LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] t-mobile(lege smsjes) een pluim!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Astraea

t-mobile(lege smsjes) een pluim!

Ongelezen bericht door Astraea »

Afgelope week plaatste ik hier een topic over t feit dat ik één smsje maakte en dat er 3 lege smsjes werden verstuurd. De klantenservice van t-mobile reageerde tot 2 maal toe lakoniek en ongeïnteresseerd. Iemand hier adviseerde mij om een klachten brief te sturen en dat heb ik ook gedaan.
Echter vanmorgen kreeg ik telefoon van T-mobile (de klachtenbrief was nog niet eens aangekomen!), ze hadden gezien dat ik telefonisch al 2 klachten had ingediend, en ze wilde het probleem oplossen! We hebben een netwerk check gedaan waaruit inderdaad bleek dat er iets fout ging tijdens het versturen van een sms. Hun oplossing:
De telefoon wordt morgen al thuis opgehaald, de software v.d. telefoon wordt ge-update en mijn sms tegoed wordt op hun kosten opgewaardeerd. Er zijn dus voor mij geen verdere kosten aan verbonden en de telefoon wordt binnen 10 werkdagen weer thuis bezorgt!
Mijn conclusie: Hier wordt in veel gevallen zéér bruikbaar advies gegegeven (klachtenbrief), en T-mobile heeft (ondanks dat de klantenservice tot 2 maal toe lakoniek en ongeïnteresseerd reageerde) toch een passende oplossing aangeboden!

MVG Astraea

jrn23

Re: t-mobile(lege smsjes) een pluim!

Ongelezen bericht door jrn23 »

Gelukkig toch nog opgelost dus.
Hoop echter dat de reparatie inderdaad nut heeft, want als je bij t-mobile eenmaal in de reparatiemolen terechtkomt....

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Gelukkig toch nog opgelost dus.
Hoop echter dat de reparatie inderdaad nut heeft, want als je bij t-mobile eenmaal in de reparatiemolen terechtkomt....
Nou dan stel je het nog héél netjes!

:evil:

Tosbaga

Ongelezen bericht door Tosbaga »

nou nou wat een super oplossing, je zit 10 dgn zonder mobiel.

ik weet niet om wat voor telefoon het gaat, maar er bestaat zoiets als een servicepoint, de meeste fabrikanten hebben er een aantal verspreid over het hele land, als je even uitzoekt of vraagt aan tmobile wat de dichstbijzijnde is, kan je er waarschijnlijk even heen fietsen of rijden en kunnen ze de update voor je ala minute doen en kan je meteen weer bellen. Dat lijkt mij een veel betere oplossing, wie gaat er nu 10 dgn w8en op iets wat ook ala minute opgelost kan worden :shock:

Astraea

Ongelezen bericht door Astraea »

Ze hebben zéér waarschijnlijk ook heus wel een service point in de buurt, maar dan moet je daar wel heen kunnen. Aangezien ik al weer enkele tijd in een revalidatie proces zit, ben ik niet instaat zelfstandig op pad te gaan. Daarom ben ik juist tevreden met deze oplossing.

Merk dat een hoop mensen erg sceptisch zijn t.a.v. T-mobile (en andere providers) waarschijnlijk omdat er vaak een hoop fout gaat. Maar er zullen toch ook mensen zijn die wel tevreden zijn over de service die hun provider levert?!

Ik hoop van harte dat zodra de telefoon weer thuis is afgeleverd het probleem ook daadwerkelijk is opgelost.

Hoop doet leven!

M.V.G. Astraea

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik wens je veel succes. Ik ben inderdaad niet zo postief over T-mobile. Heb een nieuwe telefoon vier keer op moeten sturen ter reparatie. En pas na de vierde keer werd na heel veel bellen met mn vast telefoon de mobiele gecrediteerd. Klacht werd niet opgelost.

Probleem is immers dat wanneer een reparatie is uitgevoerd, de telefoon niet/nauwelijks wordt getest op probleemverhelping.

Zo had ik op mn oude telefoon een teller met een levensduur. Deze was niet te wissen. Bij opsturen stond deze op 2.03 uur en 12 secondne. Bij terugkomst op 2.03 uur en 20 seconden. Prima getest dus. NOT

Gesloten