LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Certitudo Bewindvoering Coevorden

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Jeannette1959

Certitudo Bewindvoering Coevorden

Ongelezen bericht door Jeannette1959 »

Ik ontving op mijn uitkering van het UWV een toeslag omdat we toen der tijd niet aan het sociaal minimum kwamen
Op het moment dat mijn vriend ging werken, en mijn ex man overleed, en ik pensioen kreeg van mijn dus ex partner, had de bewindvoerder deze toeslag stop moeten zetten. Dat heeft hij verzuimd
Dus nu is de vraag wie moet die 4600 euro terug betalen aan het UWV
Laatst gewijzigd door Jeannette1959 op 14 sep 2017 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.

sylvesterb

Re: Certitudo Bewindvoering Coevorden

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Jeannette1959 schreef:Onze bewindvoerder heeft mijn toeslag van het UWV na het ontvangen van pensioen van mijn overleden ex partner niet stopgezet bij het UWV,.
Klachtenformulier ingevuld BPBI ingeschakeld en nog steeds geen antwoord.
Rechtszaak aangespannen om onderbewindstelling op te heffen, (tenslotte alleen maar onder bewind omdat het dan gratis was )
Wie is er verantwoordelijk ?
Bewindvoerder laat weten zijn aansprakelijkheidsverzekering in te lichten en de zaak voor te leggen.................weer niks
Je verhaal is compleet onduidelijk waardoor het echt niet te vertellen is wie verantwoordelijk is. Het is complete wartaal..... Als je op deze manier het klachtformulier bij BPBI hebt ingevuld snap ik dat je geen reactie krijgt, het is gewoon niet duidelijk wat je vraag/klacht is.

stofzuigertje

Re: Certitudo Bewindvoering Coevorden

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je bij UWV het overlijden melde, maar volgens mij doet dat de gemeente al..... maar zelf melden en bij onterecht gebruik/misbruik van die gelden om schulden af te lossen is hun probleem.

Dit geld ook voor zorgtoeslag en zo die vaak nog enige tijd doorlopen.....
Die moeten retour en niet voor schuld aflossen gebruikt worden.

Deze organisatie is pas na bericht overlijden verplicht hier op te letten dus is het tijdig aan hun doorgegeven?

Gesloten