LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand bekend met www.bikestorexl.com?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Herculest

Iemand bekend met www.bikestorexl.com?

Ongelezen bericht door Herculest »

Wij hebben begin september een Gazelle fiets besteld via deze site. Na online betaling geen bevestiging ontvangen. Emails bleven onbeantwoord, telefoonnummers werken niet. Site is nu down. Uiteindelijk eigenaar van deze fakewebshop (en bestuurder van bv) is ene Frans van Daelen.

Die heer zit ook achter webshop potatopirate.eu. Daar ook veel mensen die fiets(en) bestelden, welke nooit werden geleverd. Zie topic: viewtopic.php?f=69&t=175425&start=40&si ... 9003759370. Meld je hier of bij het potatopirate topic aan. Aangiftes zijn gedaan, hoe meer, hoe groter de kans dat het OM er wat mee doet.

Brahms

Re: Iemand bekend met www.bikestorexl.com?

Ongelezen bericht door Brahms »

Herculest schreef:Wij hebben begin september een Gazelle fiets besteld via deze site. Na online betaling geen bevestiging ontvangen. Emails bleven onbeantwoord, telefoonnummers werken niet. Site is nu down. Uiteindelijk eigenaar van deze fakewebshop (en bestuurder van bv) is ene Frans van Daelen.

Die heer zit ook achter webshop potatopirate.eu. Daar ook veel mensen die fiets(en) bestelden, welke nooit werden geleverd. Zie topic: viewtopic.php?f=69&t=175425&start=40&si ... 9003759370. Meld je hier of bij het potatopirate topic aan. Aangiftes zijn gedaan, hoe meer, hoe groter de kans dat het OM er wat mee doet.
Je durft !
Zomaar iemands naam alhier vermelden nog voordat ie schuldig bevonden is.
Je zal maar zo heten en er absoluut niets mee te maken hebben, erg leuk dat je naam dan zo op het Internet verschijnt !
En dat allemaal onder een fakenaam op een openbaar forum.

sylviaenjohnny

Ongelezen bericht door sylviaenjohnny »

Bikestorexl.com is een website van Frans van Daelen. Ik heb hier een fiets besteld. Betaald via ideal. Mollie bv verzorgd de ideal betaling, deze doen er niets aan. Website is inmiddels uit de lucht en telefoonnummer is afgesloten. Geld kwijt neem ik aan. Maandag ga ik aangifte doen bij de politie. Inmiddels heb ik al veel info gevonden over deze Frans van Daelen dus ik neem aan dat de politie hier wel verder mee komt

sylviaenjohnny

Nee maar je zal maar opgelicht zijn door deze meneer. Deze website staat op zijn naam.
Herculest heb je aangifte gedaan?? Dat ga ik maandag namelijk wel doen. En ik neem ook alle gegevens mee die ik van die beste meneer heb

fransvandaelen

Ongelezen bericht door fransvandaelen »

Hier Frans van Daelen van Potatopirate.eu Degenen die mij een factuur of betalingsbewijs hebben gestuurd teneinde te worden terugbetaald, kan ik meedelen dat alle door mij ontvangen facturen zijn doorgeleid naar de administratie om te worden uitbetaald. Dat geldt ook voor facturen die betrekking hebben op BikestoreXL. Mensen met een ING-rekening zullen de betaling al maandag op hun rekening zien staan, voor alle andere bankrekeningen geldt dat dinsdag.
Degenen die klagen over een bestelling die uit zou zijn gebleven kan ik het volgende meedelen. Beide sites zijn zogeheten ''deal-sites''. Daarvoor gelden gewoonlijk levertijden van 2-8 weken. Die stonden (en staan straks weer) duidelijk vermeld bij alle artikelen en dit staat ook duidelijk vermeld in de algemene leveringsvoorwaarden. De site Potatopirate was pas eind augustus online gekomen. Afgelopen maandag 4/9 is gestart met de planning van de leveranties. De transporteurs hebben een aantal dagen hiervoor nodig. Maandag 11/9 word daadwerkelijk begonnen met de leveranties. Ook al zal men geld teruggekregen hebben, iedereen krijgt alsnog geleverd. Men kan dan alsnog de betaling doen. Uiteindelijk wordt op die manier het wachten toch beloond met een aankoopprijs die dicht ligt op de oorspronkelijke inkoopprijs van de winkelier. Want dat is de bedoeling van beide sites: winkeliers de gelegenheid geven hun restvoorraden en winkeldochters aan te laten bieden aan de consument. Ik hoop dat hiermee de pijn echt over is.

sylviaenjohnny

Frans van Daelen, ik kan jou de factuur niet mailen omdat de mails onbesteld retour komen. Tevens is de website uit de lucht... En telefoonnummer werkt ook niet meer.
Ik had mijn dochter een fiets beloofd, en zij is hier nu de dupe van!!

floortje.oolders
Contacteer:

Ongelezen bericht door floortje.oolders »

Hier nog iemand. Afgelopen week dus ook een fiets besteld. Niets gehoord sinds dien en aantal euro's lichter. Wat te doen?

Utb2017

Ongelezen bericht door Utb2017 »

Dit is mij ook precies zo overkomen. Fiets besteld en betaald begin vorige week.
Enkel email ontvangen dat levertijd enkele dagen zou duren. Daarna geen kontakt meer met email of telefoon.
Ben benieuwd naar fiets of geld terug maat vrees het ergste.

floortje.oolders
Contacteer:

Ongelezen bericht door floortje.oolders »

Even zoeken op potato pirate. Is ook een topic over inmiddels! Staat ook informatie in die kan helpen

ANS_85

Ongelezen bericht door ANS_85 »

Heb aangifte gedaan voor potato pirate!
Geen geld retour gekregen.
Niks geleverd.
Telefoonnummer op de site; krijg je ook niemand te pakken.

sylviaenjohnny

Ik hen aangifte gedaan van bikestorexl.com en tevens ook potatopirate.eu doorgeven

Tindar

Ongelezen bericht door Tindar »

I have ordered a e-bike for 1224.- Euro from bikestorexl.com on 4.9.2017

I have paid it, but it isn't delivered. Now the site is down and they don't anwer emails nr phone calls.

I'm from Germany and I would be happy if I could have some advice what to do. I have already informed my bank but they say they can try to recall the money but there is no garantie.

My email is:

[email protected]

cas-online

Ongelezen bericht door cas-online »

https://www.counterpirate.nl/ online gebracht waar we een inventarisatie doen

Gesloten