LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afstudeeronderzoek: Online Bestellingen en Verpakkingen

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
JY-Buis

Afstudeeronderzoek: Online Bestellingen en Verpakkingen

Ongelezen bericht door JY-Buis »

Afbeelding

Beste forumbezoekers,

Voor mijn masterscriptie voor de studie Marketing & Consumer Behavior doe ik onderzoek naar de invloed van verpakkingen van online bestellingen.
Hiervoor ben ik op zoek naar respondenten voor mijn vragenlijst. Ik zou graag minimaal 500 respondenten met verschillende culturele achtergronden willen bereiken. Ik heb er nu 275, dus ik zou uw hulp goed kunnen gebruiken. Daarom wil ik u vragen of u mijn vragenlijst zou willen invullen. Het zal ongeveer 3-5 minuten in beslag nemen. Als u deelneemt, maakt u bovendien kans op één van de tien €10 gift-cards van een winkel naar keuze.

De Nederlandse versie van de vragenlijst is hier te vinden:
https://survey.az1.qualtrics.com/jfe/fo ... anguage=NL

De Engelse versie van de vragenlijst is hier te vinden:
https://survey.az1.qualtrics.com/jfe/fo ... anguage=EN

Alvast heel erg bedankt voor uw deelname!
Laatst gewijzigd door JY-Buis op 10 okt 2017 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Nevyn

Re: Afstudeeronderzoek: Online Bestellingen en Verpakkingen

Ongelezen bericht door Nevyn »

Wil hem wel invullen maar waarom is hij niet in het Nederlands ?

JY-Buis

Nevyn schreef:Wil hem wel invullen maar waarom is hij niet in het Nederlands ?
Heel erg fijn dat je 'm wilt invullen! Instellen op Nederlands kan rechtbovenin op de pagina of via deze link: https://survey.az1.qualtrics.com/jfe/fo ... anguage=NL

JY-Buis

Zijn er hier vanavond nog forumbezoekers die 3-5 minuten de tijd zouden willen nemen om m'n vragenlijst in te vullen?

gemist

Ongelezen bericht door gemist »

Vreemdste survey ooit. What's next? De kleur van de elektriciteit waarmee ik mijn tandenborstel oplaad?

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

gemist schreef:Vreemdste survey ooit. What's next? De kleur van de elektriciteit waarmee ik mijn tandenborstel oplaad?
Tsja, ik ben ook als snel afgehaakt - als dit onderwerp de afsluiting van een van een Master moet zijn, houd ik mijn hart vast...

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

JY-Buis schreef:Zijn er hier vanavond nog forumbezoekers die 3-5 minuten de tijd zouden willen nemen om m'n vragenlijst in te vullen?
Nee. Ik heb een poging gewaagd, maar bij het scala aan negatieve emoties die ik zou moeten voelen als ik een bepaald type verpakking zie, ben ik afgehaakt.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Bij leeftijd en nationaliteit kan je elke waarde invullen. En je emailadres ingeven is bijna verplicht.
Daarnaast is de enquête ook nogal twijfelachtig. Geen masterniveau waard.

Klaas Jan

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Ingevuld. Succes met afstuderen!

webshopeigenaar14

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 »

Ingevuld.

Ik heb zojuist (virtueel) een schilderij van koe gekocht voor in mijn nieuwe huis. Dit heb ik laten bezorgen in een verpakking met kookgerei erop waarna ik mij erg onzeker ging voelen. Ik werd er echter wel door geraakt. Daarna heb ik verklaard dat ik mij verantwoordelijk voel als mijn broer of zus faalt.

Dit kan ook weer van mijn bucketlist.

ps, om je onderzoek niet te beinvloeden heb ik hem niet daadwerkelijk verzonden.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik zag geen kook verpakking... is de vragenlijst dan telkens anders en moet ik 2e keer invullen voor controle?

Ik miste ook tandenborstel vraag of stroom.....
Wel weet ik dat sommige webshops gebruikte verpakkingen hergebruiken waardoor er soms van concurrent een verpakking omheen komt!

Ik realiseer me nu pas dat als ik een Bijbel wil verkopen in Christine Le Duc doos..... dit niet gewenst is!
Verder moet de man/vrouw weg binnenkort als er een nieuw kabinet is, maar voor onderzoek is dat juist wel belangrijk.
Succes met studie en niets mis, maar ik ga nu even voor controle nogmaals kijken.....

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als ik zelfde aantik in NL krijg ik zelfde.... als gister.
maar bij Engelse link en ander schilderij een andere verpakking!

Dit vind ik vreemd dat de verpakking keuze gebonden is dus voor alle schilderijen een andere verpakking?????
Dat zou ik als ex webshop eigenaar alleen doen als de voorraad op is.

webshopeigenaar14

Ongelezen bericht door webshopeigenaar14 »

Dit ligt een beetje in mijn straatje en het onderwerp is uiteraard van belang voor grote webwinkels. Het is niet voor niets dat bepaalde winkels ervoor kiezen om anoniem te verzenden (ik hoef niet te weten wat er in het nachtkastje van de buurvrouw ligt) en andere maken er een waar feest van (coolblue, waarbij de verpakking vaak voor langer plezier zorgt dan het geleverde product.)

Ik zie echter totaal niet in hoe de aan mij gestelde vragen in dit onderzoek tot enig interessant resultaat kunnen leiden. Wellicht kan daar meer uitleg over gegeven worden? Dan zou ik nog overwegen om serieus aan je onderzoek mee te doen.

mp2017

Ongelezen bericht door mp2017 »

Ingevuld!
Succes!

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Ingevuld met het commentaar, dat mij de zin van de bevraging niet helemaal duidelijk is. Een mix tussen kunst, verpakking en persoonlijkheid ... Het leven is een beetje complexer, maar ik wens de student veel succes met de studie en in het verdere (marketing-)leven.

Gesloten