LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Negatieve ervaring Jeffrey Wallenburg Auto's Baarn

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
lynnt
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2017 23:01

Negatieve ervaring Jeffrey Wallenburg Auto's Baarn

Ongelezen bericht door lynnt »

Ik heb reeds een tweedehands auto gekocht bij Jeffrey Wallenburg uit Baarn. Zag er op het eerste gezicht allemaal prima uit, maar niets is minder waar gebleken. Al na twee dagen stond ik stil en kon de auto weggesleept worden naar de garage. Reparatiekosten: €600,-. Ik heb de auto vorige week gekocht voor €1250,- bij Jeffrey Wallenburg, is dus iets duurder uitgevallen dan verwacht... Ga NIET in zee met dit 'bedrijf' dames en heren, ik heb Jeffrey nog enkele keren proberen te bereiken maar je raad het al... hij is op geen enkele manier meer te bereiken.
Laatst gewijzigd door Radar op 19 jul 2017 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast. Reden: ongefundeerde bewering

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Negatieve ervaring Jeffrey Wallenburg Auto's Baarn

Ongelezen bericht door Brahms »

lynnt schreef:Ik heb reeds een tweedehands auto gekocht bij Jeffrey Wallenburg uit Baarn. Zag er op het eerste gezicht allemaal prima uit, maar niets is minder waar gebleken. Al na twee dagen stond ik stil en kon de auto weggesleept worden naar de garage. Reparatiekosten: €600,-. Ik heb de auto vorige week gekocht voor €1250,- bij Jeffrey Wallenburg, is dus iets duurder uitgevallen dan verwacht... Ga NIET in zee met dit 'bedrijf' dames en heren, ik heb Jeffrey nog enkele keren proberen te bereiken maar je raad het al... hij is op geen enkele manier meer te bereiken.

Ik zie de negatieve ervaring niet zo 1 2 3.
Natuurlijk is het niet zo leuk als je "nieuwe" auto defect blijft staan, dat begrijpt iedereen. Maar om dan maar gelijk te roepen dat dit de schuld is van de verkopende partij, en op te roepen om daar niet mee in zee te gaan, gaat wat ver.

Voor slechts E 1250 euro was het zeker geen bijna nieuwe auto, maar een welke net boven de oud metaalprijs werd verkocht. Over wat voor auto hebben we het hier, hoe oud en heb je een aankoopkeuring laten doen.
Verder, wat was het defect en was dit defect op te merken bij verkoop of spontaan ontstaan.

Geef daar eerst maar eens ruim info over, zonder eerst een bedrijf aan de schandpaal te nagelen.

NeoDutchio
Berichten: 12387
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Negatieve ervaring Jeffrey Wallenburg Auto's Baarn

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

lynnt schreef:Ik heb reeds een tweedehands auto gekocht bij Jeffrey Wallenburg uit Baarn. Zag er op het eerste gezicht allemaal prima uit, maar niets is minder waar gebleken. Al na twee dagen stond ik stil en kon de auto weggesleept worden naar de garage. Reparatiekosten: €600,-. Ik heb de auto vorige week gekocht voor €1250,- bij Jeffrey Wallenburg, is dus iets duurder uitgevallen dan verwacht... Ga NIET in zee met dit 'bedrijf' dames en heren, ik heb Jeffrey nog enkele keren proberen te bereiken maar je raad het al... hij is op geen enkele manier meer te bereiken.
€1250 voor wen auto? Zeker een oud bakkie met een hoop kilometers waarvan u het niet nodig vond om een aankoopkeuring te laten doen? U kunt het beste eerst naar u zelf wijzen, wat heeft u zelf ondernomen om te weten wat de staat van de auto is?

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Negatieve ervaring Jeffrey Wallenburg Auto's Baarn

Ongelezen bericht door Dieke83 »

Ik sluit me aan bij de bovenstaande mensen.
@TS wat voor auto was het bouwjaar KM stand?
Heb je een keuring laten doen voor je hem kocht? Heeft u proefrit gemaakt?
Wat was er mis met de auto?

Verwijderd

Re: Negatieve ervaring Jeffrey Wallenburg Auto's Baarn

Ongelezen bericht door Verwijderd »

En toch kan ik me voorstellen dat je, wanneer je een auto koopt, ook eentje van slechts €1250, dat die op zijn minst is nagekeken door de verkoper. Het is natuurlijk extreem lullig dat je binnen 2 dagen al stil staat en ik kan me voorstellen dat je het gevoel hebt een miskoop te hebben gedaan.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Negatieve ervaring Jeffrey Wallenburg Auto's Baarn

Ongelezen bericht door scontra »

lynnt schreef: ik heb Jeffrey nog enkele keren proberen te bereiken maar je raad het al... hij is op geen enkele manier meer te bereiken.

Onzin, heb net nog [telefoonnummer verwijderd] gebeld, was zgn. geïnteresseerd :oops: maar niet echt, nu niet en nooit niet !!
Hij is trouwens onder meerdere bedrijfsnamen actief.
Laatst gewijzigd door Radar op 13 okt 2017 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Telefoonnummer verwijderd uit tekst

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: Negatieve ervaring Jeffrey Wallenburg Auto's Baarn

Ongelezen bericht door Quark »

scontra schreef:
lynnt schreef: ik heb Jeffrey nog enkele keren proberen te bereiken maar je raad het al... hij is op geen enkele manier meer te bereiken.

Onzin, heb net nog [telefoonnummer verwijderd] gebeld, was zgn. geïnteresseerd :oops: maar niet echt, nu niet en nooit niet !!
Hij is trouwens onder meerdere bedrijfsnamen actief.
Misschien moet TS eens met een ander nummer bellen :D

peteroo
Berichten: 844
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:51

Re: Negatieve ervaring Jeffrey Wallenburg Auto's Baarn

Ongelezen bericht door peteroo »

Ik rijd al ruim zeven jaar in een auto die me destijds ruim 1600 euro heeft gekost. Het kan gewoon, zolang als je goed voorbereid op pad gaat en ook met een zekere dosis geluk.

Maar bij zulke prijzen moet je gewoon rekening houden met reparatiekosten en achterstallig onderhoud en geld achter de hand houden. Auto's in die prijsklasse kunnen nog best redelijk zijn, maar in onderhoud of reparaties wordt meestal geen geld meer gestoken. Ze staan niet voor niks te koop, zeg maar.

Ik heb toen kort na aankoop voor de zekerheid een grote beurt en een bijkomende reparatie laten uitvoeren, samen ruim 700 euro. Dat kon ook doordat ik aanvankelijk een wat duurdere auto op het oog had. Dat was de auto in economisch opzicht niet echt meer waard, maar technisch was ie op dat moment nog heel redelijk. De jaren daarop waren de remmen, banden en uitlaat aan de beurt, maar dat kan bij een duurdere auto ook het geval zijn.

Gesloten