September 2016 toegelaten
Mijn vraag : Gemeente belasting Rijswijk Afalex, riool
De volgende financiële mutaties hebben plaatsgevonden.
Categorie Bedrag
Heffing / Aanslagbedrag 313,44
Toon detailgegevens heffing / aanslagbedrag Betalingen € 156,72
Saldo € 156,72 Eerst geen kwijtschelding , hoefde niet meer te betalen. via mijn bewindvoerder. stond nog open.
======================================================
Financiële specificaties 2017
Bedrag Op boeken factuur € 321,24
Toon detailgegevens op boeken factuur
Saldo € 321,24
=====================================================
Nu uitspraak kwijtschelding alles kwijt gescholden.
Mijn vraag : Terug betaling € 156,72 betaald in 2016 voor dat ik in de schuldsanering zat dit bedrag krijg ik nog terug van de gemeente
moet ik dit terug storten in de boedel , of mag ik dit houden ?
Dank voor de beantwoording , Groet Fred Roldanus
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] WSNP Schuldsanering
Re: WSNP Schuldsanering
Je zit toch nog in de WSNP? aangezien de minimale tijd 3 jaar, is vraag het
je bewindvoerder lijkt me dat je dat gewoon in de boedel moet storten aangezien daar zoveel
mogelijk moet uitkomen voor de schuldeisers.
je bewindvoerder lijkt me dat je dat gewoon in de boedel moet storten aangezien daar zoveel
mogelijk moet uitkomen voor de schuldeisers.
Volgens mij mag u dit houden,onterechte betaling.
-
stofzuigertje
Na aanvraag kwijtschelding is het pas gratis, dus de periode voor deze schuld sanering gerelateerde aanvraag moet nog betaald worden.
Avalex... geen Afalex....
Verder moet je via je bewindvoerder alles regelen en die kan ook onterecht betaalde bedragen terug vragen om je schulden af te lossen.
Je zult dus niets contant krijgen als er nog iets terug komt.
Je blijft 3 jaren op minimum inkomen en alle extra inkomsten worden gebruikt voor aflossen overige schulden.
Dus hoeveel de gemeente ook terug zal geven, alles verdween in die bodemloze put.
Avalex... geen Afalex....
Verder moet je via je bewindvoerder alles regelen en die kan ook onterecht betaalde bedragen terug vragen om je schulden af te lossen.
Je zult dus niets contant krijgen als er nog iets terug komt.
Je blijft 3 jaren op minimum inkomen en alle extra inkomsten worden gebruikt voor aflossen overige schulden.
Dus hoeveel de gemeente ook terug zal geven, alles verdween in die bodemloze put.