LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De rovers van Vodafone
-
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 12 jun 2011 14:42
De rovers van Vodafone
In april 2017 heb een RED abonnement afgesloten bij Vodafone. Omdat ik op dat moment een goede telefoon had heb ik gekozen voor een SIM-only. Helaas heeft mijn smartphone het begeven. Ik ben naar een vestiging van Vodafone gegaan om te zien of er mogelijkheden waren voor een nieuwe smartphone. De verkopers was zeer vriendelijk en heeft geïnformeerd naar een abonnement met een smartphone. De kosten waren € 8,00 per maand. Daar bij op tellend het abonnement van € 22,50 per maand en ik kom op een totaalbedrag van € 30,50. Geen probleem en de verkoper maakt alles in orde. Bij het voorlezen van het contract (Bril vergeten) blijkt dat ik opeens € 38,00 per maand moet gaan betalen. Ik protesteer want dat is teveel. Nee hoor was het antwoord. Het nieuwe contract is een abonnement van € 30,00 want het abonnement wat ik heb bestaat niet meer. Hieruit blijkt dat de contracten van Vodafone heel goed nagekeken moeten worden, want voor je weet zit je aan een nieuw en duurder abonnement vast.
Re: De rovers van Vodafone
Het is toch helemaal duidelijk.
Als je denkt, om een nieuw abo af te sluiten en dat oude dan vervalt, dan doe je een heel grote denkfout.
Je SimOnly contract blijft bestaan, zolang je het hebt afgesloten.
Ook gebruik je niet meer, blijf je toch betalen.
Misschien aan een familielid geven.
Als je denkt, om een nieuw abo af te sluiten en dat oude dan vervalt, dan doe je een heel grote denkfout.
Je SimOnly contract blijft bestaan, zolang je het hebt afgesloten.
Ook gebruik je niet meer, blijf je toch betalen.
Misschien aan een familielid geven.
-
- Berichten: 12896
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: De rovers van Vodafone
U wilt graag klant blijven bij Vodafone, of wilt u graag een veroordeling aan uw broek?kleikloetje schreef:In april 2017 heb een RED abonnement afgesloten bij Vodafone. Omdat ik op dat moment een goede telefoon had heb ik gekozen voor een SIM-only. Helaas heeft mijn smartphone het begeven. Ik ben naar een vestiging van Vodafone gegaan om te zien of er mogelijkheden waren voor een nieuwe smartphone. De verkopers was zeer vriendelijk en heeft geïnformeerd naar een abonnement met een smartphone. De kosten waren € 8,00 per maand. Daar bij op tellend het abonnement van € 22,50 per maand en ik kom op een totaalbedrag van € 30,50. Geen probleem en de verkoper maakt alles in orde. Bij het voorlezen van het contract (Bril vergeten) blijkt dat ik opeens € 38,00 per maand moet gaan betalen. Ik protesteer want dat is teveel. Nee hoor was het antwoord. Het nieuwe contract is een abonnement van € 30,00 want het abonnement wat ik heb bestaat niet meer. Hieruit blijkt dat de contracten van Vodafone heel goed nagekeken moeten worden, want voor je weet zit je aan een nieuw en duurder abonnement vast.
-
- Berichten: 659
- Lid geworden op: 23 jun 2017 10:50
Re: De rovers van Vodafone
kleikloetje schreef:Bij het voorlezen van het contract (Bril vergeten)
Sorry hoor.kleikloetje schreef:Hieruit blijkt dat de contracten van Vodafone heel goed nagekeken moeten worden
U vraagt erom in de maling te worden genomen.
Re: De rovers van Vodafone
Kruidvat & Action hebben goedkope leesbrillen....
U had ook bij Kijkshop een simlock vrij toestel kunnen kopen voor minder, zowel 3G als 4G in aanbieding.
U had ook bij Kijkshop een simlock vrij toestel kunnen kopen voor minder, zowel 3G als 4G in aanbieding.
Re: De rovers van Vodafone
Dat is niet waar. Bij elke provider kun je je oude abonnement omzetten naar een nieuw abonnement, mits het nieuwe abonnement maar duurder is. Een upgrade kan altijd, een downgrade niet. Ze gaan je echt niet beide abonnementen laten betalen.malaga schreef:Het is toch helemaal duidelijk.
Als je denkt, om een nieuw abo af te sluiten en dat oude dan vervalt, dan doe je een heel grote denkfout.
Je SimOnly contract blijft bestaan, zolang je het hebt afgesloten.
Ook gebruik je niet meer, blijf je toch betalen.
Misschien aan een familielid geven.
Re: De rovers van Vodafone
@ts waarom koos u ervoor om naar vodafone tegaan voor een nieuw toestel?? terwijl u al een simonly contract had afgesloten er zijn zoveel winkels waar je goedkoop een nieuw toestel kan kopen (ook dure)
Re: De rovers van Vodafone
Lekker wegblijven van Vodafone.
Ik vertrouw ze niet meer.
Ik vertrouw ze niet meer.
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: De rovers van Vodafone
Hehe logisch. Bedrijven doen er alles aan om hun klanten op te lichten. Jouw werkgever (en zijn medewerkers) doet dat toch ook?bert888 schreef:Lekker wegblijven van Vodafone.
Ik vertrouw ze niet meer.
Re: De rovers van Vodafone
Waar slaat de titel van deze topic op. Heeft niks met roven te maken. Is gewoon hoe het werkt met abonnementen. Nieuw abbo betekent nieuwe voorwaarden en nieuwe prijzen. Is toch niet zo moeilijk te begrijpen.