| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Philips webshop levert niet en betaald ook niet terug
Philips webshop levert niet en betaald ook niet terug
Op 20062017 een Senseo switch gekocht en betaald met IDEAL in de Philips webshop. Door een storing in hun bestelsysteem blijft de order op niet verzonden staan en wordt niet geleverd. Diverse keren contact gehad met de klantenservice, maar niemand kan vertellen wanneer en of hij ooit geleverd gaat worden, terwijl het apparaat op voorraad is. Op mail wordt een enkele keer gereageerd maar meestal niet. Na weken wachten was ik het zat en heb gevraagd of ik mijn geld terug kan krijgen. Volgens de mail die ik kreeg was dat geen probleem. Helaas na 2 weken nog geen geld terug en weer de klantenservice Philips webshop gebeld en kreeg weer zo'n antwoord van ik heb het door gestuurd en weet niet wanneer U terug betaald wordt. Als ik de klantenservice weer aan de lijn krijg wordt ik alleen maar boos en kom niet verder. De getrainde mensen van de klantenservice vragen aan het eind van het gesprek ook nog doodleuk kan ik nog iets voor U doen, terwijl ze je niet helpen of navraag doen hoe het zit. Geen reclame voor Philips.
-
NeoDutchio