LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Zonder adres inschrijving bij zorgverzekering niet mogelijk
-
Re: Zonder adres inschrijving bij zorgverzekering niet mogelijk
Natuurlijk. Maar het is niet duidelijk hoelang TS al 100 % is afgekeurd.
-
-
Krijg het gevoel dat deze TS denkt door onder te duiken diverse instanties te ontlopen. Dat hij/zij ook het AOW verhaal naar de vaantjes helpt voor zichzelf, is iets waar de meesten niet over nadenken.
-
Topic Starter dus jijMediumCham schreef:Wie is TS ?
Dakloze en Oxxio vraag elders....?
Is deze persoon wel serieus....
Als je overstapt en zegt geen huis te hebben..... ik twijfel of we deze persoon wel serieus moeten nemen gezien overige vragen!
Is deze persoon wel serieus....
Als je overstapt en zegt geen huis te hebben..... ik twijfel of we deze persoon wel serieus moeten nemen gezien overige vragen!
-
Dit is dus dezelfde die al 25 jaar samenwoont en op naam van zijn partner een lening probeerde af te sluiten, waar Santander het niet zo mee eens was.
-
Iemand die niet is ingeschreven heeft gewoon recht op zorg.
-
https://www.independer.nl/zorgverzekeri ... sloos.aspxMediumCham schreef:Iemand die niet is ingeschreven heeft gewoon recht op zorg.
Alleen kan een verzekeraar eisen dat je in het GBA ingeschreven staat
O ja, kwam eenzelfde verhaal tegen op de site van de "buren"
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoo ... nder-adres
Had u dit als medium niet voorzien?
Maar ook dit topic is gewoon een fictieve casus. Reageren is zinloos, het is toch niet goed.
En bovendien hoe kan TS een bankrekening hebben als hij niet staat ingeschreven in Nederland, banken zijn daar heel strak in hoor!
-
Niet relevant gezien hij de gegevens gebruikte van een derden.atlas1302 schreef:En bovendien hoe kan TS een bankrekening hebben als hij niet staat ingeschreven in Nederland, banken zijn daar heel strak in hoor!
-
Volgens mij is
Ik concludeer dat je dus WEL ingeschreven kan worden door de zorgverzekeringals je GEEN ADRES hebt, maar wel een verklaring van werkgever, sociale verzekeringsbank, etc.( zie 3)
onjuist, aangezien er onder punt 3 afwijkingen van punt 2 ( = BRP vereist) genoemd staan.M.a.w: niet in de BRP opgenomen of met een onjuist adres ? Dan mag de zorgverzekeraar zelfs geen verzekeringsovereenkomst met U aangaan!
Ik concludeer dat je dus WEL ingeschreven kan worden door de zorgverzekeringals je GEEN ADRES hebt, maar wel een verklaring van werkgever, sociale verzekeringsbank, etc.( zie 3)
Laatst gewijzigd door Mathilde D. op 20 okt 2017 23:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Aangezien TS bij mijn weten niet onder de wlz valt en ook niet in dienstbetrekking onder de Nederlandse loonbelasting valt, zin deze uitzonderingen niet echt relevant.
-
TS hoeft niet onder de WLZ te vallen, Hij hoeft alleen rechthebbend op de WLZ te zijn. Ik denk dat de SVB dit laatste bepaalt, en dat dit niet afhankelijk is van een woonadres. Dus ik raad TS aan om contact op te nemen met de SVB.kweenie schreef:Aangezien TS bij mijn weten niet onder de wlz valt en ook niet in dienstbetrekking onder de Nederlandse loonbelasting valt, zin deze uitzonderingen niet echt relevant.