Hallo allemaal,
Voor mijn opleiding International Business and Languages aan Avans Hogeschool in Den Bosch ben ik onderzoek aan het doen naar de online aankopen/betalingen van minderjarigen. Om meer inzicht te verkrijgen in de betaalmethode die kinderen en jongeren gebruiken tijdens het online winkelen is deze enquête opgesteld. De enquête is gericht op de ouders van deze kinderen en hoe zij hier tegenaan kijken. De enquête duurt slechts twee minuten, de resultaten zijn anoniem en zullen uitsluitend voor dit onderzoek gebruikt worden.
De enquête is te vinden onder deze link:
https://www.surveymonkey.de/r/LBX37XJ
Alvast bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Online betaalmethoden voor minderjarigen
Online betaalmethoden voor minderjarigen
Laatst gewijzigd door irisvl op 28 sep 2017 13:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Online betaalmethoden voor minderjarigen
Vreemde enquete want kinderen mogen geen online aankopen doen. Ze zijn minderjarig en dus handelingsonbekwaam behalve voor kleine uitgaven zoals de dagelijkse boodschappen.
Ik heb net je enquete doorgelopen maar zoals al is aangegeven minderjarigen mogen niet zomaar aankopen doen
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben ervan op de hoogte dat kinderen toestemming nodig hebben van zijn/haar wettelijke vertegenwoordiger, vandaar dat deze enquête ook gericht is op de ouders van de kinderen.
-
Theoretisch heb je gelijk. Praktisch natuurlijk niet. Of denk je werkelijk dat meiden van 16 hun vader of moeder kleding bij Zalando laat bestellen?olaf79 schreef:Vreemde enquete want kinderen mogen geen online aankopen doen. Ze zijn minderjarig en dus handelingsonbekwaam behalve voor kleine uitgaven zoals de dagelijkse boodschappen.
En hoe denk je dat ze gaan betalen? Met hun credit card? Of met hun bankpas die geblokkeerd is voor internet betalingen? Misschien krijgen ze het gratis van Zalando.renewouters schreef:Theoretisch heb je gelijk. Praktisch natuurlijk niet. Of denk je werkelijk dat meiden van 16 hun vader of moeder kleding bij Zalando laat bestellen?olaf79 schreef:Vreemde enquete want kinderen mogen geen online aankopen doen. Ze zijn minderjarig en dus handelingsonbekwaam behalve voor kleine uitgaven zoals de dagelijkse boodschappen.
Dat strookt niet met je introductie in dit topic.irisvl schreef:Bedankt voor jullie reacties. Ik ben ervan op de hoogte dat kinderen toestemming nodig hebben van zijn/haar wettelijke vertegenwoordiger, vandaar dat deze enquête ook gericht is op de ouders van de kinderen.