beste mensen, ik zelf ben begonnen met een opleiding voor pedicure bij college de paris. waarom ik en met mij vele een opleiding volgen is omdat wij ERKEND willen worden voor onze VAKBEKWAAMHEID.
Dit diploma krijg je NIET via het college de paris.In principe is het zo dat iedereen met of zonder diploma als pedicure aan de slag zou kunnen, wat je leert bij college de paris kun je ook leren als je bij een pedicure vraagt of je eens een paar keer mee kunt lopen in haar praktijk.Dit kost ook geen €160 per maand!!
Dat er pedicures met een stilex diploma een goed lopende praktijk hebben is heel fijn maar ondertussen heb je je blauw betaald aan iets wat GEEN erkening geeft.STILEX-V BETEKEND INHOUDELIJK NIKS!!! Ik heb gecheckt via provoet waar de juiste opleidingen zijn en neem nu bv het gelders opleidings instituut, hier betaal je €2220,- voor de totale opleiding incl. de examenkosten dit is en goedkoper als bij college de paris en je krijgt een KOC erkend diploma. Je word altijd op de hoogte gehouden van nieuwe ontwikkelingen in de branche en je kan hier ook alle vervolg opleidingen doen zoals voetverzorging diabetes of voor reuma patiente.
Het feit dat je besodemieterd word waar je bij zit moet volgens mij al reden genoeg zijn er om er niet voor te kiezen om bij de college de paris een opleiding te gaan volgen.
OMDAT OOK IK MIJN OPLEIDING BIJ HET COLLEGE DE PARIS NIET WIL VERVOLGEN WIL IK GRAAG IN CONTACT KOMEN MET DE GEDUPEERDE DUS ALS JULLIE DIT LEZEN CONTACTEER MIJ ALSJEBLIEFT IK SLUIT MIJ VOOR 100%BIJ JULLIE AAN!!! vr. groeten natascha
jurvitz@hotmail.com
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |