Dit is echt niet te geloven zelf heb ik hier 5 verzekeringen lopen,na een burnout van mijn zoon heb ik voor hem ook 4 verzekeringen bij Ditzo afgesloten waaronder een autoverzekering.
3 maanden terug heeft hij een andere auto aangeschaft omdat zijn autoverzekering via de site niet lukte nam hij contact op met Ditzo op 29-06 om 3.13 uur met ene Joren.na wat heen en weer berichten ging mijn zoon ervan uit dat zijn nieuwe auto was verzekerd.
Ik kwam een paar dagen geleden er achter dat dit niet het geval was dus heb gelijk contact opgenomen met Ditzo en de situatie uitgelegd,wat denk je dat de mededeling was van een medewerker we kunnen deze auto niet verzekeren omdat hij al 10 dagen in het bezit is van uw zoon,terwijl ze op de whatseb berichten kunnen zien dat hij hem op 29 juni heeft aangemeld.
En het andere antwoord van deze medewerker was uw zoon zal wel expres zonder auto verzekering rond rijden,terwijl hij ziet dat mijn zoon nog iedere maand aan Ditzo betaald voor zijn oude auto die niet meer in zijn bezit is.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ditzo autoverzekering
-
stofzuigertje
Re: Ditzo autoverzekering
Voor stoppen vorige moet je vaak de code op vrijwaring doorgeven, en soms een scan sturen.
Ook heeft Ditzo naast lage premie helaas ook bijpassende voorwaarden helaas.....
En de oude op nieuwe voertuig overzetten, dat gaat normaal in 1x.
Dan word ook de opgebouwde schadevrije jaren overgezet.
Ook heeft Ditzo naast lage premie helaas ook bijpassende voorwaarden helaas.....
En de oude op nieuwe voertuig overzetten, dat gaat normaal in 1x.
Dan word ook de opgebouwde schadevrije jaren overgezet.