Bericht
Onze vaatwasser ging kapot. Omdat we al eerder contact hadden gehad met www.witgoedservicenijmegen.nl hadden we nu weer contact opgenomen en gevraagd of een monteur langs ķon komen. Dit kon al gelijk de volgende dag gebeuren. Montevreden geweest en wat bleek, de moter was kapot. We konden via hun aan een nieuwe vaatwasser komen. Deze konden zij rechtstreeks bestellen bij de fabrikant. Monteur vroeg ons om de helft aan te betalen wat mijn man niet wilde. We hebben 100.00 aanbetaald. Omdat we die aankomende week met vakantie gingen hadden we afgesproken dat op dinsdag 22 de vaatwasser ingebouwd zou worden. Op die dag niemand gezien. Geen monteur geweest. Gebeld gebeld gebeld. Aan het einde van de dag kreeg ik onze monteur aan de tel. Hij zou planning laten bellen. Volgens planning (wat hoogstwaarschijnlijk vrouw van de monteur is) was betreffende vaatwasser niet meer leverbaar. Was een nieuwe voor in de plaats gekomen en die zouden we voor dezelfde prijs mogen krijgen. Mijn man sprak af dat ze diezelfde week op donderdag betreffende typenummer van nieuwe model zouden doorbetalen. We hebben ze nooit meer gehoord. Ik ben echt heel boos. Onze € 100.00 hebben we nogen steeds niet terug en dus ook geen vaatwasser. www.witgoedservicenijmegen.nl. wat kan ik hiermee doen? Zijn er meer mensen die zich hierin herkennen of hebben meegemaakt?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aanbetaling gedaan/ product niet geleverd.
-
lambert1983
Re: Aanbetaling gedaan/ product niet geleverd.
licht er aan heb je afspraken op papier en of een kwitantie of bon waar de aanbetaling opstaat.
zo ja zal ik eerst een mail sturen.
krijg je hier geen reactie op zal ik een aangetekende brief sturen met de vraag waarom ik geen contact kan krijgen en waarom afspraken niet naar worden gekomen.
ik zal wel een copy van deze brief bewaren.
krijg je dan nog geen reactie of word dit op de lange baan geschoven zal ik eens met een jurist of advocaat gaan praten.
ook een jurist of advocaat zal je eerst voorstellen om een mail te sturen en om daarnaar in nodig een aangetekende brief te sturen.
zo ja zal ik eerst een mail sturen.
krijg je hier geen reactie op zal ik een aangetekende brief sturen met de vraag waarom ik geen contact kan krijgen en waarom afspraken niet naar worden gekomen.
ik zal wel een copy van deze brief bewaren.
krijg je dan nog geen reactie of word dit op de lange baan geschoven zal ik eens met een jurist of advocaat gaan praten.
ook een jurist of advocaat zal je eerst voorstellen om een mail te sturen en om daarnaar in nodig een aangetekende brief te sturen.