LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Merk Online Kleding en schoenen
-
Merk Online Kleding en schoenen
Heb 2 paar Eve & Adam sloffen besteld bij Merk Online.nl maar kreeg 2 paar nep sloffen uit china moest wel 113,00 overmaken per credit cart heb ze een maiml ge stuurt dat het niet de goede sloffen zijn.. krijg een mail van Cos-agri.nl in het engels dat de sloffen zijn afgeleverd. Heeft iemand ervaring met merk online. ik heb een idee dat het oplichting is van goederen leveren.
-
Re: Merk Online Kleding en schoenen
Met het merk online heb ik geen ervaring, ik ben klant bij KPN. Online.nl is een internetprovider.rene en marjan schreef:Heb 2 paar Eve & Adam sloffen besteld bij Merk Online.nl maar kreeg 2 paar nep sloffen uit china moest wel 113,00 overmaken per credit cart heb ze een maiml ge stuurt dat het niet de goede sloffen zijn.. krijg een mail van Cos-agri.nl in het engels dat de sloffen zijn afgeleverd. Heeft iemand ervaring met merk online. ik heb een idee dat het oplichting is van goederen leveren.
Het was even zoeken, maar gevonden, Verzenden & retouren
1. Het internationale vervoer? Verzorgd door Air International EMS Express Company, binnen ongeveer een week tijd levering meestal.
2. Alle bestellingen worden verzekerd voor de aankoopprijs, en kan? Worden gevolgd op de EMS website.
3. Alle internationale zendingen worden verzonden via EMS express vooral in de detailhandel, terwijl voor de groothandel. Dit? Waarom kun je? Geniet van gratis verzending en grote korting aanbieden hier korting op de retail. Meer besparen? Geld geniet nu van echte kwaliteit? Gloednieuw.
4. Wij zijn een professionele online dealer en werkt samen met EMS uiten op lange termijn, scheepvaart orde en betrouwbaar. Zorg ervoor dat u thuis bent wanneer de pakketten zullen worden gekomen.
5. De beelden zijn alleen ter referentie Zie het materiële object voor gedetailleerde informatie. En alle pakketten zal in een tweede doos worden verzonden!
Mooi Nederlands.
Kortingen die dusdanig hoog zijn dan men niet meer kan nadenken.
Geen KVK gegevens, geen NAW en geen contact gegevens. Maar ja, dat kan ook niet bij een Chinese webshop.
Een webadres met Agri, mode en agrarisch, heeft dat iets met elkaar te maken?
Sorry dat ik het zeg, ook hier op het forum staat het vol met waarschuwingen waar op te letten bij het online kopen. Vooraf kunt u met een paar simpele klikken zien of een site betrouwbaar is. Zoals u hierboven al kunt zien, geen gegevens en slecht Nederlands. U bent niet opgelicht, u laat zich oplichten. Overigens hebben criminelen nu uw creditcard gegevens, hou dit ook maar in de gaten. Zuur en duur leergeld.
-
@Neodutchio
Het maakt helemaal niets uit hoe vaak er waarschuwingen worden uitgesproken, voor véél consumenten blijven waarschuwingen gewoon chinees!
无论多么频繁在互联网上,并在论坛上这样@Neodutchio刚刚解释警告。尽管一切都在荷兰进行解释,似乎中国人。当你买了两双鞋与品牌溢价,则可能与关税遇到并罚款假冒商品有再来一次...
Het maakt helemaal niets uit hoe vaak er waarschuwingen worden uitgesproken, voor véél consumenten blijven waarschuwingen gewoon chinees!
无论多么频繁在互联网上,并在论坛上这样@Neodutchio刚刚解释警告。尽管一切都在荷兰进行解释,似乎中国人。当你买了两双鞋与品牌溢价,则可能与关税遇到并罚款假冒商品有再来一次...
Hallo Rene en Marjan, lees dit eens door https://opgelicht.avrotros.nl/dossiers/item/9627/
U bent inderdaad opgelicht en bent een van de velen. In dit artikel kunt u lezen hoe u uw geld terug kunt krijgen via de CC maatschappij en u kunt daar tevens vragen of u eventueel een nieuwe credit card aan moet vragen. Succes ermee.
U bent inderdaad opgelicht en bent een van de velen. In dit artikel kunt u lezen hoe u uw geld terug kunt krijgen via de CC maatschappij en u kunt daar tevens vragen of u eventueel een nieuwe credit card aan moet vragen. Succes ermee.