In mei mij aangemeld voor overgang van Ziggo naar NLE. Motivatie: Glasvezel in de nieuw op te leveren woning. Na lang wachten aan de telefoon (ruim 20 minuten) kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Door wat onduidelijkheden v.w.b. meenemen telefoonnummer maar weer gebeld. Kreeg ik weer na ruim 20 minuten de mededeling dat ik een nieuw nummer zou moeten nemen. Overnemen van het oude nummer kon niet, aangezien het een ander netnummer zou zijn (verhuizing binnen zelfde gemeente binnen 500 meter!). IK heb hierna mijn abonnement maar beëindigd. (mail van 1 juni). Kreeg ik een telefoontje terug met de mededeling dat het meenemen van het oude nummer toch wel kon. Mijn klacht over de lange wachttijd aan de telefoon werd beantwoord met de mededeling dat het een drukke tijd s en er opleidingen zijn, zodat het probleem spoedig opgelost zou zijn. Nou ik ben -tegen beter weten in- dit abonnement toch maar aangegaan. De aansluiting zou plaatsvinden zoals afgesproken op 7 juli 2017, enkele dagen voordat mijn abonnement met Ziggo zou stoppen. Aansluiting zou volgen op 10/7 (drukte, kon niet anders) .
Ja, op 10 juli was de monteur aanwezig (zonder het afgesproken belletje vooraf). Hij kwam, zag en vertrok weer, aangezien er geen data uit het glasvezeldraadje kwam. Hij belde wel even naar een instantie, verantwoordelijk voor glasvezel (Reggefiber?) Voor hij vertrok gaf de monteur aan dat er met spoed een nieuwe monteur zou komen: ,,morgen of overmorgen,,. De monteur voor de glasvezel was binnen 4 uren(!) al aanwezig om het probleem op te lossen. Wat een klasse en service. Toen werd het stil bij NLE. Na 2 dagen NLE gebeld (o, ja de wachttijdenproblemen waren dus nog niet opgelost: >20minuten). Van het kastje naar de muur gestuurd. ,,Wordt aan gewerkt, wordt gebeld voor een afspraak, uiterlijk binnen 2 dagen,,. Tsja, NLE is stil. Weer gebeld (>20 minuten wachten!!). ´Wacht vrijdag even af. Dan komt het goed.´ Niet dus.
O, wat heb ik een spijt van mijn overstap van Ziggo, waar ik bij problemen nooit langer dan 5 minuten moest wachten voor ik iemand aan de lijn kreeg. Wel betaal ik aan Ziggo voor het leveren van wanprestatie.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NLE werkt niet mee
Re: NLE werkt niet mee
Lucht het op?
Voor de rest zul je het toch echt met NLE moeten regelen.
Vergeet niet de ingebreke stelling aangetekend te sturen waarin je zegt dat ze 2 weken de tijd hebben om het op te lossen.
Succes er mee!
Voor de rest zul je het toch echt met NLE moeten regelen.
Vergeet niet de ingebreke stelling aangetekend te sturen waarin je zegt dat ze 2 weken de tijd hebben om het op te lossen.
Succes er mee!