Ik heb even gekoekeld, en ik moet je teleurstellen. Zowel de Oranje Buitensingel als de Zwarteweg zijn in zijn geheel betaald parkeerzones. De zones zijn groter dan alleen die straten, dus er hoeft niet bij iedere straat een apart bord te staan. Bovendien staan er overal parkeerautomaten, hoe duidelijk wil je het hebben?Marcokl1971 schreef:Enkele dagen geleden heb ik een parkeerboete gehad aan de Oranje Buitensingel in Den Haag.
Natuurlijk vind ik dat deze onterecht is en wel om de volgende 2 zaken.
Op de naheffingsaanslag staat een verkeerde straat, namelijk Zwarteweg, dit is de straat aan de andere kan van het water.
Tevens kan ik aan het begin van de Oranje Buitensingel niet zien dat ik een parkeerzone in rijd.
Dit bord staat pas 200 meter verderop in de straat.
Ik parkeerde die dag aan het begin zonder dat ik ooit heb kunnen zien dat ik in een parkeerzone was.
Zelfs vanaf de snelweg heb ik 2 keer opnieuw de route gereden maar kan nergens een bord ontdekken dat ik een parkeerzone in rijd.
Ik wil graag bezwaar maken en ben benieuwd of ik kans heb van slagen en of er dingen zijn die ik wel of niet moet benoemen.
Alvast bedankt
Aangezien je dit gemist hebt, zou ik toch maar voor de zekerheid nagaan waar je nu precies gestaan hebt...
Hier een link naar de kaart, het valt onder 'centrum 1' nota bene...
http://mediablend.nl/denhaag/parkeren/