LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afslanksoep...?

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Inc Fool
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2004 12:39

Afslanksoep...?

Ongelezen bericht door Inc Fool »

Zat ik vorige week te kijken naar RTL-4 (dat homeshopping programma) gaat het over afslanksoep... Hoe meer je van die soep eet hoe meer je zult afvallen, want je verbrandt automatisch meer dan dat je binnen krijgt aan calorieën... Is er iemand weet of dit echt werkt? Want als 't werkt dan sla ik t gelijk met bussen in :lol:

Gast

Re: Afslanksoep...?

Ongelezen bericht door Gast »

dit geloof je toch niet, he???!!!
Het is waarschijnlijk vochtafdrijvend, meer niet, verdikkeme kan er zo boos over woren dat mensen uberhaupt nog denken dat t zou kunnen helpen. Nee er wordt je weer een poot uitgedraaid en je blijft net zo dik als dat je bent. Dus natuurlijk niet doen!!!!!

Inc Fool
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 nov 2004 12:39

Re: Afslanksoep...?

Ongelezen bericht door Inc Fool »

Nee, ik geloof t ook niet... :lol: Zoals mij is verteld: Er bestaan geen wondermiddeltjes om af te vallen...
Maar ik zou t toch wel leuk vinden om van iemand zijn/haar ervaringen met het product te horen...

Gast

Re: Afslanksoep...?

Ongelezen bericht door Gast »

Je poept geweldig van die soep, ik viel in 1 week 3 keer flauw.

Fool Inc

Re: Afslanksoep...?

Ongelezen bericht door Fool Inc »

Maar ben je dr ook van afgevallen???

Gast

Re: Afslanksoep...?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb die soep 3 weken gegeten en woog 20 kilo minder. Het helpt wel hoor.

Succes.

Gast

Re: Afslanksoep...?

Ongelezen bericht door Gast »

hahahahhahahahaha dat zal wel!!!

moudien

Re: Afslanksoep...?

Ongelezen bericht door moudien »

Nou ik kan je vertellen dat het niet werkt want ik ging op dieet dus ik had meteen 20 pakken gekocht, naja dan mag je zon bakkie soep. En in 4 dagen had ik al die pakken op geslurpt. En ik moest er heel veel van poepen dus ik werd wel lichter, maar daarna als je weer gewoon gaat eten wordt je weer veel dikker

Gast

Re: Afslanksoep...?

Ongelezen bericht door Gast »

middeltjes en poeders zijn nep.

Een ander eetpatroon of die van de weight watchers is of Atkins,south beach is. Je moet voorgoed anders eten.

Verder zo min mogelijk suiker nemen. Sporadisch een gebakje of een koekje. Dan kom je ook niet meer aan.

Gast

Re: Afslanksoep...?

Ongelezen bericht door Gast »

Gezon chupa snoepen! Alle lof voor Daphne D, die pretendeerde het als eerste!! :wink:

sanne111

Re: Afslanksoep...?

Ongelezen bericht door sanne111 »

toch werkt het wel.
want als je jezelf deze zelfgemaakte soep toestaat asl tussendoortje , is dat wel veel beter dan chips of choco natuurlijk.
Het gaat erom dat bijv. kool veel energie gebruikt bij het verteren.
Dat scheelt dus heel wat calo's en dat bovenop gene iname van calos tikt dat lekker af.

Ik doe aan het eind van de week al mijn restjes groenten uit de groentenla in eeen pan water met wat magere veg. boulionblokjes en kook zo een groentensoep. Geen vermecceli if vlees. Dat is de truc
Vervolgens vries ik het in , in maaltijdporties per zakje.
kan zo een la open trekken en heb een volle soep bij de lunch en dat tilt me aardig de middag over. Dat scheelt alweer tussendoortjes. Vandaar dat ik er wel van af val!!

Succes

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: Afslanksoep...?

Ongelezen bericht door woman4life »

Nou ik denk niet dat het gaat werken zulke dingen, misschien ook wel tot je er mee stopt
het beste is je eet patroon helemaal te veranderen
en veel water drinken en niet te veel zout gebruiken is ook erg goed natuurlijk maar zorg wel dat je minimaal 1200 cvalorien binnen krijgt op een dag !

dada

Re: Afslanksoep...?

Ongelezen bericht door dada »

zoals gast al zegt,ze helpen niet echt dit soort producten,afslanken moet je zelf doen.Ik ben in 5 maanden tijd 21 kilo afgevallen,puur en alleen door mijn calorien in de gaten te houden.Maar eerlijk is eerlijk de eerste 2 weken ben ik met weight care menu;s begonnen voor de eerst push zeg maar,daarna ben ik het zelf gaan doen op 1000kcal .Dat lijkt weinig maar ik heb absoluut geen honger gehad.
Nogmaal gesproken zat ik per dag makkelijk aan dd 2500-3000 kcal dus dat wil wat zeggen.Echt hoor als je het zelf wil lukt het!

Gast

Re: Afslanksoep...?

Ongelezen bericht door Gast »

DADA

Succes met dik worden. Want een 1000 cal dieet zakt je stofwisseling in elkaar. Beter is meer eten. Want niet ieder pondje gaat door het mondje hoor. Er zijn veel te veel mensen DIE TE WEINIG ETEN en daardoor niet afvallen. Eet genoeg tussen 1500 - 1800 voor een vrouw die niet al te actief is en natuurlijk meer als je meer beweegt. Er zijn zelf sites die beweren om nog meer te eten. kijk maar eens bij www.slank-en-sterk.nl

piet de kort

Re: Afslanksoep...?

Ongelezen bericht door piet de kort »

Dada,
als je wilt afslanken, dan zul je wel enkele dingen in de gaten moeten houden. op de eerste plaats je leeftijd,want dan gaat het moeilijker om een paar kilo`s af te slanken.tweedes, je eetgewoonte.geen tussendoortjes en geen grote porties of met veel groente en rauwkost.
derde; drink veel water(lekker en goedkoper dan frisdrank).
en let als vierde op jou stemming.dit is ook van invloed, want je emoties spelen weldegelijk parten,vooral negatieve invloeden.
groeten.

fleur

Re: Afslanksoep...?

Ongelezen bericht door fleur »

Anders eten is mijn motto. Ik ben bij de E.G.A. en dat bevalt mij uitstekend.
Voornaamste is, weinig suiker en vet. Je moet wel 25% vet gebruiken ivm stoelgang.
s,Morgens bv brinte met 1/4 liter melk of yogurt met cornflakes en een vrucht.
S,Middags 2 boterhammen met beleg en eventueel wat rauwkost en s,avonds aardappelen en groeten. Maar je bent wel verplicht een zoete groente te eten ivm suikerspiegel. Dus uien,wortelen,spruitjes ed. Verder alles eten, maar met mate. Ik ben in 5 maanden tijd 17 kg afgevallen.

blikje

Re: Afslanksoep...?

Ongelezen bericht door blikje »

hoi allemaal

Door dat vele collega,s me al voor waren gegaan heb ik ook de stap gezet
ik ben sinds 3weken met acapuntuur bezig en probeer zoveel mogelijk alles zonder suiker
eet sochtend kwark van vifit of yohurt
eet smiddag dat ook
en savonds gewoon met depot mee
veel water drinken
en begin is er 5,5kg al kwijt

meg36

Re: Afslanksoep...?

Ongelezen bericht door meg36 »

:shock: er zijn er zoveel voedingssuptelementen
afslanken: CLA 500 beter balangs tussen tussen vet en spieren

slank:CHROOM-PICOLINAAT-200 verhoogt de vet verbranding bij het sporten en afslanken. 8) volgens is het progamma goed wat je eet ben jezelf goed kijk daar eens na .

:wink: zelf bij je verzekering vraag mee of je gezond wil leven en afvallen

jet4280

Re: Afslanksoep...?

Ongelezen bericht door jet4280 »

Natuurlijk val je af als je alleen soep eet en verder niks. Maar je komt wel voedingsmiddelen vitamine,jodium(brood) tekort. En zodra je weer 'normaal' gaat eten vliegen de kilo's er weer aan. Ik heb de afgelopen jaren heel veel afslank pillen,shakes,drankjes en lijnpaketten geprobeerd. Als je jezelf eraan houd gaat het goed. Maar je houd het niet vol het is te eentonig. Je mag dan absoluut niet zondigen, want dan werkt het niet. En geloof me zo'n dieet hou je je leven lang niet vol. Het beste is om je hele eetpatroon om te gooien. Minder snoepen. In plaats van snoep komkommer eten met een zelfgemaakte yoghurt dipsaus. (gewoon yoghurt mengen met verschillende kruiden, is heel light ) En dat valt niet mee. :oops: :cry: :(

lidi

Re: Afslanksoep...?

Ongelezen bericht door lidi »

Heee wat hoor ik nou????
Was de soep op de televisie???
Wist ik niet.Maar goed.Ik ga het jullie eens even vertellen.
IK DOE HET SOEPDIEET.JOEPIE
Het eerste dieet van mijn dikke leven waarbij ik VOORAL VEEL mag eten.
Altijd soep.zonder vlees dus niet vet dus je wordt er niet misselijk van.
Maar de rest van de week heb ik ook nog van alles te eten.
elke avond sla ik het blaadje om en spannend wat de dag van morgen brengt.Bij de vleesdag ligt de koelkast al vol met rundvleesworstjes,kipfillet,biefstukken.Bergen.en weet je?Je kunt na twee weken helemaal niet zo veel meer op.Gewoon 1 biefstuk.Natuurlijk val je niet 7 kilo af.Ja mischien als je je de p..... rent de hele dag.Nee ik kan niet zoveel dus ik ben nu in 2 weken 5 kilo afgevallen.Ik ben helemaal blij want krijg ik vreetgevoelens????Hup met die soep.
Natuurlijk moet ik straks op het jojo effect letten.
MAAR EERST WIL IK NOU EENS BEELDIG WORDEN.
NOu veel sucses en hier mijn soepweek.
Lidi.

Sacred Heart Medical Diet
Dit eetschema voor 7 dagen kun je zo vaak als je wilt volgen. Als je het dieet goed volgt, dan zuivert het je lichaam en geeft het je een gezond gevoel. Na de eerste 7 dagen al, zul je minstens 5 kilo en maximaal 8 kilo minder wegen en merken dat je veel meer energie hebt.
SOEP:
• 1 of 2 blikken gehakte tomaten
• 3 of meer grote uien
• 1 groot blik runderfond (zonder vet)(geconcentreerde bouillon)
• 1 pakje Lipton Soep mix (kip vermicelli)
• 1 bos selderij
• 2 blikken sperziebonen
• krap 1 kg wortels
• 2 groene paprika’s
Snijd de groenten in kleine tot middelgrote stukken. Dek af met water. Breng aan de kook en laat stevig doorkoken gedurende 10 minuten. Temper het vuur en laat doorpruttelen tot de groenten gaar zijn.Kruid met zout, peper, kerrie, peterselie naar wens, of voeg Tabasco of Worcestershire saus toe.
Deze soep kun je altijd eten als je honger hebt in de week van het dieet. Eet zoveel je wilt, zo vaak je wilt. De soep voegt geen calorieën aan je dieet toe. Hoe meer je ervan eet, des te meer gewicht je zult verliezen. Neem er bijvoorbeeld een thermosfles van mee, als je overdag niet thuis bent.

DRINKEN:
• Ongezoet sap
• Thee en kruidenthee
• Koffie
• Zwarte-bessensap
• Magere melk
• Water, water, water
DAG EEN
Alle soorten fruit (behalve bananen). Meloenen hebben van al het fruit de minste calorieën. Eet deze eerste dag alleen soep en fruit.
DAG TWEE
Alle soorten groenten. Eet zoveel je wilt van verse rauwe of gekookte groenten of groenten uit blik. Probeer vooral verse groene bladgroenten te eten en vermijd de gedroogde bonen, erwten en mais. Eet de groenten in combinatie met de soep. Als avondeten mag je jezelf trakteren op een aardappel uit de oven met boter. Eet vandaag geen fruit.
DAG DRIE
Eet zoveel soep, fruit en groenten als je wilt, maar geen aardappels. Als je je drie dagen aan dit dieet gehouden hebt, zonder smokkelen, zul je 4,5 tot 6 pond lichter geworden zijn.
DAG VIER
Bananen en magere melk. Eet minstens drie bananen en drink zoveel mogelijk melk vandaag, en eet ook soep. Bananen bevatten veel calorieën en koolhydraten, net als melk, maar op deze vierde dag heeft je lichaam behoefte aan mineralen en koolhydraten. Eiwitten en kalk helpen je ook om minder te verlangen naar zoetigheid.
DAG VIJF
Rundvlees en tomaten. Je mag 250 tot 500 gram rundvlees en een blik tomaten eten vandaag – of maximaal 6 verse tomaten. Eet minstens een keer per dag soep.
DAG ZES
Rundvlees en groenten. Eet zoveel je wilt, zolang het maar rundvlees en groenten zijn. Je mag zelfs twee, drie biefstukken eten als je wilt, met groene bladgroenten erbij, maar geen aardappel uit de oven. Zorg ervoor dat je minstens één keer soep eet.
DAG ZEVEN
Zilvervliesrijst, ongezoet sap en groenten. Eet zoveel mogelijk en vergeet de soep niet. Je kunt gekookte groenten door de rijst doen.

Op het einde van dag 7 zou je, als je niet gesmokkeld hebt, 4,5 tot 7,5 kilogram lichter moeten zijn. Als je meer dan 7,5 kilogram kwijt bent, moet je twee dagen met het dieet stoppen voordat je er weer aan begint.

Dit eetschema geeft snel resultaat. Dat komt door het principe dat je meer calorieën verbrandt dan je binnenkrijgt. Je lichaam wordt als het ware doorgespoeld en de onzuiverheden zullen verdwijnen. Daardoor voel je je gezonder.

In dit dieet mag je helemaal geen alcohol drinken, want daarmee bouw je meer vetreserves op. Stop minstens 14 uur voordat je van plan bent iets alcoholisch te nuttigen met het dieet.

De verbranding van voedingsstoffen is bij elke persoon anders, en daarom zullen ook de resultaten van dit dieet voor iedereen verschillend zijn. Na dag 3 zul je meer energie hebben dan bij dag 1, als je niet smokkelt. Na een paar dagen op dit dieet zul je merken dat je spijsvertering anders gaat werken. Eet dan een kom graanvlokken of zemelen. Je mag het dieet combineren met zwarte koffie, maar je zult merken dat je na dag 3 geen behoefte meer hebt aan coffeine.

De basis soep, die helpt bij het verbranden van vetten, mag je op elk moment eten dat je honger hebt. Je mag er zoveel als je wilt van hebben. Hoe meer je eet, des te meer gewicht je zult verliezen. Je mag het rundvlees vervangen door geroosterde, gekookte of gebraden kip, maar zorg dat er geen vel meer aan zit. Op een van de rundvleesdagen mag je ook vis eten. (Het rundvlees op de andere dagen is rijker aan eiwitten dan vis.)

Blijf het dieet volgen zolang je wilt en merk dat je er fysiek en mentaal beter van wordt.

BLIJF AF VAN
Brood, alcohol, frisdranken met prik (ook geen ‘light’ dranken). En zeker nooit iets dat gefrituurd is.

Drink veel – minstens 6 tot 8 glazen per dag – water, en neem bovendien naar believen zwarte koffie, ongezoet sap, zwarte-bessensap en magere melk.

Het dieet is afkomstig van het ziekenhuis Sacred Heart Memorial Hospital, en wordt gebruikt voor hartpatiënten met overgewicht die zo snel mogelijk af moeten vallen, meestal voordat ze geopereerd worden.

Vragen? In het Engels: Try the iDiet4U.com Discussion Board

Gesloten