LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kwik in mangaamvulling: giftig?

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
San1982

Kwik in mangaamvulling: giftig?

Ongelezen bericht door San1982 »

Wie heeft hier eroaring mee?Ik ben zelf moeder en wil nog veel genot halen uit het leven.Ben alleen laatste tijd aan het aftakelen en vroeg me af of het door mijn 2 manaam vullingen ligt.
Laatst gewijzigd door Radar op 30 aug 2017 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

Brahms

Re: Kwik in mangaamvulling: giftig?

Ongelezen bericht door Brahms »

San1982 schreef:Re: Kwik in mangaamvulling: giftig? Wie heeft hier eroaring mee?Ik ben zelf moeder en wil nog veel genot halen uit het leven.Ben alleen laatste tijd aan het aftakelen en vroeg me af of het door mijn 2 manaam vullingen ligt.
Wat is een mangaamvulling, ken wel de amalgaamvulling :shock:

Verder voor de TopicStarter. Vroeger had iedereen heel veel van die vullingen.
Jij hebt er twee, denk je dat je gezondheidsproblemen daar van komen, maak vandaag nog een afspraak met de tandarts en vraag om er twee witte kunststof vullingen in te laten plaatsen. Zijn zeker minder sterk, maar psychologisch misschien voor jou een goede keuze.

Heb je lichamelijke klachten, ga naar de huisarts, daar is een forum niet voor.

veel suc6

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

De ironie is dat je juist kwik in je lijf krijgt bij het verwijderen van de vulling.

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

San1982 schreef:Wie heeft hier eroaring mee?Ik ben zelf moeder en wil nog veel genot halen uit het leven.Ben alleen laatste tijd aan het aftakelen en vroeg me af of het door mijn 2 manaam vullingen ligt.
wat versta je onder aftakelen? iedereen takelt af.. dat noemen ze ouder worden. als je onverklaarbare lichamelijke klachten krijgt of hebt denk ik dat het tijd wordt om even bij de huisarts langs te gaan om je eens goed door te laten lichten.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

San1982 schreef:Wie heeft hier eroaring mee?Ik ben zelf moeder en wil nog veel genot halen uit het leven.Ben alleen laatste tijd aan het aftakelen en vroeg me af of het door mijn 2 manaam vullingen ligt.
Als je deze twee topics doorleest, heb je dan nog vragen?
viewtopic.php?f=46&t=161255&hilit=amalgaan
viewtopic.php?f=97&t=73888&hilit=amalgaan

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Dat amalgaam verhaal is toch al ruim 20 jaar oud. Reeds toen wilden sommigen alle amalgaamvullingen laten vervangen omdat ze zo'n hoofdpijn hadden. Maar eerlijk gezegd heb ik nog nooit gehoord dat iemand zijn hoofdpijn (of welke klacht dan ook) kwijt raakte nadat alle amalgaam verwijderd werd.

Maar... als je moeder bent... krijg je wel genoeg slaap dan? Een chronisch slaapgebrek kan ook tot een heel scala aan klachten leiden.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Bij meer dan 99% die regelmatig in de stoel zitten zijn alle oude versleten vullingen al vervangen!

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

stofzuigertje schreef:Bij meer dan 99% die regelmatig in de stoel zitten zijn alle oude versleten vullingen al vervangen!
waar heb je deze wijsheid nu weer vandaan? ik hoor blijkbaar bij de 1%

Mucha

Liedje28

Ongelezen bericht door Liedje28 »

Zoek een tandarts op die ook acupuncturist is. Deze kan je goed helpen.
In de acupunctuur zie je duidelijk het verband tussen een amalgaanvulling eb diverse aandoeningen.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Liedje28 schreef:Zoek een tandarts op die ook acupuncturist is. Deze kan je goed helpen.
In de acupunctuur zie je duidelijk het verband tussen een amalgaanvulling eb diverse aandoeningen.
Pure nonsens! Gevaarlijk advies ook nog eens...

Mucha

Mucha

harkja
Contacteer:

Ongelezen bericht door harkja »

Ik had er vroeger ook last van en heb toen alles laten trekken , heb nu een klikgebit. Ben daar zeer tevreden over.

gemist

Ongelezen bericht door gemist »

Maar begrijp ik nu goed dat ik mijn Tesla kan opladen met mijn oude vullingen?
Briljant!

vroem

Ongelezen bericht door vroem »

los ervan dat er met elk materiaal wel mensen zijn die er gevoelig op kunnen reageren, zien we inmiddels net zoveel zo niet meer problemen met composiet als/dan met amalgaam. Nog los ervan dat verwijderen van oud amalgaam voor behandelaar meer risico's oplevert dan voor de patient.

Aangezien de gezondheidsrisico's van composiet blijkbaar nog als acceptabel laag worden ingeschat, de levensduur inmiddels fors verbeterd is (haalt het denk ik nog niet bij amalgaam, maar wel is wel gewoon goed) en de hogere kosten ervan inmiddels redelijk overzichtelijk en beperkt zijn is het een idee om amalgaam ook meer aan banden te leggen, zoals nu ook gebeurt. (niet meer bij kinderen en zwangere vrouwen).

liefdeisdeweg

Ongelezen bericht door liefdeisdeweg »

En daar zit weer bisfenol A in. Daarover heeft Radar TV ook aandacht voor gehad.

Mucha

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

breien schreef:Gifmatrassen van Beter Bed, gifkippen en gifeieren, houtrook uit houtkachels kwik in mangaamvullingen. Kortom het leven is dodelijk. :evil:
Je vergeet nog dat er inmiddels een wondermiddel is, namelijk wietolie, wat wordt tegengehouden door Big Pharma. :mrgreen:

Gesloten