Onlangs hebben mijn man en ik beiden een marktonderzoek verricht voor het bedrijf VWO Fieldwork gevestigd te Arnhem. Dit onderzoek kostte behoorlijk wat tijd en zou vergoed worden met 35 euro per persoon. Na de consulente meerdere keren gesproken te hebben en na het goed completeren van het onderzoek, hebben wij nooit de vergoeding mogen ontvangen. Als wij dit bedrijf bellen of mailen krijgen we geen reactie. Bij bellen nemen ze niet meer op. Dit is zeer vreemd en het lijkt alsof het een bonafide organisatie is, waarbij opdrachtgevers goed geld betalen voor onderzoek bij respondenten wat dit bedrijf vervolgens geheel zelf houdt.
Dit kan echt niet en dient gerapporteerd te worden. Het heeft ons veel tijd gekost en we zijn gewoon bedonderd.
Heeft iemand ook soortgelijke ervaringen met VWO Fieldwork?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Marktonderzoek voor VWO Selecties zonder betaling
-
Consument H
Marktonderzoek voor VWO Selecties zonder betaling
Laatst gewijzigd door Radar op 19 jul 2017 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd
Reden: Link verwijderd
Re: Marktonderzoek voor VWO Selecties zonder betaling
Vreemd, VWO Fieldwork bestaat al 20 jaar, tenminste dat beweren ze zelf, en zover ik kan zoeken geen klacht over te vinden.
Even gebeld naar hun nummer, ze pakken netjes op (ze vonden het jammer dat ik aangaf verkeerd verbonden te zijn
)
Speelt er soms iets anders, want waarom pakken ze niet op ? Misschien eens vanaf een ander nummer proberen te bellen.
Even gebeld naar hun nummer, ze pakken netjes op (ze vonden het jammer dat ik aangaf verkeerd verbonden te zijn
Speelt er soms iets anders, want waarom pakken ze niet op ? Misschien eens vanaf een ander nummer proberen te bellen.
Ik zou hierover contact opnemen met de MOA, de branchevereniging voor het marktonderzoek, want daar zijn ze lid van!
https://www.moaweb.nl/
ff googelen en je hebt alle informatie.
succes!
https://www.moaweb.nl/
ff googelen en je hebt alle informatie.
succes!
-
Vincent Floriaan
Beste lezers, kreeg per toeval (via/via) dit berichtje onder ogen. De werkwijze van het bedrijf is helder en beproefd. De klacht zoals omschreven kan op een andere manier worden opgelost dan via een dergelijke 1zijdig belichte weg. Collega's in de branche hebben er ook mee te maken. Vaak onterecht. De klacht kan worden gearchiveerd omdat de bewuste personen zijn uitbetaald met een heldere uitleg naderhand erbij. Was getekend frontoffice VWO Fieldwork, PS indien u ons wilt bereiken spreek dan uw boodschap in onze VM in bij géén gehoor!