| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe kan ik mijn iPhone 4 updaten naar iOS 8? Help mij AUB
-
brunoennicky
-
sylvesterb
Re: Hoe kan ik mijn iPhone 4 updaten naar iOS 8? Help mij AUB
Niet IOS 8 draait niet op de Iphone 4brunoennicky schreef:
Niet, alleen vanaf de 4s kan dat.
Eventueel via een jailbreak maar dat raad ik niet aan....
Eventueel via een jailbreak maar dat raad ik niet aan....
Toch wel de meeste korte vraag uit de historie van het Radarforum.brunoennicky schreef:
-
Verwijderd
Ik vind het bovendien ook zeer respectloos om het zo te doen. Het nodigt mij in de allerverste verten niet uit om ook maar 1 stap te verzetten om TS te helpen. Net als op het forum van tweakers zou ik als moderatie hier de vraag willen stellen: Wat heb je zelf al gedaan en ondernomen om een antwoord op je vraag te krijgen?Brahms schreef: Toch wel de meeste korte vraag uit de historie van het Radarforum.
iPhone 4 is ook veel te traag voor iOS8.....
Beste brunoennicky,
Gisteren heb je deze vraag ook op het Kassa-forum gesteld. Je hebt daar duidelijke antwoorden gekregen. Samenvatting: dit gaat niet op een iPhone 4. Wat denk je te bereiken met de vraag hier opnieuw stellen! Miraculeuze oplossing speciaal voor jou???...
Gisteren heb je deze vraag ook op het Kassa-forum gesteld. Je hebt daar duidelijke antwoorden gekregen. Samenvatting: dit gaat niet op een iPhone 4. Wat denk je te bereiken met de vraag hier opnieuw stellen! Miraculeuze oplossing speciaal voor jou???...