Brahms schreef:Ik vind het een wat onwaarschijnlijk verhaal, omdat er een veelfout aan zaken zijn welke "wat vreemd" zijn.
- Je koopt dure meubelen terwijl je ze niet nodig hebt, zelfs niet binnen een aantal jaren.
- De winkel slaat spullen op voor jaren maar rekent er niets voor en wacht rustig jaren en jaren af.
- De winkel gaat dicht, je bent ter plaatse maar informeerd niet of de spullen er nog zijn, of verhuist worden.
- Kan me niet voorstellen dat een winkel voor verschillende klanten spullen opslaat gedurende > 8 jaren.
Eerder is de vraag mbt het informeren naar de meubelen op punt van sluiting al gesteld, daar heb ik reeds op geantwoord dat de opslag ongewijzigd bleef. Ik heb wel degelijk gevraagd naar de spullen...natuurlijk! Dat was de hele intentie van het bezoek aan de winkel destijds.
Dat je het je niet kan voorstellen betekent niet dat mij dat niet is voorgeschoteld als zodanig, ik denk dat dat twee verschillende dingen zijn. Op moment van aankoop had ik ze inderdaad niet nodig en kon ik ze zelf niet kwijt.
Door de winkelier werd destijds aangegeven dat dat geen probleem was..zodra ik er ruimte voor had kon ze bellen en werden ze teen vergoeding bezorgd. Opslag zou kosteloos geschieden.
Achteraf..ja achteraf had ik ze dan niet moeten kopen maar het is zoals het is nu.