Ja dat zou wat zijn, nou helemaal leuk is dat dus niet... ik zit erin, maar er zijn er altijd (lees chelslow) die het zodanig kunnen maken dat je van DIE techniek op een gegeven moment niks meer begrijpt...
Tenminste... het zou gewoon moeten werken.
Wat 4000 zou moeten zijn wordt volgens mij nergens gehaald. Maar om nou 2496 te gaan vergelijken met de 1000 die je werkelijk had of 2000 wat het eerst was... ja, da's niet helemaal zuiver vind ik. Maar goed, deels heb je wel gelijk natuurlijk. Chello zegt wel te verhogen (en dat allemaal voor hetzelfde geld) alleen zie je er niets van. En je betaald potverdorie 600 eurootjes per jaar, dat is 1320 oude guldentjes, da's een smak geld hoor, dus daar mag je best wel wat voor verwachten... en die verhouding ben ik dus een beetje kwijt wel ja. Krijgt gewoon geen waar voor je geld.... want zo is het nou eenmaal.
Mijn laatste actie is een retourmail naar de voorzitter van coax (want daar had ik de 1e mail van) en hem gemeld dat door zijn bemoeienis de vergoeding voor slecht internet is verhoogd van 11,50 naar een maand gratis chello classic = 49,95. En dat ik hem daar erkentelijk voor ben.
Maar ik meld hem tevens dat dat wel heel leuk is, maar als ik om de paar dagen alles van de stroom af moet gooien om weer internet te hebben (gebeurde dus gistermorgen en vannacht na twaalven schee het er weer mee uit, dus 2 x in 24 uur tijd!!) ik dat een volslagen belachelijke situatie vind. Bovendien stel ik hem zo voor om dan maar eens een motorola te proberen, omdat die minder kritisch is als de thomson (ergens gelezen), lees; beter werken dus. Dat zou mij schelen in het aanschaffen van een nieuwe router en ja, zeg nou eerlijk, zij zijn het geweest die door levering van dat nieuwe kabelmodem ervoor gezorgd hebben dat alles op zijn kop staat en ik dus geld betaal voor een slecht werkende verbinding. Maar even afwachten dus.
Wat ik belangrijk vind is een oplossing voor de langere termijn.
Keep you posted.
Mvg
Frehen