LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klantenservice Fonq neemt klacht niet serieus

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
rene.crielaard
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 okt 2017 08:58
Contacteer:

Klantenservice Fonq neemt klacht niet serieus

Ongelezen bericht door rene.crielaard »

Heb bestelling gedaan bij Fonq, geen probleem. In de doos was ook het magazine "Mooi"bijgevoegd. Na het lezen van dit blad zag ik dat de op de zwarte achterzijde van de de kaft resten inkt/toner zaten die vlekken hebben veroorzaakt op mijn tafelkleed en placemat.
Klacht ingediend bij Fonq, maar geen gehoor gekregen. Ze zeggen doodleuk dat ze er niets aan kunnen doen en dat ik pech heb gehad.
Diverse keren opnieuw geprobeerd uit te leggen maar steeds nul op rekest.

Nevyn
Berichten: 1404
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Klantenservice Fonq neemt klacht niet serieus

Ongelezen bericht door Nevyn »

Gebruik het recht van retourneren.

Moneyman
Berichten: 31800
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Klantenservice Fonq neemt klacht niet serieus

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nevyn schreef:Gebruik het recht van retourneren.
Want dat lost je inktvlekken op? :roll:

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Klantenservice Fonq neemt klacht niet serieus

Ongelezen bericht door newmikey »

rene.crielaard schreef:Heb bestelling gedaan bij Fonq, geen probleem. In de doos was ook het magazine "Mooi"bijgevoegd. Na het lezen van dit blad zag ik dat de op de zwarte achterzijde van de de kaft resten inkt/toner zaten die vlekken hebben veroorzaakt op mijn tafelkleed en placemat.
Klacht ingediend bij Fonq, maar geen gehoor gekregen. Ze zeggen doodleuk dat ze er niets aan kunnen doen en dat ik pech heb gehad.
Diverse keren opnieuw geprobeerd uit te leggen maar steeds nul op rekest.
Zij kunnen er toch ook niet veel aan doen? U had even moeten checken. Ik leg de ochtendkrant ook niet op een wit tafelkleed (hoeel het de laatste paar jaar steeds beter wordt) om vervolgens de redactie op te bellen dat hun krant mijn tafelkleed heeft verpest.

Dit risico loopt u met alle drukwerk - of het nu tijdschriften, kranten, geprint materiaal of boeken zijn. Restjes drukinkt of toner kunnen altijd aanwezig zijn - da's nu eenmaal de aard van drukwerk.

Nevyn
Berichten: 1404
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Klantenservice Fonq neemt klacht niet serieus

Ongelezen bericht door Nevyn »

newmikey schreef:
rene.crielaard schreef:Heb bestelling gedaan bij Fonq, geen probleem. In de doos was ook het magazine "Mooi"bijgevoegd. Na het lezen van dit blad zag ik dat de op de zwarte achterzijde van de de kaft resten inkt/toner zaten die vlekken hebben veroorzaakt op mijn tafelkleed en placemat.
Klacht ingediend bij Fonq, maar geen gehoor gekregen. Ze zeggen doodleuk dat ze er niets aan kunnen doen en dat ik pech heb gehad.
Diverse keren opnieuw geprobeerd uit te leggen maar steeds nul op rekest.
Zij kunnen er toch ook niet veel aan doen? U had even moeten checken. Ik leg de ochtendkrant ook niet op een wit tafelkleed (hoeel het de laatste paar jaar steeds beter wordt) om vervolgens de redactie op te bellen dat hun krant mijn tafelkleed heeft verpest.

Dit risico loopt u met alle drukwerk - of het nu tijdschriften, kranten, geprint materiaal of boeken zijn. Restjes drukinkt of toner kunnen altijd aanwezig zijn - da's nu eenmaal de aard van drukwerk.

Als ik het lees heeft Fonq het tijdschrift bij de bestelling gevoegd. En retourneren lost de inktvlek niet op maar je krijgt je geld wel terug.

Moneyman
Berichten: 31800
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Klantenservice Fonq neemt klacht niet serieus

Ongelezen bericht door Moneyman »

TS wil helemaal geen geld terug, de bestelling is hier helemaal niet het geschilpunt.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Klantenservice Fonq neemt klacht niet serieus

Ongelezen bericht door crazyme »

Vreemd dat een magazine, wat meestal drukwerk is, afgeeft. Ik denk dat ze bij Fonq u gewoon niet geloven en dat u zelf de vlek heeft veroorzaakt en het magazine de schuld geeft.

Was het gedrukt op (een soort van) krantenpapier ?

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Klantenservice Fonq neemt klacht niet serieus

Ongelezen bericht door hänschen klein »

TIP: Schrijf een brief naar de uitgever van het betreffende blad ... of de drukker indien vermeld in het magazin.

vlietjvan
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 sep 2017 13:17

Re: Klantenservice Fonq neemt klacht niet serieus

Ongelezen bericht door vlietjvan »

Nevyn schreef:Gebruik het recht van retourneren.
Volgens mij zijn het tafelkleed en de placemat niet de gekochte artikelen.
Dit is slechts de plaats waar het blad is neergelegd om te lezen.

Gesloten