Tickets voor drie besteld bij Airberlin zelf, stoelen gereserveerd en alles betaald met behulp van de ANWB Visa.
Vorige week kregen we echter de schrik van ons leven.......... Airberlin uitstel van betaling aangevraagd? Bijna failliet
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Dit kan niet waar zijn, de 2e grootste vliegtuigmaatschappij van Duitsland op punt van omvallen?
Waarschijnlijk wordt dit niet vergoed door de Visa. Hoe kan dit toch? Volop wordt er reclame gemaakt, dat Visa alle aankopen dekt....... totdat er iets gebeurd en ze op de proppen komen met de kleine lettertjes. Erg frustrerend, jarenlang hebben we een visa en nog nooit is ons hierop gewezen. De Visa ziet dit als een dienst en dan is het niet gedekt. O.i. zijn vliegtickets toch geen dienst. Op geen enkele manier is de consument beschermd tegen faillissement van een grote vliegtuigmaatschappij. Bij Airberlin zelf hoeven we niet aan te komen. Drie maanden uitstel en begin december pas duidelijk of we wel 12 december kunnen gaan?
Wat de reis van je leven moet worden met je gezin, eindigt nu in een reis naar de hel.
Dit kan toch niet waar zijn, hoe kunnen wij als consument ons hier tegen beschermen?
Wie weet raad?
Kan Radar hier zelf niet iets mee?
Hulp vragen is moeilijk, maar besluit het nu toch te doen......