LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile lege sms-jes

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Astraea

T-mobile lege sms-jes

Ongelezen bericht door Astraea »

De laatste maanden heb ik problemen met sms via T-mobile: ik maak 1 sms vervolgens verstuur ik die ene sms en ineens worden er 3 sms-jes verstuurd die bij aankomst bij de ontvanger alle 3 leeg blijken te zijn. Ik betaal dus voor 3 lege sms-jes terwijl ik 1 sms wilde versturen.
T-mobile klantenservice vertelde dat dit een bekend probleem was en dat als ik niet meer dan 160 tekens zou gebruiken dit niet zou gebeuren. Nou dus niet he?! Ik verstuurde een simpele sms naar mijn partner 68 tekens en wat denk je? hij ontving 3 lege smsjes, dit 2 keer over!
Het antwoord van Klantenservice van t-mobile: wij zijn er mee bezig, bekende klacht maar kunnen er nu niks aan doen.
Ik heb een sms tegoed van 40 sms-jes, wat op deze manier na 14 sms-jes op is! Kan dit zomaar? Hoe kan ik mijn geld terug krijgen? En wie kent dit probleem?
:cry:

Gast

Re: T-mobile lege sms-jes

Ongelezen bericht door Gast »

Stuur z een klachtenbiref, met daarin dat je vergoeding eist! en natuurlijk nog eens netjes jou probleem uitlegd!

Gert K.

Ongelezen bericht door Gert K. »

Weer een duidelijke bevestiging "de verpakking van T-mobile is 'goed' maar aan de inhoud ontbreekt het nodige".
Een klacht aan T-mobile sturen is een goede zaak, tot dat men de klacht moet gaan behandelen (ze zijn niet thuis).

:wink:

Astraea

Dit is de eerste keer sinds 1999 dat ik een probleem heb met hun, verder vind ik dat ze een prima klachten afhandeling hebben hoor. Heb advies ter harte genomen en gister al een klachtenbrief gepost, en hoop dat het probleem snel wordt opgelost!

joana

Ongelezen bericht door joana »

In het verleden heb ik eens gereageerd op een vraag bij rtlautowereld d.m.v. een sms. Nu stuurt dit programma telkens een vraag naar mijn mobiel.Nu is mijn vraag hoe kan ik daar mee stoppen zodat ik geen vragen meer krijg?????

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 28 Nov 2004 13:05 door Astraea

--------------------------------------------------------------------------------

Dit is de eerste keer sinds 1999 dat ik een probleem heb met hun, verder vind ik dat ze een prima klachten afhandeling hebben hoor. Heb advies ter harte genomen en gister al een klachtenbrief gepost, en hoop dat het probleem snel wordt opgelost!

Is het posten van jouw bericht dan niet een beetje te voorbarig en had je niet beter éérst de klantenservice van T-mobile moeten benaderen.
:roll:

Astraea

Ik heb de klantensercice tot 2 maal toe gebeld met dit probleem, vorige maand en deze maand, het antwoord echter was tweemaal hetzelfde en onbevredigend. En aangezien ik betaal voor iets dat ik niet gebruik en hun in mijn ogen niet binnen afzienbare tijd actie ondernamen, wilde ik zelf stappen ondernemen om mijn recht te halen ten aanzien van dze kwestie.

Beoordeel niet omdat je niets beters te melden hebt, daar is dit forum dacht ik niet voor bedoelt. Mensen geven hier over het algemeen welgemeend/oprecht advies, en om die reden stelde ik hier mijn vraag.

Shareena

Ongelezen bericht door Shareena »

Mijn ervaring met klachten afhandeling van T-Mobile is prima! Alles wordt netjes opgelost en verder zonder problemen...

Libel

Ongelezen bericht door Libel »

Ik zou in dit geval in eerste instantie al eens gaan kijken in het menu van het toestel of het mogelijk is de optie lange sms verzenden uit te zetten zodat er door het toestel zelf ook maar max 160 tekens verzonden worden dus maar 1 sms bericht.

Gesloten