LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] media voordeelmarkt nog meer benadeelden ?

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
schroder50

media voordeelmarkt nog meer benadeelden ?

Ongelezen bericht door schroder50 »

Ik vraag mij af of er meer benadeelden zijn van de media voordeelmarkt.nl zodat wij een soort collectief kunnen vormen.
Het bedrijf is inmiddels uitgeschreven bij de kamer van koophandel.
[persoonsgegevens door Moderator verwijderd]
of heeft op een andere manier contact met deze Persoon gehad en/ of kan mij aan wat meer informatie over persoon verschaffen ?
Laatst gewijzigd door Radar op 07 okt 2017 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens door Moderator verwijderd

Klaas Jan

Re: media voordeelmarkt nog meer benadeelden ?

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Geen idee waar dit over gaat maar het is in elk geval niet kies om persoonsgegevens zo maar op een forum te zetten.
En dat zou u moeten weten want u hebt in augustus ook een bericht over deze kwestie op dit forum geschreven waar de moderatie heeft ingegrepen.
U kunt ook prima uw gewenste collectieve actie starten zonder privé gegevens op het internet te plaatsen.

NeoDutchio

Re: media voordeelmarkt nog meer benadeelden ?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als u een probleem met een bedrijf hebt, moet u dat met het bedrijf opnemen. Nu dat het bedrijf is uitgeschreven uit de KVK is het nog maar de vraag of u bij de eigenaar terecht kunt. Mocht het een misdrijf zijn, moet u zich wenden tot de politie.

Gesloten