Beste Radar,
Zojuist keek ik op de applicatie van mijn bank en zag ik tot mijn verbazing dat er een bedrag is afgeschreven door de bankgiroloterij, dat terwijl ik nooit in die grapjes van hen trap en me nooit zou aanmelden voor kansspelen. Ik heb contact opgenomen met de bankgiroloterij. Ik heb mijn gegevens gegeven. Echter kwamen deze niet overheen met de gegevens waarmee het abonnement op de loterij mee is afgesloten. Ik heb alle gegevens gevraagd die niet klopte dus ben nu al achter een aantal dingen gekomen. Helaas is het adres op een camping . Ik heb wel een geboortedatum en een e-mailadres. Ik voel me niet helemaal op mijn gemak als ik merk wat mensen kunnen doen met mijn rekeningnummer. 2 jaar geleden is mijn tas gestolen, nu heb ik dus het vermoeden dat dit diegene is en daardoor ook mijn pinpas in zijn bezit heeft. Ik heb deze pas geblokkeerd, maar dit maakt niet uit voor de naam en het rekeningnummer.
Nu is mijn vraag: wat kan ik hier het beste mee doen?
Alvast bedankt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mijn gegevens gebruikt voor bankgiroloterij door iemand ande
-
Re: Mijn gegevens gebruikt voor bankgiroloterij door iemand ande
Wat u het beste kunt doen? De tips die gegeven zijn bij de collegae van BNNVara ten harte nemen. Daar staat namelijk de oplossing.
Re: Mijn gegevens gebruikt voor bankgiroloterij door iemand ande
Voor de trekking is bedrag te storneren en blokkeren via eigen bank.
Anders gaat er regelmatig geld af.
Ook hebben ze duidelijk geen contract met jou dus moet jou bank je hierbij helpen.
Anders gaat er regelmatig geld af.
Ook hebben ze duidelijk geen contract met jou dus moet jou bank je hierbij helpen.