht heb en bij aankomt wil ik meteen beginnen met mijn vakantie en niet eerst slapen. Maar nogmaals dank je dat je met me mee denkt. Ik zou minder aannames doen voortaan oer iemands gezinssituatie, gezondheid of reisplanning. Mocht je verder geen BCC Service relevante opmerking hebben wens ik je nog een fijne dag.
Laatst gewijzigd door Cuneyt1907 op 12 jul 2017 13:42, 2 keer totaal gewijzigd.

hänschen klein

Cuneyt1907 schreef:
hänschen klein schreef:TIP: Rijdt 's nachts en laat uw kleine lekker slapen (zonder speelgoed), wanneer BCC niet meer op tijd levert!

Dankjewel voor de tip Hans. [offtopic passage verwijderd door moderatie] Ik rijd liever overdag omdat mijn planning zo beter uitkomt en omdat ik minder goede nachtzicht heb en bij aankomt wil ik meteen beginnen met mijn vakantie en niet eerst slapen. Maar nogmaals dank je dat je met me mee denkt.
Niemand van de forumdeelnemers heeft enige invloed op de reparatieafdeling van BCC. Ikzelf had met het nachtrijden dus wèl succes, vooral ten bate van de twee meereizende kleintjes! en aansluitend drie weken de tijd om de slaap weer in te halen ... Ik wens jullie een goede reis en maar mijn post blijft staan! tenzij uw hele verhaal wordt verwijderd!
Laatst gewijzigd door hänschen klein op 12 jul 2017 13:51, 2 keer totaal gewijzigd.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Offtopic reacties verwijderd door moderatie.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Geweldige tip, NOT. Dit is veel gevaarlijker omdat je als chauffeur minder ziet en sneller in slaap valt achter het stuur.

Er zijn vast andere speeltje te verzinnen dus ik zou zeggen wees creatief

hänschen klein

Van mij mag deze inmiddels teveel gecorrigeerde en her-gecorrigeerde en inmiddels onleesbare topic nu inderdaad de prullemand in ...
Dit had op mij geen enkele invloed om NOOIT meer bij BCC te kopen en op andere deelnemers waarschijnlijk ook niet. Waarom dan reageerders de wind van voren krijgen, blijft mij absoluut een raadsel!

Cuneyt1907

Juist ja
Laatst gewijzigd door Cuneyt1907 op 13 jul 2017 08:48, 1 keer totaal gewijzigd.

hänschen klein

Cuneyt1907 schreef:Weer aannames maar dan nergens op gebaseerd. Ga aub elders afreageren hansie.
Nu doet u het wéééér ... !!

OFF-topic zonder inhoud op een reageerder reageren.

thecure

Ongelezen bericht door thecure »

waarom mag deze reactie wel blijven staan? die van mij werd zonder pardon verwijderd.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Er zijn wat dingetjes fout gegaan. Kan gebeuren, zeker als je ziet dat er dingetjes van 2 kanten fout zijn gegaan.

BCC zwart maken terwijl ze duidelijk hun best doen om u te helpen, vind ik echter nergens voor nodig. Aan de vele contacten blijkt wel dat men goedwillend is.

Het feit dat u elk bericht dat u niet aanstaat simpelweg meldt als zijnde offtopic is verschrikkelijk triest. Er waren genoeg reacties bij van mensen die meedachten en gewoon ontopic waren. Nu is dit hele topic gewoon verkracht en dus heb ik het gemeld, omdat het de naam van een bedrijf onterecht besmeurd.

Succes met uw ipad, maar stiekem hoop ik dat ze hem een uur na uw vertrek klaar hebben.

Cuneyt1907

Nijogeth schreef:Er zijn wat dingetjes fout gegaan. Kan gebeuren, zeker als je ziet dat er dingetjes van 2 kanten fout zijn gegaan.

BCC zwart maken terwijl ze duidelijk hun best doen om u te helpen, vind ik echter nergens voor nodig. Aan de vele contacten blijkt wel dat men goedwillend is.

Het feit dat u elk bericht dat u niet aanstaat simpelweg meldt als zijnde offtopic is verschrikkelijk triest. Er waren genoeg reacties bij van mensen die meedachten en gewoon ontopic waren. Nu is dit hele topic gewoon verkracht en dus heb ik het gemeld, omdat het de naam van een bedrijf onterecht besmeurd.

Succes met uw ipad, maar stiekem hoop ik dat ze hem een uur na uw vertrek klaar hebben.
Jammer van uw laatste zin. U leest t niet goed btw. Het is fout gegaan vanuit 1 kant en dat is bcc. Vele contacten waren vanuit mijn eigen initiatief gelegd. Bcc heeft maar 1x bericht gestuurd dat ipad gerepareerd terug in de winkel lag...wat achteraf niet waar bleek te zijn. Contacten zijn nu geheel buiten bcc om met de reparatiedienst wat vele malen beter gaat. Weet u wat? Ipad is gemaakt en ik kan het morgen gaan ophalen. Klagen heeft dus zin! En uw wens is jammergenoeg ,vooor u, niet uitgekomen.

Cuneyt1907

hänschen klein schreef:Nogmaals,

deze geheel ontspoorde topic zonder vraag, met veranderde, deels met verwijderde teksten en posts, is ontstaan vanuit een 100%-wraaktopic m.b.t. BCC en kan zonder meer de prullenbak in! Classificatie: Een forum-vervuiling van de eerste orde.
Wat is het probleem?
Laatst gewijzigd door Cuneyt1907 op 13 jul 2017 08:48, 1 keer totaal gewijzigd.

MichaelBijveld

Ongelezen bericht door MichaelBijveld »

Ik betaal liever iets meer dan dat ik bij BCC koop. Verschrikkelijke service! Woorden maar geen daden. Net als u heb ik zelf met de reparateur contact moeten leggen om dingen gedaan te krijgen.

Advies aan u: Er zijn altijd zure pruimen die geen oren hebben aan uw klacht. Enkel met irrelevante reacties aan hun trekken willen komen. Trek er niets van aan. Uw reacties op deze zure reaguurders begrijp ik volkomen maar niet meer doen. Daar leven zij op.

Fijn dat uw ipad inmiddels gerepareerd is. Ik wens u een fijne vakantie toe.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Topic gesloten na herhaaldelijk waarschuwen voor offtopic berichten.

Gesloten