Ik had ook problemen met mijn lamp, gekocht bij Raamsveld.
Mijn lamp zat ook heel gammel in elkaar.
De vier wit-glazen kappen aan deze lamp zijn behoorlijk zwaar.
Dan zou je verwachten dat de stang waaraan deze hele lamp hangt, stabiel is en met goed schroefdraad in elkaar te zetten is.
Maar bij deze lamp is dat helaas niet zo.
Om iedere klant een fabrieksnieuw, gaaf en smetteloos product te garanderen is ruilen niet mogelijk.
Dit is niet verteld in de winkel, maar staat wel op de bon!
Niet op de bon staat dat de lamp ( of onderdeel ) alleen geruild kan worden via een service formulier.
Dit formulier moet je aanvragen en op dit formulier moet je alles noteren en opsturen naar Raamsveld.
Wel een goed bedacht systeem, alleen jammer dat ik er zó vaak gebruik van heb moeten maken!
Dit is ook niet verteld bij de aankoop.
Let dus op, wanneer je iets koopt bij Raamsveld Wonen !!!
Zorg zelf dat je goed geïnformeerd bent, voordat je betaald hebt.
En betreft deze lamp, gekocht voor 159,- Euro, deze staat nu in de folder in de aanbieding voor 129,- Euro.
Grtjs.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Let op, wanneer je iets koopt bij Raamsveld Wonen!
-
Stifmeister
Let op, wanneer je iets koopt bij Raamsveld Wonen!
Laatst gewijzigd door Stifmeister op 21 nov 2004 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
annastasia
Re: Let op, wanneer je iets koopt bij Raamsveld Wonen!
Zeer waarschijnlijk hebben wij dezelfde lamp gekocht.
In de winkel heeft de verkoper wel de glazen kelken gecontroleerd, maar niet het ophanggedeelte.
Zelf hebben wij bij thuiskomst ook alleen de kelken gecontroleerd, ervanuitgaande dat het ophanggedeelte te monteren was.
Tevens is ons bij aankoop van deze lamp niet verteld dat wanneer er iets aan deze lamp zou mankeren, wij dit binnen twee weken zouden moeten melden.
Ook staat dit niet beschreven op de aankoopnota.
Dit is ons medegedeeld wanneer wij met de lamp terug kwamen in de winkel.
Omdat er een serviceformulier ingevuld moest worden, hadden wij de lamp helemaal niet mee hoeven nemen.
Wij waren niet goed op de hoogte gebracht.
Ook wisten wij niet dat we de lamp niet konden ruilen en zagen dit op de aankoopnota staan.
In de reactie van Raamsveld Wonen aan ons, schrijft men dat zij deze lamp reeds meerdere malen verkocht hebben, zonder nadelige gevolgen voor de gebruikers.
Wanneer wij wederom terug naar de winkel gingen om een ander ophanggedeelte op te halen, stond een identieke lamp voor een andere klant ter reparatie.
Een verkoopster gaf ons bijna de verkeerde doos mee!
Zijn er nog meer mensen met dezelfde klacht over deze lamp?
Dit was de eerste keer dat wij iets bij Raamsveld Wonen in Hillegom kochten, meteen ook de laatste keer!
In ons geval hebben wij het recht op geld teruggave.
Wij gaan er ook vanuit dat Raamsveld Wonen deze kwestie naar behoren op zal lossen.
Wij zullen nog laten weten hoe het afloopt!
In de winkel heeft de verkoper wel de glazen kelken gecontroleerd, maar niet het ophanggedeelte.
Zelf hebben wij bij thuiskomst ook alleen de kelken gecontroleerd, ervanuitgaande dat het ophanggedeelte te monteren was.
Tevens is ons bij aankoop van deze lamp niet verteld dat wanneer er iets aan deze lamp zou mankeren, wij dit binnen twee weken zouden moeten melden.
Ook staat dit niet beschreven op de aankoopnota.
Dit is ons medegedeeld wanneer wij met de lamp terug kwamen in de winkel.
Omdat er een serviceformulier ingevuld moest worden, hadden wij de lamp helemaal niet mee hoeven nemen.
Wij waren niet goed op de hoogte gebracht.
Ook wisten wij niet dat we de lamp niet konden ruilen en zagen dit op de aankoopnota staan.
In de reactie van Raamsveld Wonen aan ons, schrijft men dat zij deze lamp reeds meerdere malen verkocht hebben, zonder nadelige gevolgen voor de gebruikers.
Wanneer wij wederom terug naar de winkel gingen om een ander ophanggedeelte op te halen, stond een identieke lamp voor een andere klant ter reparatie.
Een verkoopster gaf ons bijna de verkeerde doos mee!
Zijn er nog meer mensen met dezelfde klacht over deze lamp?
Dit was de eerste keer dat wij iets bij Raamsveld Wonen in Hillegom kochten, meteen ook de laatste keer!
In ons geval hebben wij het recht op geld teruggave.
Wij gaan er ook vanuit dat Raamsveld Wonen deze kwestie naar behoren op zal lossen.
Wij zullen nog laten weten hoe het afloopt!
-
Gast
Tjonge....
Ik heb over Raamsveld geen klachten hoor.
Ze zijn toen ik belde keurig de scherven op komen ruimen.
Die mijnheer zei dat ze er een aparte auto voor rond hadden rijden.

Ik heb over Raamsveld geen klachten hoor.
Ze zijn toen ik belde keurig de scherven op komen ruimen.
Die mijnheer zei dat ze er een aparte auto voor rond hadden rijden.
-
annastasia
Ja dat is echt humor!
Minder leuk is het wanneer ze de glasscherven uit de kinderen moeten trekken, die net aan tafel zaten te tekenen...
Als je dat humor vindt, ben je toch aardig ziek in je hoofd!
Wij hebben trouwens tot op heden nog geen reactie van Raamsveld Wonen mogen ontvangen hierover.
Minder leuk is het wanneer ze de glasscherven uit de kinderen moeten trekken, die net aan tafel zaten te tekenen...
Als je dat humor vindt, ben je toch aardig ziek in je hoofd!
Wij hebben trouwens tot op heden nog geen reactie van Raamsveld Wonen mogen ontvangen hierover.
-
Gast
Tja, als je je kinderen onder een gammele lamp laat zitten, spoor je ook niet vogens mij........
Zo van...hopen dat er niks gebeurd.....hoezo naief......
Zo van...hopen dat er niks gebeurd.....hoezo naief......
-
annastasia
Ja, beste gast, vat je hem?
Raamsveld Wonen dus niet!
Zij vinden dat wij dat risico maar gewoon moeten nemen denk ik.
Daarom willen wij hier serieus werk van maken, tenzij Raamsveld Wonen alsnog met een passende oplossing komt.
Raamsveld Wonen dus niet!
Zij vinden dat wij dat risico maar gewoon moeten nemen denk ik.
Daarom willen wij hier serieus werk van maken, tenzij Raamsveld Wonen alsnog met een passende oplossing komt.
-
Gast
Annastasia....verstand komt met de jaren........
Evenals de service van Raamsveld.....
Evenals de service van Raamsveld.....