LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neostrada probleem

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
antwan
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 okt 2006 17:46

Neostrada probleem

Ongelezen bericht door antwan »

Beste,

Ik heb in mei mijn contract verlengt daar maar nu zit het zo ik heb nu alles opgezegd ,heb in mei verlengt voor een jaartje tot dec 2018.
Echter het oude contract loopt tot 2017 dez nu wou ik het andere jaar dat nog niet is ingegaan laten crediteren ,maar nu zeggen ze nee dat kan niet omdat je in mei verlengt hebt.

Nu is de vraag ik heb ruim voor een maand mijn contract opgezegd dan gaat het andere contract toch niet in ?

Groetjes ,
Antwan

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Neostrada probleem

Ongelezen bericht door scontra »

antwan schreef:Beste,

Ik heb in mei mijn contract verlengt daar maar nu zit het zo ik heb nu alles opgezegd ,heb in mei verlengt voor een jaartje tot dec 2018.
Echter het oude contract loopt tot 2017 dez nu wou ik het andere jaar dat nog niet is ingegaan laten crediteren ,maar nu zeggen ze nee dat kan niet omdat je in mei verlengt hebt.

Nu is de vraag ik heb ruim voor een maand mijn contract opgezegd dan gaat het andere contract toch niet in ?

Groetjes ,
Antwan
Bij het aangaan van de verlenging komt het oude contract (t/m dec. 2017) te vervallen en krijgt u een nieuw contract met een nieuwe einddatum.
Uw contract loopt nu dus t/m dec. 2018.

antwan
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 okt 2006 17:46

Re: Neostrada probleem

Ongelezen bericht door antwan »

hoi thx das balen dus ,60 euro weg thx voor het antwoord

NeoDutchio
Berichten: 12395
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Neostrada probleem

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als ik het goed begrijp heeft u in mei 2017 al akkoord gegeven voor de verlenging vanaf december 2017? In dat geval heeft u helaas geen recht. Was het stilzwijgend verlengt had u per maand kunnen opzeggen, mits u een consument bent. U heeft nu weer een jaar vast gelegd met een nieuw contract. Maar, heeft u een bepaalde aanbieding gekregen voor het verlengen? Er is een kans, maar daar kan Alfatrion wellicht meer over zeggen, dat als u geen extra korting heeft gekregen voor een nieuw jaarcontract het onredelijk bezwarend is.

antwan
Berichten: 31
Lid geworden op: 04 okt 2006 17:46

Re: Neostrada probleem

Ongelezen bericht door antwan »

hoi ja wel met korting gekregen

NeoDutchio
Berichten: 12395
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Neostrada probleem

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

antwan schreef:hoi ja wel met korting gekregen
In dat geval bent u een nieuw jaar contract aangegaan en deze is niet te ontbinden.

Gesloten