LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips TV gekocht, krassen op scherm bij levering

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
alfatrion
Berichten: 21954
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Philips TV gekocht, krassen op scherm bij levering

Ongelezen bericht door alfatrion »

Buurmans schreef:Op de foto's kan ik geen beschadigingen zien aan de doos of de beschermhoes van het toestel ontdekken.
Over welke foto's hebben ze het? Zou je hier eens een foto willen maken, zo geschoten dat je niet de krassen duidelijk in beeld brengt?
Buurmans schreef:Hier ga ik niet mee akkoord. Beschadiging is zeker door zorgvuldig handelen niet hier ontstaan . Ik heb de tv gisteravond met 3 personen neer gezet het toen gezien en vanmorgen direct aan u gemeld.
Zou je deze personen eens kunnen vragen of zij willen verklaren dat er zorgvuldig is omgegaan met de televisie bij het ophangen en geen van hen heeft gezocht naar scheuren.

Buurmans
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 aug 2017 17:10

Re: Philips TV gekocht, krassen op scherm bij levering

Ongelezen bericht door Buurmans »

Ja er zit een instructie bij die we ik en 2 personen duidelijk heben opgevolgd
Het scherm niet beet pakken ,alleen het frame . Het is een heel groot scherm he .
En onzin als stond ie aan met ophangen ,hoeft niet van mij slaat nergens op
Is een duur apparaat dus ga je er zuinig mee om ben niet op korting uit ofzo .
Ik wil deze tv heb geen spijt ,maar wil een goede ,dat er een actie op zit van philips
Is dan jammer voor mij maar daar gaat het niet om
Graag een duidelijk antwoord niet muggenziften

stofzuigertje

Re: Philips TV gekocht, krassen op scherm bij levering

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Was de doos dicht met origineel fabriek plakband of eerder geopende geweest?

Bij open doos of duidelijk over geplakt altijd onder protest aanvaarden, met bezorger openen en kijk goed op schade.
Als de bezorger eenmaal weg is word het lastig.

Dus heeft U de doos geopend of was het plakband al......
Een showroom model even afstoffen en snel inpakken komt helaas vaker voor.

Goodspeed
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jan 2017 13:20

Re: Philips TV gekocht, krassen op scherm bij levering

Ongelezen bericht door Goodspeed »

Wel gedurfd om in deze tijd nog een "Philips" TV te kopen, ze staan bekend om hun slechte kwaliteit en korte levensduur maar vergeet ook niet de dure en zeer slechte klantenservice die alles afwimpelt ! ( trouwens Philips TV's bestaan al lang niet meer dit is slechts een logo welke gebruikt wordt door TP Vision de huidige producent ! ) :x

atlas1302

Re: Philips TV gekocht, krassen op scherm bij levering

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Wel moet er gezegd worden dat TS over krassen spreekt, dat viel hem pas op toen de tv weer werd uitgezet. Tijdens tv kijken geen kras waarneembaar en daarna krassen. En drie personen hebben niks gezien vooraf!

We horen dit soort verhalen altijd van een kant, hoe zorgvuldig is TS zelf geweest bij het installeren van de TV, als het echt een originele afgesloten doos is met onaangebroken zegel dan lijkt het mij sterk dat er krassen op zitten.

Dus in dit geval zou ik niet direct de schuld bij Philips neerleggen, zo`n TV is helemaal verpakt in de folie en piepschuim voorgevormde beschermings materiaal, zoiets kan je gewoon verschepen of via luchtvracht versturen hoor, dat doet dat karretje van 40x60 cm niks aan toe. Wel vind ik het frappant dat u precies de afmeting van het karretje weet maar niet opmerkzaam bent geweest met 3 man bij het uitpakken van het toestel, de krassen dus!

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Philips TV gekocht, krassen op scherm bij levering

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

artikel blijft voor risico verkoper als u de tv terugstuurt omdat hij niet voldoet, kijk naar artikel 10 lid 3...

http://www.wetboek-online.nl/wet/Burger ... k%207.html

Gesloten