LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opzeggen Stichting Loterijverlies
Opzeggen Stichting Loterijverlies
Hallo,
Weet iemand hoe je stichting loterij verlies kan opzeggen
Heb nu weer een email gehad waar ze om een bijdrage vragen
ik heb het al een tijdje gehad met deze stichting
en wil er van af heb ook geen enkel vertrouwen meer in
groet Peter
Weet iemand hoe je stichting loterij verlies kan opzeggen
Heb nu weer een email gehad waar ze om een bijdrage vragen
ik heb het al een tijdje gehad met deze stichting
en wil er van af heb ook geen enkel vertrouwen meer in
groet Peter
Laatst gewijzigd door Radar op 24 aug 2017 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel aangepast
Reden: titel aangepast
Re: Opzeggen Stichting Loterijverlies
Bedankt voor de tip maar ben al jaren lid van deze vreselijke stichting dus dat gaat hem worden maar t toch bedankt voor de info
Heeft u contact met ze opgenomen en aangegeven dat u geen gebruik meer wil maken van hun diensten?
Zoja wat was de reactie?
Zoja wat was de reactie?
Heb inderdaad gebeld kreeg geen vriendelijke dame aan de lijn met de mededeling dat ik een email moest sturen en dan zouden ze het wel bekijken
Heb dit nu gedaan dus ben benieuwd
Hoop ook dat radar er tijd aan besteed
Heb dit nu gedaan dus ben benieuwd
Hoop ook dat radar er tijd aan besteed
-
Bij mijn weten ben je de eerste die verstandig is en ermee nokt. Nu nog maar even afwachten wat er gaat gebeuren, normaal gesproken moet je je gewoon af kunnen melden, of ze het nu leuk vinden of niet.
Vooralsnog lijkt me dit geen item voor Radar, tenzij je echt met je kop tegen een muur loopt.
Vooralsnog lijkt me dit geen item voor Radar, tenzij je echt met je kop tegen een muur loopt.
Dank je voor je bericht er zullen toch meer mensen zijn die er zo over denken
Op de site loterijverlies kan je hier niets over vinden
Maar even afwachten dus
Bij deze een oproep
Op de site loterijverlies kan je hier niets over vinden
Maar even afwachten dus
Bij deze een oproep
-
Ben even aan het snuffelen. Hier een voorbeeldbrief waar je op zich niks aan hebt, maar er staat wel een adres. Daar zou je een aangetekende brief heen kunnen sturen. De algemene voorwaarden zijn wel zo'n ontiegelijke brij dat ik er ook niet uit kom.
https://radar.avrotros.nl/hulp-tips/voo ... ontbinden/
Ik heb de email ook gehad, de derde inmiddels oftewel een tweede herinnering: "wellicht is het aan uw aandacht ontsnapt" compleet met link om direct over te maken. Ik heb beide keren al gereageerd hier niet van gediend te zijn en dat Dhr. Roet eerst maar eens zijn "geleende" miljoenen terug zou kunnen storten. Het helpt geen moer, ze blijven doorgaan.
Opzeggen schijnt niet te kunnen, daarvoor is het al te laat.
Opzeggen schijnt niet te kunnen, daarvoor is het al te laat.
Hallo,
Ik ben het helemaal met je eens ,en opzeggen is heel moeilijk
heb ook contact gehad met de staatsloterij,zij zegden mij toe als het niet lukt om op te zeggen
hen terug mag bellen en zullen zij kijken of zij iets voor mij kunnen betekenen
we hebben immers aan gegeven door mee te doen aan de extra trekking afstand te doen
van de stichting loterij verlies
dat moet toch ook een bepaalde waarde hebben
groet Peter
Ik ben het helemaal met je eens ,en opzeggen is heel moeilijk
heb ook contact gehad met de staatsloterij,zij zegden mij toe als het niet lukt om op te zeggen
hen terug mag bellen en zullen zij kijken of zij iets voor mij kunnen betekenen
we hebben immers aan gegeven door mee te doen aan de extra trekking afstand te doen
van de stichting loterij verlies
dat moet toch ook een bepaalde waarde hebben
groet Peter
Even eerst het topic lezen, dat scheelt veel snuffelwerk !witte angora schreef:Ben even aan het snuffelen. Hier een voorbeeldbrief waar je op zich niks aan hebt, maar er staat wel een adres. Daar zou je een aangetekende brief heen kunnen sturen. De algemene voorwaarden zijn wel zo'n ontiegelijke brij dat ik er ook niet uit kom.
Verder lijkt het mij niet de taak van de Staatsloterij om te bemiddelen in een lidmaatschap welke jij vrijwillig bent aangegaan met een Stichting. En dan notabene een stichting welke de Staatsloterij wel even de les zou lezen !
Hallo,
Aan deze brief heb ik niets deze betreft enkel als je pas mee doet en dat je een beroep doet op de bedenk tijd
van 14 dagen.
heb loterij verlies tel benaderd en accepteren enkel een email
heb deze dan ook verstuurd ,
ik wacht nog een weekje af en als ik dan niets hoor ga ik weer contact opnemen met de staatsloterij
heb in middels ook tros radar een mail gestuurd of zij hier nog extra tijd en aandacht aan willen schenken ,maar daar heb ik ook nog niets van gehoord
allemaal maar even afwachten dus
maar bedankt voor je reactie.
Peter
Aan deze brief heb ik niets deze betreft enkel als je pas mee doet en dat je een beroep doet op de bedenk tijd
van 14 dagen.
heb loterij verlies tel benaderd en accepteren enkel een email
heb deze dan ook verstuurd ,
ik wacht nog een weekje af en als ik dan niets hoor ga ik weer contact opnemen met de staatsloterij
heb in middels ook tros radar een mail gestuurd of zij hier nog extra tijd en aandacht aan willen schenken ,maar daar heb ik ook nog niets van gehoord
allemaal maar even afwachten dus
maar bedankt voor je reactie.
Peter
het wachten is op de stichting loterij verlies verlies
-
Iedereen die heeft meegedaan met de gratis loten en de €40.- heeft getekend voor het niet meer mogen ontvangen van eventuele compensatie via Loterijverlies. Dat zou Loterijverlies toch ook moeten weten. Misschien kan de Staatsloterij dit doorgeven aan Loterijverlies.
Ook ik heb de zoveelste bedelbrief ontvangen......
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Iedereen die zich heeft opgegeven bij Loterijverlies zou ook moeten weten dat men de regels overtreden heeft door akkoord te gaan met het aanbod van de Staatsloterij.CarpeDiem30 schreef:Iedereen die heeft meegedaan met de gratis loten en de €40.- heeft getekend voor het niet meer mogen ontvangen van eventuele compensatie via Loterijverlies. Dat zou Loterijverlies toch ook moeten weten. Misschien kan de Staatsloterij dit doorgeven aan Loterijverlies.
In het geval van deelname aan Loterijverlies geeft u uw eigen rechten omtrent de behandeling van deze zaak over aan Loterijverlies.
-
Kun je dan één brief richten aan zowel de stichting als de BV, of zou het beter zijn om twee aparte brieven te richten aan beide 'bedrijven' om de overeenkomst op te zeggen? Het is dan één teveel, maar dan weet je zeker dat je er helemaal van af bent.