Ik heb dec 2016/jan 2017 mijn hypotheek Rabo overgesloten naar andere geldverstrekker! Boeterente 18000 euro!
( In 5 jaar terug verdiend) ! Zouden voor de zomer iets horen. Inmiddels voor de herfst!
Geen enkel bericht of informatie ontvangen! Niet netjes zou je zeggen, echter had ik ook niet verwacht!
Graag ervaring van medelotgenoten.
Piet van Gurp
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Boeterente
-
Re: Boeterente
Ook wij hebben een flinke boeterente betaald. Bij navraag , omdat we niets hoorden, werd mee gedeeld dat als wij voor het eind van dit jaar niets horen, wij ook niets terug krijgen!! Dit gaat over een hypotheek van Argenta .
Fam.Janssen Apeldoorn
Fam.Janssen Apeldoorn
Warrig verhaal. Je hebt je hypotheek al overgesloten? Waar wacht je dan nog op? Welk bericht of informatie zou je nog krijgen?pcavgurp schreef:Ik heb dec 2016/jan 2017 mijn hypotheek Rabo overgesloten naar andere geldverstrekker! Boeterente 18000 euro!
( In 5 jaar terug verdiend) ! Zouden voor de zomer iets horen. Inmiddels voor de herfst!
Geen enkel bericht of informatie ontvangen! Niet netjes zou je zeggen, echter had ik ook niet verwacht!
Graag ervaring van medelotgenoten.
Piet van Gurp
Deze tussen persoon heeft de klant binnen en elke info kost dan tijd=geld.
U heeft wel de boete betaald en hoopt op het ooit terug te verdienen.
Bij de Rabo tussentijds aanpassen was vermoedelijk ook mogelijk als je daar tijdig voor afsluiten langs was gegaan.......
U heeft wel de boete betaald en hoopt op het ooit terug te verdienen.
Bij de Rabo tussentijds aanpassen was vermoedelijk ook mogelijk als je daar tijdig voor afsluiten langs was gegaan.......
Het zal gaan om de boeteberekening die mogelijkerwijs te hoog is geweest:
Aangezien ik nog klant ben en ook niet bij het gros zit, kan TS zich in elk geval al voorbereiden op een wat langere termijn.Wanneer gaat de bank klanten die zijn overgesloten informeren over de herberekening?
. Rabobank laat ons weten dat het gros van de overgesloten klanten voor de zomervakantie op de hoogte gebracht zal worden en dat een klein deel (dan gaat het om mensen die naar een andere bank zijn overgesloten) op langere termijn geïnformeerd wordt.
of er teveel boeterente betaald is kan toch uitgerekend worden? bank heeft geen alleenrecht daarop. En wanneer uit die berekening blijkt dat het teveel is geweest heb je gewoon een vordering op de bank. Dat zou ik dan zeker ook (aangetekend) met ze communiceren.
Daarnaast niet vergeten de boeterente te verrekenen met de fiscus, en eventueel ook wat terugkomt aan te veel betaald opgeven aan de fiscus..
Daarnaast niet vergeten de boeterente te verrekenen met de fiscus, en eventueel ook wat terugkomt aan te veel betaald opgeven aan de fiscus..