LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verrassingstickets via Kruidvat

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Maminima
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2017 17:30

Verrassingstickets via Kruidvat

Ongelezen bericht door Maminima »

Mijn dochter en haar vriendin kochten onlangs een voucher bij Kruidvat voor een verrassingsreisje. Tijdens het activeren van deze voucher kregen ze een lijst te zien met bestemmingen. We hebben samen de voor ons onbekende bestemmingen opgezocht, daar ze ook bestemmingen uit mochten sluiten. Omdat mijn dochter pas 17 is vond ik het geen goed idee dat zij naar een Oostblokland zouden gaan met z'n tweetjes.
Maar er waren geen steden in Oostbloklanden vermeld dus sloten ze alleen de steden uit waar ze al waren geweest.
Echter vandaag, een week na boeking, krijgen ze te horen dat ze naar een stad in Roemenië gaan!! Deze stad stond niet op de lijst!!
Ik ben gaan chatten met een van de medewerkers (telefonisch zijn ze niet bereikbaar) en deze ontkend dat de stad niet op de lijst stond. En eenmaal gemaakte boekingen kunnen niet meer worden teruggedraaid.
Weet iemand of, en zo ja, wat we ertegen kunnen doen?

jacco_h
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 mar 2016 21:23

Re: Verrassingstickets via Kruidvat

Ongelezen bericht door jacco_h »

Oostblok landen en Rusland zijn zeker een aanrader voor een stedentrip. Ik ga daar liever heen qua veiligheid dan de zuid Europese steden zoals Barcelona. Ik ga jaarlijks naar Riga en meerdere malen per jaar naar Rusland voor een vakantie of werk. Ik heb daar nooit problemen ervaren.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Verrassingstickets via Kruidvat

Ongelezen bericht door Frantic2 »

kind is 17??? en u vindt het goed dat ze een verassingstrip gaat maken? Gaat uzelf wel mee? Of een andere ouder of familie? Of mag dat kind met een vriendin reizen???

Waar de trip naartoe ging was het laatste waar ik mij zorgen over zou maken.... Urk lijkt me zelfs gevaarlijk....daar is ook zat alcohol te krijgen

Brahms
Berichten: 3156
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Verrassingstickets via Kruidvat

Ongelezen bericht door Brahms »

Wordt ze verrast met een origineel reisdoel, is het weer niet goed.

Onlangs nog in Roemenie geweest, erg vriendelijke mensen, spot en spot goedkoop en zeer veilig. Als ik mams zou zijn zou ik zeker mee gaan ! Shoppen voor weinig.
Wees maar heel blij dat ze niet naar Brussel of Parijs gaat, daar is het een stuk linker (zelfs zonder aanslagen).

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Verrassingstickets via Kruidvat

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Nou, ik ben ook een paar keer 'die kant' op geweest, onlangs nog naar Rusland. Ik voelde me daar eerlijk gezegd veiliger dan op het CS Amsterdam als het donker is... (Dat is niet subjectief, dat heb ik aan den lijve ondervonden.)

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Verrassingstickets via Kruidvat

Ongelezen bericht door moederslink »

@Maminima:
komt u nog terug??
Wat is er nu uiteindelijk besloten en gaat u mee?
Roemenië is een prachtig land ! ( de boeven zitten al verspreid door Europa dus daar zul je ze misschien helemaal niet meer tegenkomen :oops: )

Waterkonyn
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 jan 2010 00:36
Locatie: Boekarest

Re: Verrassingstickets via Kruidvat

Ongelezen bericht door Waterkonyn »

Wat de meesten hier al aangeven, Roemenie is een heel mooi en veilig land. Ik woon er al 6 jaar en nog nooit problemen gehad. Genoeg te doen en te zien hier (casa poporului zoals MichelFRL al zei, maar ook veel shopping malls, het oude centrum, de Karpaten en de zwarte zee (Al zal je met de oude boemel trein moeten omdat ze nog geen 18 zijn) Mocht het Cluj of Timisoara zijn, is dat ook zeker aan te raden, maar ik verwacht Boekarest. Qua veiligheid is er geen probleem omdat hier in ieder geval 5 private security bedrijven zijn die op bijna elke hoek van de straat staan.

Gesloten